בניית אתרים ועיצוב

בהתאמה אישית לפי צרכי הלקוח

אילו אתרים אנחנו בונים?

תקראו לזה קטלוג אם תרצו…

אתרים לעסקים

קטנים, בינוניים וגדולים כאחד, חברות, ארגונים וגם לאנשים.

One Page

אתר שלם שמתנקז לעמוד אחד המחולק לאזורים.

אתרי תדמית

אין אחד שלא צריך אתר תדמית בימינו, לא תצליחו לשכנע אותי אחרת.

אתרים לעסקים

החזר על ההשקעה

בניית אתרים עסקיים יספקו לכם הכנסות באופן ישיר ועקיף. באמצעות מדידה של נתונים והגדרת ערך להמרות, נוכל להעריך את שווי ההכנסות מהאתר.

One Page

הכל נמצא במקום אחד

לא, זה לא עמוד נחיתה אלא אתר שלם שמתנקז לעמוד אחד. נשמע מגניב לא? 

בניית אתרים לצרכי תדמית

יש במה להשוויץ

איסוף מאגר לידים, הצגת תחומי העיסוק / השירותים, נראות מרשימה בתוצאות החיפוש וחתיכת בוסט לאגו ולמוניטין. שאמשיך להסביר למה גם אתם צריכים אתר כזה?

בניית אתרים - דנה יוגה
הידעת?
השארת פרטים תפתור לך את הבעיות!

עמוד נחיתה

יצירת עמוד פרקטי שכל מטרתו היא איסוף לידים איכותיים.

אתרי e-Commerce
(מסחר אלקטרוני)

שימוש בתוסף המוביל בתחום - Woocommerce.

בלוג

בניית אמון ומתן ערף מוסף לגולשים, אחר כך תקחו את מערכת היחסים הזו לאן שתרצו.

אתרי e-Commerce
(מסחר אלקטרוני)

מה, אתה לא מוכר אונליין?

ערוץ הכנסות מוביל שלא כדאי לוותר עליו. חלוקת מוצרים לקטגוריות, ניהול מלאי, הנחות, מעקבים ועוד אופציות מתקדמות.

עמוד נחיתה

בניית אתרים להגדלת מכירות

8 שניות. זה הזמן שמוקצב לנו כדי לתפוס את העיניים של הגולש. דף נחיתה אטרקטיבי, פרקטי, יעשה את העבודה ויוביל ליצירת לידים בכמות שלא דמיינתם.

בלוג

In a Relationship

הדרך הטובה ביותר ליצירת קשר עם הגולשים שלך. תחדש להם, תשתף אותם, גרום להם להצטרף אלייך כשותפים לדרך!

מעצב אתרים - כך תציגו את תיק העבודות שלכם

בניית אתרים - שלב אחר שלב

1. הבנת מטרות האתר

במהלך שיחה ראשונית עם הלקוח העתידי וגם בפגישה פרונטאלית ומעמד חתימת ההסכם, חשוב להבין מהלקוח את מטרת האתר, היעדים השיווקיים ולהיות בקיאים בפעילות הלקוח ברשת ובכלל.

הבנה של צרכי הלקוחות מסייעת במהלך בניית אתרים, המשמשים כתשתית לקידום אורגני או ממומן בעתיד ובאופן כללי משמשים כתדמית אינטרנטית וייצוג דיגיטלי לעסק.

2. אפיון אתר מול הלקוח

רוב הלקוחות שפונים לחברות שיווק לצורך בניית אתרים לא בהכרח יודעים בדיוק איך הם ירצו שיראה האתר שלהם. חשוב לשבת עם הלקוח ולהבין ממנו מה חשוב ומה פחות, לתת את הדעה המקצועית ולהכווין את הלקוח ליצירת אפיון כמה שיותר מדויק ומפורט לבניית האתר.

נכון, צפויים לא מעט שינויים תוך כדי תנועה וצריך לבוא לקראת הלקוח ולהבין שגם לו מותר לשנות את דעתו. כך או כך, על איפיון אתר מול הלקוח לא מוותרים בכדי להוביל למקסימום יעילות ומינימום עיכובים ועבודה מיותרת.

3. ריכוז החומרים הנדרשים

החברה שאחראית על בניית האתר חייבת לבקש מהלקוח כבר בשלב מוקדם את כל החומרים הרלוונטיים לה לצורך ההקמה:

  • לוגו וסלוגנים
  • טקסט אודות החברה והצוות מאחוריה
  • צבעים ופונטים מועדפים לשימוש באתר
  • נושאי העיסוק בעמודי השירות ובאיזור המאמרים, אם ישנו כזה
  • מיילים, טלפונים ורשתות חברתיות אשר ישמשו ליצירת קשר ומעקב אחרי החברה ופעילותה

פרויקטים עלולים להתקע זמן לא קטן אם ריכוז החומרים הנדרשים מתעכב מעבר למתוכנן.

4. תחילת עבודה על מבנה האתר

לאחר השלמת האיפיון ואישור מול הלקוח, ניתן להתקדם לבניית שלד האתר. שלב זה כולל יצירת תפריטים, השלמת הגדרות גורפות כמו צבעים ופונטים, יצירת Header ו-Footer, שהם החלקים העליוניים והתחתוניים של כל העמודים ברחבי האתר.

חשוב לשתף את הלקוח תוך כדי העבודה ולא בסיומה, אחרת אתם עלולים להגיע למצב של בזבוז שעות עבודה על משהו שהלקוח כלל לא מעוניין בו.

5. שיתוף הלקוח בכיוון הכללי ותיקון ריג'קטים

במהלך בניית אתרים, חשוב לשתף את הלקוח ולאשר מולו כיוונים כלליים להקמת האתר. בכל מקרה, צפויים שינויים והערות מצד הלקוח גם בסיום הפרויקט, יותר נכון השלב בו סיימתם שחשבתם.

שם המשחק הוא יעילות ואיפה שאפשר לצמצם עיכובים מיותרים ולקדם את השלמת הפרויקט שם צריך לתת את הדגש ולשאוף להתקדמות מתמדת, אסור להתקע ולחכות ללקוח , על אחריות החברה המשווקת לזרז תהליכים.

5. השלמת האתר והפצה שלו

בשעה טובה. הגענו לסיום הפרויקט, בזמן שמוערך ב-14-30 ימי עסקים (תלוי בעומס הפרויקטים ובעיכובים מצד הלקוח בדרך כלל).

לאחר אישור סופי של הלקוח, ביצוע פעולות טכניות כמו התקנת תעודת אבטחה, תוסף נגישות, הפניות כאלה ואחרות והטמעת כלי ניתוח ומדידה כמו Google Analytics, אפשר להגיד שבאמת סיימנו.

השלב הבא כולל הפצה רוחבית של האתר בשלל הרשתות החברתיות והפלטפורמות שברשות החברה לבניית אתרים. ספרו לעולם על ההצלחה שלכם ועל הדרך תנו דחיפה שיווקית קלה ללקוח החדש ותאחלו לו בהצלחה!

הידעת?
השארת פרטים מומלצת עבור העסק שלך!

מאמרים בנושא בניית אתרים

זמן שאלות בניית אתרים

בטח תהיתם...

אפשרי להמיר בהמשך הדרך אתר תדמית לאתר עסקי?

בהחלט. בניית אתרים מתבצעת כך שניתן יהיה לשנות את אופי האתר בכל שלב וכל עוד לא מדובר במעבר לאתר סחר אלקטרוני (E-Commerce), הפרוצדורה היא הרבה יותר פשוטה.

כן, מדובר בכמה עשרות שעות עבודה ברוב המקרים בכדי להתאים את השינוי לכל העמודים באתר, מאוד תלוי מה נצטרך לשנות / להוסיף.

למה כל כך חשוב לשלב בלוג באתרים?

וואו, בניית אתרים עם הקצאת אזור שלם לבלוג מאפשרת למקדם האתרים ליהנות מסביבה נוחה לקידום.

ראשית, מדובר באזור מתעדכן באתר שיוצר עניין והופך את בעל האתר / כותב התוכן לאותוריטה בתחומו.

יצירת מאמרים בבלוג מאפשרים סוג של מערכת יחסים בין האתר לבין הגולשים, בטח עוד יותר כאשר קיימת אופציה לתגובות ופידבקים מצד הגולשים.

יתרון קריטי נוסף הוא שבלוג באתר מהווה סביבה נוחה, מכל הבחינות, לקידום אורגני של עשרות מילות מפתח, עם תכנים ארוכים יותר שמטרתם פחות מכירתית, בניגוד לעמודי שירות או מוצרים למשל.

מתי אצטרך אתר שלם ומתי אסתפק בעמוד נחיתה?

תלוי בכמות השירותים והמידע שתרצו להעביר לגולשים. אם יש לכם מידע רב, חבל "לדחוס" אותו בדף נחיתה אחד, אלא מומלץ לפזר אותו על פני כמה עמודים באתר.

עמוד נחיתה בדרך כלל משמש לקמפיינים ממומנים בגוגל או ברשתות חברתיות ומכיל את תמצית השירותים / מוצרים שיש לכם להציע.

בניית אתרים מיועדת למי שיש לו מסרים ותכנים להעביר לקהל היעד.

האם אפשרי ליצור אתר במספר שפות?

חד משמעית. ישנם מספר תוספים מתקדמים להפרדת שפות בתוך האתר, כאשר לכל עמוד יוצרים גרסה נוספת בשפה אחרת.

האידיאל הוא לבסס בניית אתרים על השפות שיהיו בו עם חשיבה למספר שנים קדימה, פעמים רבות מדובר בפרויקט מורכב.

אני אישית נעזר בתוספים Polylang ו-WPML המוכרים והטובים.

איזה סוג אתר הכי מותאם לקידום אורגני?

שאלה טובה. 

הייתי בוחר באתר שמשלב את סוגי האתרים הנפוצים: אתר תדמית בכדי לספק רושם ראשוני חיובי, אתר עסקי בכדי להציג את שירותי החברה, אתר מסחר בכדי לקדם מילות מפתח של מוצרים וכמובן איך לא, בלוג – ליצירת תוכן מתעדכן וקידום עשרות מילות מפתח בסביבה המותאמת לכך.

בכל מקרה, אני תמיד ממליץ על בניית אתרים במערכת וורדפרס, המהווה פלטפורמה נוחה במיוחד לקידום אורגני.

במה שונה אתר E-Commerce מאתר עסקי רגיל?

אתרי מסחר אונליין הם בעלי מבנה שונה משאר האתרים.

אזורים שלמים באתר יהפכו לקטגוריות מוצר ויכילו בתוכם את עמודי המוצרים דרכם אפשר לבצע רכישות.

בנוסף, יש לבצע הפניות לעמודי מוצר גם מעמודים סטטיים וממאמרים בבלוג, אם קיים אזור כזה.

למה קיימים פערי עלויות בין סוגי האתרים?

בהמשך לתשובה לשאלה הקודמת, ישנם אתרים מורכבים יותר המכילים יותר עמודים (כמו אתרי סחר ועם אזורי בלוג).

אזורים ועמודים נוספים באתר מצריכים יותר עבודה טכנית, תוכן נוסף להזנה ומשימות עיצוב נוספות.

בניית אתרים יכולה להמשך מספר ימי עבודה בודדים לאתרים קומפקטיים ואפילו מספר חודשים לאתרים גדולים ומורכבים.

מה עושים במידה ואני לא מרוצה מהתוצר הסופי?

הסוד להצלחה ולשביעות רצון של הלקוח נמצא בשלב הראשוני – בתיאום הציפיות ובתכנון הקמפיין.

פירוט נרחב של תיאום הציפיות, אישורי סקיצות ומודלים מול הלקוח וגם עדכונים שוטפים ימנעו מצבים של חוסר תקשורת וביצוע עבודה כפולה.

בסופו של דבר שיווק באינטרנט נמדד בתוצאות, איך נדע אם עמדנו במבחן התוצאה? רק אם נגדיר מטרה ברורה ונלך בעקבות האסטרטגיה שנבחרה.

למה אתה מחכה?
השאר פרטים וצמצם פערים מהמתחרים!