בניית אתר חנות – למה כדאי לשים לב?

בניית אתר חנות

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

תוכן עניינים

תוכן עניינים

בניית אתר חנות יכולה להמריא את העסק שלכם לגבהים. לפניכם טיפים ועצות כיצד לקדם את החנות המקוונת שלכם. עולם המסחר האלקטרוני צבר תאוצה בשנים האחרונות. יותר ויותר עסקים בוחרים להקים חנות מקוונת המאפשרת למכור את המוצרים שלכם לכל מקום ובכל זמן.

לפי חברת kommando tech, ישנן 24 מיליון חנויות און ליין ברחבי העולם, והסיבה לכך היא ההצלחה העצומה שזוכות להן החנויות המקוונות. למעשה, דור ה-Z (אלו שנולדו מסוף שנות התשעים ועד העשור השני של המאה ה-21) מוציא את מרבית הכנסותיו על אתרי קניות ברשת.

ההערכה היא ש-95 אחוז מכלל המכירות הקמעונאיות יבוצעו באמצעות חנויות מקוונות עד שנת 2024. אז אם גם אתם רוצים להצטרף לחגיגה ולהגדיל את ההכנסות שלכם באמצעות בניית חנות אינטרנטית, הנה כל הדברים שחשוב לשים לב אליהם.

בניית אתר חנות השמה דגש על חווית משתמש

אחד מהנושאים החשובים שעליכם לתת עליהם את הדעת בעת בניית אתר חנות, היא חווית משתמש טובה לגולשים שלכם. החנות המקוונת שלכם צריכה להיות נעימה לגלישה. עליה לכלול שדה חיפוש של מוצרים עם פילטרים לחיפוש מתקדם (כמו למשל צבע, מחיר וכו׳), ניווט נוח, עם תמונות ברורות ואיכותיות של המוצרים, דפים העולים במהירות רבה (זמן הטעינה צריך להיות פחות מ-3 שניות) וחלוקת המוצרים לקטגוריות.

בנוסף לכך, על החנות המקוונת להיות בעלת עיצוב רספונסיבי (כלומר שתצוגת המסך של האתר תהיה מותאמת לגדלי מסכים שונים – טלפון נייד, מחשב נייד, מחשב נייח וטאבלט).

כשיותר ממחצית מהגולשים נוהגים לגלוש דרך הסמארטפון שלהם, אתם חייבים לוודא שחנות האון ליין שלכם מותאמת למובייל.

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

ניהול מלאי מקוון

מומלץ מאוד להיעזר בתוכנות ממוחשבות לניהול המלאי עבור חנויות מסחר אלקטרוני. תוכנות אלו מאפשרות לכם לעקוב בזמן אמת אחר מלאי המוצרים בחנות המקוונת שלכם, הן מפיקות עבורכם קבלות וחשבוניות, תוכלו בעזרתן לנהל את פרטי הלקוחות, והן מוציאות דוחות על מכירות ומעדכנות אתכם מהם מוצרים הנמכרים ביותר בחנות המקוונת שלכם.

כתיבת תוכן איכותי 📝

לצד הענקת חווית משתמש, בניית אתר חנות צריכה לכלול גם תוכן טוב. גוגל מעדיף לקדם אתרים שמספקים תוכן מעניין, מקורי ואיכותי. לכן, מומלץ להוסיף לחנות המקוונת שלכם גם מאמרים הקשורים למוצרים שאתם מספקים.

בנוסף לכך, אם יש לכם מוצרים שאתם רוצים לקדם במיוחד, תוכלו לכתוב עליהם דפי מוצר נרחבים ולספר באופן מפורט על התועלת שלהם. כך לדוגמה, החנות המקוונת KSP החליטה לעודד רכישה של מכשיר הגלקסי 20 אולטרה החדש, והיא עושה זאת בין היתר באמצעות העלאת תוכן טקסט וסרטוני וידאו המקדמים את המוצר.

מבצעים והטבות 🎁

לאחר שסיימתם את תהליך בניית אתר חנות, עליכם למשוך את קהל היעד שלכם. הדרך לעשות זאת היא באמצעות יצירת מבצעים והטבות. חשוב שהמבצעים יהיו אטרקטיביים מספיק ויחד עם זאת, שלא תצאו בהפסדים מהם. מומלץ לקדם ברשתות החברתיות ובקמפיינים ממומנים בגוגל את המבצעים וההטבות שלכם, ולהשתמש גם בשיטת רימרקטינג (שיווק מחדש).

זוהי שיטה שמאפשרת לפרסם מודעות באתרים אחרים המקדמות את החנות שלכם עבור גולשים שכבר ביקרו באתר שלכם ולא השלימו את הרכישה מכל סיבה שהיא. תוכלו למשוך אותם לחזור לאתר שלכם באמצעות מבצעים והטבות.

בניית אתר חנות הכוללת הגרלות ותחרויות ברשתות החברתיות

אם כבר הזכרנו את הרשתות החברתיות, אין ספק שמדובר בפלטפורמות מצויינות שמסייעות להגדיל את המכירות שלכם לאחר בניית חנות E-Commerce. תוכלו ליצור תחרויות בפייסבוק הסובבות סביב המוצרים שלכם, כמו למשל – תחרות שבה הגולשות צריכות להתאפר עם השפתון החדש שאתם מוכרים בחנות, והאיפור הטוב ביותר יזכה את הגולשת בפרס שווה.

לחלופין, תוכלו לערוך הגרלות בין חברי הפייסבוק ולהעניק במתנה את המוצרים שלכם. מומלץ להשתמש בקידום ממומן של ההגרלות והתחרויות כדי להגביר עוד יותר את החשיפה לעמוד העסקי שלכם.

בניית אתר חנות הכוללת שירות לקוחות יעיל ואדיב

גם אם המוצרים שלכם הם הטובים ביותר בשוק ואתם משקיעים בקידום האתר ובמבצעים, חנות האון ליין שלכם עלולה להיכשל כישלון חרוץ אם לא תשקיעו בשירות לקוחות. חשוב מאוד לספק ללקוחות שלכם שירות אדיב, מהיר וזמין, באמצעות מגוון רחב של פלטפורמות – טלפון, וואטסאפ, מייל, רשתות חברתיות וצ׳אט בוט (רובוט המנהל שיחות עם הלקוחות באופן ממוחשב ואוטומטי).

חשוב שתעדכנו את הלקוחות שלכם בכל עיכובים במשלוח שעלולים לצוץ או בחוסר במוצרים, ותאפשרו להם לבצע החלפה של המוצרים במידה ולא נעשה בהם שימוש. פעמים רבות עסקים מקבלים ביקורות שליליות שלא זוכות למענה.

ההמלצה שלנו היא להשיב לאותם לקוחות שאינם מרוצים, ולהציע להם פתרון. כך הגולשים יוכלו להתרשם מהשירות שלכם, ומכך שאתם קשובים ללקוחות שלכם. בנוסף לכך, מומלץ להשתמש ברשתות החברתיות כדי לערוך סקרים על שביעות הרצון של הלקוחות. הפידבקים האלו יסייעו לכם ללמוד מה עליכם לשפר ומה עליכם לשמר בחנות המקוונת שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מלאו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

או, חייגו:

הפופולריים ביותר

טוען מאמרים נוספים...

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים