קידום ברשתות חברתיות

הצגת פעילות שוטפת לקהל הרחב

קידום ברשתות חברתיות

הצגת פעילות שוטפת לקהל הרחב

פעילות רלוונטית ועקבית ברשתות החברתיות תחשוף אותך ואת העסק שלך לכמות בלתי נתפסת של גולשים שיכולים ברגע להפוך לקהל היעד שלך. קידום ברשתות חברתיות מצריך הבנה מלאה של צרכי קהל היעד וגיבוש אסטרטגיית תוכן תואמת.

שימוש נכון בפלטפורמות השונות, בעיקר באינסטגרם ובפייסבוק הנמצאות מעל כולן, יוביל אתכם ליצירת מערכת יחסים עם כל גולש וגולשת. נבנה אמון, נייצר עניין ואטרקטיביות ונהפוך לדבר הראשון איתו הם פותחים את העיניים בבוקר והדבר האחרון איתו הולכים לישון. קמפיין קידום ברשתות חברתיות כולל הרבה מעבר להתעסקות ללייק ובעוקב.

תראה לי את האינסטגרם שלך ואומר לך מי אתה

ברוב התחומים בימינו, האינסטגרם מכתיב את הרושם הראשוני שמתקבל מהעסק שלך ונחשב לחלק בלתי נפרד מקמפיין קידום ברשתות חברתיות. אם לא תראה פעילות, מיתוג וגיוון אתה כמעט ולא קיים, בטח ביחס לשוק המוצף.

קידום ברשתות חברתיות מגדיל מכירות באופן עקיף

גם מבלי ליצור ולתחזק קמפיין ממומן, אפשר להעריך באופן כמעט מדויק כמה לקוחות השגתם בפועל באמצעות הנוכחות שלכם באינסטגרם ובכלל איך השפיע עליכם קידום ברשתות חברתיות.

פרופיל עסקי מספק נתונים ומגמות שמסייעות לנו להשתפר ולהבין איפה אנחנו עומדים ביחס לציפיות ולתקציב שלנו.

הידעת?
השארת פרטים תפתור לך את הבעיות!

מה כולל קמפיין קידום ברשתות חברתיות?

  • פייסבוק
  • אינסטגרם
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

נראות העמוד הראשי, דפי אודות ובכלל, כל מה שמייצר את הרושם הראשוני שמתקבל תוך שניות ספורות. זהו הבסיס של קידום ברשתות חברתיות ויש לו חלק מכריע לגבי המשך היחסים עם כל גולש וגולשת.

  • בחירה / שינוי של שם משתמש להופעה מוגברת בחיפוש של הפלטפורמה
  • התאמת תמונות ללא חיתוכים חובבניים
  • בחירת טקסט רלוונטי וממוקד לאזורי "אודות"
  • קישורים לנכסים רלוונטיים נוספים

כל פלטפורמה והחלק שלה בתפקיד שירות לקוחות דיגיטלי. בפייסבוק למשל קיימת אופציה של שאלות מובנות ותשובות אוטומטיות בהתאם.

חשוב לוודא הגדרות נוספות במכשירים שבבעלות המקדם על מנת לא לפספס אף התראה, שיכולה להיות שווה הרבה מאוד כסף עבור הלקוח.

פרסום פוסטים וסטורים, הוספת כיתובים והאשטגים, טיפול בתכנים קודמים (שעדיין מוצגים בדף), מענה לגולשים, מעקב אחר קהלי יעד רלוונטיים ועוד.

קידום ברשתות חברתיות נמדד במספרים, בין אם מדובר בעוקבים, לייקים או אינטראקציות.

נצטרך לאסוף נתונים הנוגעים לחשיפות ואינטראקציות עם העמוד, לנתח אותם ולהסיק מסקנות להמשך בכדי להשתפר ולהשיג ביצועים טובים יותר.

ניהול פרופיל חברה ב-Linkedin

ניהול עמוד Facebook

זמן שאלות קידום ברשתות חברתיות

בטח תהיתם...

תלוי בסוג העסק.

עם השנים, רוב הרשתות החברתיות כבר התאימו את עצמן לכל סוגי האנשים והעסקים – החל מרואי חשבון ועד למעצב שיער.

ישנן פלטפורמות המבוססות על תכני ווידאו וישנן רשתות שמורכבות מכמות גדולה של תוכן.

אין תשובה חד משמעית, אני כן מאמין שהקמת תשתית רחבה בכל הנוגע לרשתות חברתיות ונוכחות אינטרנטית.

הזהו, שלא!

הכמות המומלצת היא 3-4 פרסומים בשבוע לדף עסקי אך זה מאוד משתנה ויכול להיות גם יותר.

אנחנו לא נרצה לפרסם כמה שיותר תכנים מהסיבה הפשוטה שנתמקד באיכות ולא בכמות.

בנוסף, אנחנו רוצים להיות מעניינים, להשאיר טעם של עוד ולא לשווק בצורה אגרסיבית, לכן לא נרצה "לקפוץ" בהתראות של הגולשים שלנו בתדירות גבוהה מדי.

קידום ברשתות חברתיות מבוסס על קשר טוב עם העוקבים ולהיות חלק מחייהם הדיגיטליים, להיות נעימים לעין ולמלא צורך ספציפי.

תחזוקה שוטפת משתנה בין פלטפורמות ובין לקוחות, כאשר יש כאלה שיעדיפו שלא תענו להודעות בשמם לצורך העניין.

הצ'ק ליסט הכללי מכיל את הפעולות הבאות:

  • פרסום פוסטים וסטורים
  • יצירת אלבומים / Highlights
  • מענה לתגובות על פרסומים / הודעות פרטיות
  • חיזוק אינטראקציה עם גולשים
  • מיתוג פרופיל
  • ועוד

בוודאי.

לקוחות רבים מאפשרים לי או לכל משווק אחר לנהל עבורם את הדף העסקי ללא כל התערבות מצידם.

אני באופן אישי מעדיף תמיד את המעורבות שלכם, בכדי ליישר קו לגבי הגישה השיווקית, לקבל מכם פידבקים מקצועיים (בתחומכם) ובכלל להבין טוב יותר את האינטראקציה של גולשים בתחום.

קידום ברשתות חברתיות צריך לשקף את האסטרטגיה והייחודיות של הלקוח.

בקמפיין קידום אורגני (SEO) נעדיף להעזר גם ברשתות חברתיות שמייצגות את העסק / אדם אותו נרצה לקדם.

נוכל להוציא קישורים מהנכסים שבידינו לאתר, בכדי להוביל אליו תנועה איכותית, לחשוף אותו לקהלים נוספים ולחזק אותו עם קישורים שמשפיעים על דירוגים בתוצאות החיפוש.

בנוסף, נוכל להתברג בתוצאות החיפוש תחת ביטויים רלוונטיים עם תוצאות מרשתות חברתיות.

תלוי בלקוח ובמטרות שלו.

ניתן להגדיר הגדלת כמות עוקבים / חברים בכמות או אחוז מסוים, הגדלת האינטראקציה עם עוקבים (לייקים, שיתופים), הגדלת כמות הפניות (שליחת הודעות, השארת פרטים).

אם מדובר בפלטפורמה של ווידאו אז נכוון לעלייה בכמות הצפיות.

אם מדובר בפלטפורמה מכירתית אז כמובן שנמדוד הצלחה באמצעות

כמובן. אם מתאפשר, הדבר יכול לסייע אבל בהחלט לא מדובר בחובה.

דמי פרסום יסייעו בניתוב תנועה רלוונטית ואיכותית לאותן פלטפורמות שנרצה לקדם, משם הכל מתגלגל ומוביל ליותר חשיפה, אינטראקציה ויותר מערכות יחסים עם הרשת החברתית.

משתנה בין סוגי עסקים ודפים ובין פלטפורמות.

ברמות העקרון, חשוב לייצר אסטרטגיית תוכן לטווח הארוך:

  • איזה תכנים יפורסמו
  • מה הם הדגשים בתכנים
  • מהי תדירות הפרסום
  • איזה רגש ננסה לעורר אצל הגולש?
  • איך נייצר עבור הקהל שלנו ערך מוסף?

חשוב לגוון בתכנים וליצור גם תכנים מאחורי הקלעים, פידבקים מגולשים, תהליך הכנה / יצירה של מוצר וכו'.

למה אתה מחכה?
השאר פרטים וצמצם פערים מהמתחרים!

מאמרים בנושא קידום ברשתות חברתיות

למה אתה מחכה?
השאר פרטים וצמצם פערים מהמתחרים!