קידום אתרים באינטרנט

התקדמות הדרגתית ותוצאות לטווח הארוך

קידום אתרים באינטרנט

התקדמות הדרגתית ותוצאות לטווח הארוך

מה כולל קמפיין SEO?

מגמת המעבר לדיגיטל והתחרות ההולכת וגוברת מחייבת עסקים לקדם את עצמם בתוצאות החיפוש של גוגל. קידום אתרים באינטרנט (קידום אורגני) מוביל לחשיפה רחבת היקף לקהל יעד רלוונטי, המחפש מילות מפתח שקשורות ישירות לעסק.

מדובר בתוצאות שנשמרות לטווח הארוך וישרתו את האתר והעסק גם מספר שנים קדימה, עם תחזוקה שוטפת מינימלית ובמקרים מסוימים אף ללא תחזוקה!

  • תוכן איכותי וממוקד
  • מערך קישורים פנימיים
  • מהירות אתר מעל הממוצע
  • אופטימיזציה למילות מפתח
  • מעקב אחר מיקומים
  • דו"חות חודשיים ללקוח

קידום אתרים באינטרנט, שלב אחרי שלב:

יחד נגיע להסכמה על מילות מפתח שרלוונטיות לעסק ולשירותים או המוצרים שלו. התהליך המשותף יכלול מחקר מילות מפתח וסינון של ביטויים שלא כדאיים לקידום מטעמים מקצועיים.

לאחר החלטה על מילות המפתח, אייצר סקיצה שתאושר על ידי הלקוח ותלווה אותנו במהלך שלב הקמת האתר ועיצוב העמודים שלו.

גם בשלב זה, תתקבל החלטה משותפת על דומיין שישלב את רצון הלקוח ויהיה אידיאלי לקידום האתר. השלב הבא יהיה שיוך האתר לשרת אחסון והקמת אתר WordPress, שהיא פלטפורמת ניהול האתרים המובילה בעולם הדיגיטלי.

שלב זה כולל יצירת העמודים בפועל עם עיצוב בסיסי בלבד, התקנת תוספים שילוו אותנו לכל אורך התהליך וחלוקת מילות מפתח שיקודמו בהמשך בתוך העמודים השונים.

עיצוב העמודים תוך היצמדות לסקיצה המקורית עליה הוחלט בתחילת התהליך. במקביל לעיצוב, תתבצע הזנת תוכן שנכתב מבעוד מועד, עם מיקוד מילת מפתח בכל תוכן.

הגענו לשלב הסופי והמתמשך. ביצוע אופטימיזציה כחלק מהפעילות השוטפת בתוך העמודים: שינויים והרחבות תכנים, שדרוגי עיצוב, פעולות SEO טכניות וקידום האתר מבחוץ במסגרת Off-Site, באמצעות רשתות חברתיות, קישורים, הובלת תנועה לאתר ועוד.

קידום אתרים באינטרנט - כאן כדי להשאר

תוצאות אורגניות שמושגות נשמרות באינדקס החיפוש של גוגל זמן רב יחסית. מדובר בעבודה לטווח הארוך ובאמצעי ישיר להגדלת חשיפות לאתר באופן ישיר ולהגדלת רווחים משירותים / מוצרים באתר.

מדובר באסטרטגיה נפוצה לשיווק העסק לטווח הרחוק כאשר היעדים נמדדים במיקומים בתוצאות החיפוש של גוגל. "על הדרך" נוכל לייצר רווחים בצורה ישירה (מכירת מוצרים אונליין באמצעות אתרי E-Commerce) או עקיפה (איסוף פרטי לקוחות פוטנציאליים מהאתר).

אם אתם רוצים לחשוף את התכנים שיש לכם באתר לקהל ממוקד ורלוונטי לטווח הארוך, קידום אתרים באינטרנט הוא בשבילכם.

הידעת?
השארת פרטים תפתור לך את הבעיות!

קידום אתרים באינטרנט - עליות במיקומים לאחר פעילות SEO מתמשכת:

שיפור נתוני כניסות ותנועה באתר בהשוואה לשנה קודמת:

זמן שאלות קידום אתרים באינטרנט

בטח תהיתם...

קידום אתרים באינטרנט אינו מתבסס על דמי פרסום, כלומר התשלום הוא נטו על שעות העבודה למקדם האתרים ונחשב ליעל יותר עבור רוב העסקים.

בנוסף, קידום אורגני מניב תוצאות לטווח הארוך, שנשמרות בתוצאות החיפוש, לעומת קידום ממומן שמיועד לטווח הקצר.

חד משמעית לא. מן הסתם העבודה תלויה גם במקדם עצמו אך לא רק.

שינויים בשוק ובתחרות למשל יכולים להקשות או להקל על התקדמות בתוצאות החיפוש. איפה אתם עומדים מבחינה תקציבית ביחס למתחרים? חומר למחשבה…

שיתוף פעולה מצד הלקוח בכל הנוגע לאישורי פרסומים, מתן חומרים שמתבקשים ע"י המקדם יכולים להשפיע על התקדמות קמפיין קידום אתרים באינטרנט.

מלבד הסיבות שצוינו, גם חברת Google דואגת לבצע שינויים תקופתיים באלגוריתם של מנוע החיפוש, בפרמטרים לקידום ובכלים הרשמיים שלהם, לכן אין הבטחה מצד המקדם לעמידה מדויקת ביעדים.

בתור מקדמי אתרים, תמיד נרצה לקבל / ליצור אתר עם אזור בלוג נפרד.

מדובר בסביבה נוחה, מכל הבחינות, לקידום אורגני של עשרות מילות מפתח, באמצעות תוכן רלוונטי מתעדכן המחולק לקטגוריות בצורה נוחה וברורה, הן לגוגל וכמובן גם לגולש.

קידום אתרים באינטרנט מתבסס על תוכן איכותי, רלוונטי המחולק לפי נושאים ומילות מפתח, דבר המתאפשר בבלוג בצורה אידיאלית.

בהחלט.

פרויקטים רבים של קידום אתרים באינטרנט מתבססים על קידום של 20-50 מילות מפתח בשלב הראשוני.

לאחר פעילות של מספר חודשים או שנים ולאחר הצלחה יחסית בהתברגות במיקומים גבוהים באותם ביטויים שנבחרו, ניתן להוסיף מילות מפתח חדשות שבהן נתמקד מעכשיו.

כל אתר מתאים לקידום אורגני, כאשר הכלל המנחה הוא תוכן, תוכן ושוב תוכן.

קידום אתרים באינטרנט מבוסס על כמות מכובדת של תוכן, המתפרש על פני מספר עמודים באתר.

למה, אתם שואלים? מפני שהאידיאל הוא קידום של 1-2 מילות מפתח בכל עמוד (Url), לכן נצטרך להקים כמות גדולה יחסית של עמודים / פוסטים ולקדם עשרות ואפילו מאות מילות מפתח באתר.

טוב ששאלת, שיתוף פעולה.

כבר בשלב הראשוני נצטרך להגדיר את אופי היחסים: מה צריך לעבור אישור שלך לפני פרסום, מה יישלח אלייך לידיעה בלבד, איך ייבנה האתר ואיך יעוצב ברמת הנראות הכללית.

שיתוף פעולה מהיר ומועיל מצד הלקוח יסייע בהתקדמות מהירה בפרויקט קידום אתרים באינטרנט, ללא עיכובים מיותרים.

לשאלה הזו אין תשובה ברורה. כמו שהסברתי בשאלה מספר 2, קידום אתרים לא תלוי רק במקדם, אלא גם בתחרות, בתקציב הלקוח, בשינויים שמתרחשים באלגוריתם של גוגל ובשיתוף פעולה.

לפרויקט של קידום אתרים באינטרנט נהוג להקצות מינימום של מספר חודשים עד שמתחילים לקבל מדד אמיתי להצלחה.

SEO מצריך זמן וסבלנות, אם הכל מתבצע כראוי, זה עוד ישתלם לכם.

אין כאן שחור ולבן, לא נדבר רק במונחים של הצלחה וכישלון.

נתייחס למגמות התקדמות בתוצאות החיפוש, למה השקענו ומה קיבלנו (מבחינת תקציב ושעות עבודה) וכמובן למיקומים העדכניים בדירוגים: איפה היינו, איפה ציפינו להיות ומה הוא המיקום הממוצע שלנו כרגע.

הדו"חות השוטפים יסייעו לנו להבין איפה אנחנו עומדים בכל זמן נתון, ביחס ליעדים שהגדרנו וביחס לשוק.

קידום אתרים באינטרנט הוא לא עניין של שחור ולבן, יש הצלחות יחסיות, מגמות וכו'.

כלים כמו Google Analytics, Search Console, Tag Manager ו-Hotjar יסייעו לנו בבדיקת מגמות.

למה אתה מחכה?
השאר פרטים וצמצם פערים מהמתחרים!

מאמרים בנושא קידום אתרים באינטרנט