פרסום בפייסבוק לעסקים – איך הופכים לקוח למרוצה ומה זה כולל
פרסום בפייסבוק לעסקים – איך הופכים לקוח למרוצה ומה זה כולל

פרסום בפייסבוק לעסקים – איך הופכים לקוח למרוצה ומה זה כולל?

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
תוכן עניינים

השיווק הדיגיטלי בכלל ופרסום בפייסבוק לעסקים בפרט הוא חלק מהותי בניהול השוטף של העסק שלכם. כשאתם מחליטים להציג לעולם את השירותים או המוצרים שלכם אתם צריכים במה עם הרבה אנשים או במקרה שלכם לקוחות פוטנציאלים כדי שייחשפו אליכם ויכירו אתכם מקרוב. אתם יכולים לאלתר במה פיזית ולהתחיל לצעוק ולשווק את עצמכם אבל בואו נודה על האמת זה אולי יצירתי אבל לא ממש ריאלי. ולכן פרסום בפייסבוק לעסקים זוהי במה גדולה ומרכזית המעניקה לכם יכולת להכיר מקרוב את הלקוחות העתידיים שלכם. כן… אבל איך לקוח יכיר אותי? יאמין לי? ולקוחות קיימים איך אפשר לשמר אותם לטווח הארוך? אלו שאלות מצוינות וכבר נענה עליהן.

פרסום בפייסבוק לעסקים - איך ליצור אינטראקציה עם לקוחות?

הקורונה הוכיחה לנו את זה בשטח הקשר הישיר עם אנשים, חברים, משפחה ולקוחות. החוסר בפגישות פנים מול פנים רק יצר אצל כולנו סוג של ניתוק מוחלט עם העולם בחוץ. וכשמדובר על עסק שהוא פעיל וצריך כל פעם לרענן ולהזכיר לאנשים שאתם כאן, האינטראקציה היא כמו אוויר לנשימה. אז איך עושים זאת? איך בכל זאת אפשר לתקשר עם לקוחות ברשתות החברתיות דרך פרסום בפייסבוק לעסקים? קידום ברשתות חברתיות מבוסס ברובו על אינטראקציה ובכלל התנהגות גולשים.

חשוב לציין בהקשר זה כי גם בתקופת משבר הקורונה חשוב להראות נוכחות אינטרנטית כלשהי. דווקא מי ש"יורד למחתרת" ומחכה שהתקופה הקשה תעבור פוגע בעצמו ומציג חולשה כלפי חוץ, אותה חולשה שהמתחרים יכולים לנצל בקלות. מיותר לציין כי המשבר השפיע רבות על עסקים ובכל זאת, צמצום הפעילות משמעותית הוא לא הפתרון.

איך יוצרים קירבה עם לקוחות?

הרעיון המרכזי הוא ליצור כימיה בניכם ובין הלקוחות שלכם. כאשר מדובר בלקוחות חדשים שזה עתה נחשפו אליכם ורוצים להכיר אתכם יותר ואת המוצר או השירות שאתם מציעים. הדבר הראשון שמומלץ לעשות כדי שלקוח באמת ירצה לקנות מכם זה הקשבה – כשלקוח יוצר אתכם קשר הוא רוצה לדעת שהוא הגיע לכתובת הנכונה ואתם אלו שתפתרו לו את הבעיה.

אחד הדברים שכדאי לסגל לעצמכם זו הקשבה אקטיבית – שזה אומר מתן תשומת לב מלאה ללקוח שנמצא מולכם תוך כדי גילוי אמפטיה וחוסר שיפוטיות. הקשבה יוצרת אמון בין אנשים, הלקוח מרגיש שיש מי שמבין אותו , שלא שופט אותו ושיש מי שמוכן לעזור לו. המטרה של ההקשבה היא להבין את אותם צרכים ורצונות של הלקוחות ולהתאים להם את המוצרים או השירותים הרלוונטיים להם.

ברשתות החברתיות יש מגוון רחב של קבוצות השייכות לתחום פרסום בפייסבוק לעסקים ששם לקוחות מעלים דילמות, שאלות או דיונים שונים בתחום העסקי. מצאו את אותן קבוצות וכשעולה שאלה או דילמה תענו עליה.

ומה בנוגע ללקוחות קיימים איך בכל זאת ניתן להמשיך את האינטראקציה בניכם? לקוחות כאלו יכולים להיות שגרירים מצוינים ולהביא לכם לקוחות נוספים. לאחר שרכשו מוצר או שירות שלכם פנו אליהם ותשמעו מהם מה הייתה ההתרשמות מכם והאם זה היה לשביעות רצונם – זה יכול להיות דרך סקר קצר שביעות רצון לאחר אינטראקציה שאתם שולחים להם או תשאול טלפוני.

להיות משעמם זה משעמם – כך תהיו יצירתיים!

אם אתם הורים לילדים אתם וודאי מכירים את המשפט "משעמם לי" – הילדים רוצים כל הזמן גיוון , הם מצפים מאיתנו ההורים להיות צוות הבידור שלהם באופן תדיר ותמידי, אבל לא תמיד אם בכלל יש לנו כח לזה ובכל זאת צריך להפתיע ולאתגר אותם מחדש.

אותו דבר עם הלקוחות שלכם , כדי שלא תשעממו אותם מידי אתם צריכים להפתיע אותם למשל אחד הלקוחות שלכם חוגג בדיוק היום יום הולדת זה זמן מצוין לאחל לו מזל טוב בצורה יצירתית לשלוח ברכת יומולדת מעוצבת ולשלוח אותה באופן אישי אליו. זה יכול להיות בפרסום בפייסבוק לעסקים שכולם יידעו ויאחלו לו מזל טוב או ברכה אישית שנשלחת אליו לנייד, זה יכול להיות במתנה קטנה לתשומת לב, הטבה מיוחדת ליום ההולדת ועוד.

ערך מוסף הוא מושג שכבר כולם יודעים שבלעדיו אין ממש לקוחות בעסק, קחו את התחום שלכם וחישבו על מה אתם יכולים להביא מעבר לשירות או המוצר שלכם למשל נישאר עם חבילות הפרסום בפייסבוק שם אתם יכולים להוסיף ללקוח מדריך אינטרנטי בחינם בעת רכישת חבילות פרסום, או סרטוני הדרכה בנושא מסוים.

כך נראה מאחורי הקלעים של העסק

לקוחות אוהבים להיות מעורבים ולהרגיש חלק מהעסק שלכם, זה אומר שהם רוצים לראות מה שקורה גם מאחורי הקלעים. איך זה נראה בזמן עבודה? מי אתם האנשים העומדים מאחורי הפרסום בפייסבוק לעסקים? איך אתם נראים? כך הרבה יותר קל להם להאמין לכם, ולהסתכל לכם בעיניים.

פרסומים כאלו יוצרים אותנטיות והסיכוי שהם יתחברו אליכם הוא הרבה יותר גדול. אתם עובדים עכשיו על פרויקט מיוחד? תסקרו אותו דרך המצלמה תסבירו על מה אתם עובדים כעת, מה הולך להיות ואיך זה הולך להיראות. ושכל זה קורה און ליין דרך פרסום בפייסבוק לעסקים, יש הרבה יותר עניין ורצון של הלקוחות לדעת מי אתם ומה אתם עושים.

פרסום בפייסבוק לעסקים - תספרו הצלחה

פרסום פייסבוק לעסקים מצריך מכם להיות אמיתיים כי אחרת הלקוחות מזהים את זה ונוטשים וזה הדבר האחרון שתרצו. סיימתם את הפרויקט? שיתוף הפעולה הצליח ויש לכם תוצר מוגמר ביד? תנו ללקוחות שהיו שותפים לתהליך לדבר, כשלקוח מסביר ומספר דרך העיניים שלו איך הייתה עבורו העבודה איתכם ומה הוא קיבל בפועל – זה שיווק נהדר בשבילכם.

ואם הלקוחות לא רוצים בעצמם לספר אתם יכולים לספר דרך תמונות של לפני ואחרי למשל שיפרתם באופן גורף ומשמעותי אתר של לקוח קחו תמונה של לפני (האתר שהיה לו ) ותמונה של אחרי (האתר ששיפצם לו) לקוחות יבחינו בהבדל. בקרוב, יהיה לכם קל אפילו יותר לשתף סיפורי הצלחה מהפייסבוק ולהגדיל את ההכנסות בעקבות מהפכת הקניות של פייסבוק.

נשאר לכם טעם לעוד? לגמרי מבינים אתכם...
הרשמו וקבלו עדכונים לתיבת המייל שלכם
WhatsApp chat

לא הגיע הזמן להתקדם?

השאר פרטים ותתחיל לדאוג לעסק שלך!

הידעת?

השארת פרטים תספק לעסק שלך את קפיצת המדרגה לה חיכית!

השאר פרטים ונחזור בהקדם