ייעוץ עסקי לחברות – מציאת הנוסחה המתאימה לצמיחה עסקית

ייעוץ עסקי לחברות

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

תוכן עניינים

תוכן עניינים

ההתפתחות של האינטרנט ושל הרשתות החברתיות בשנים האחרונות, הובילה גם להתפתחות של תחום השיווק הדיגיטלי. זוהי למעשה טקטיקה העושה שימוש באינטרנט לצורך פרסום, מיתוג וקידום מכירות של מוצרים ושירותים.

שיווק דיגיטלי כולל בתוכו מגוון רחב של אפיקי פרסום, כמו קידום אורגני וקידום ממומן בגוגל, קידום אורגני וקידום ממומן ברשתות החברתיות, פרסום באאוטבריין/טאבולה, כתיבת תוכן שיווקי, בניית דפי נחיתה, שיווק שותפים, Remarketing (שיווק מחדש), הפצת ניוזלטרים, פרסום באנרים, ניהול בלוגים ועוד.

איך יודעים במה לבחור? ייעוץ עסקי לחברות יספק לכם פתרונות.

ייעוץ עסקי לחברות שמחפשות צמיחה עסקית

כיום, השיווק הדיגיטלי נחשב לערוץ השיווק המוביל ביותר. הנוכחות באינטרנט היא בגדר חובה ואם אתה לא שם אתה פשוט לא קיים. ישנם יותר מ-4.7 מיליארד משתמשים באינטרנט ברחבי העולם, ולפי הנתונים 53 אחוז מהאנשים נכנסים לגוגל לפני שהם מבצעים רכישה.

באמצעות פרסום באינטרנט אפשר להגיע לקהלים המרוחקים פיזית ואף כאלו שנמצאים מעבר לים, ולמכור את המוצרים שלכם בכל זמן ומכל מקום.

שיווק דיגיטלי לא רק מעניק חשיפה עצומה, אלא יש לו יתרונות רבים אחרים: הוא מאפשר לכם להגיע באופן ממוקד וישיר לקהל היעד שלכם, ישנה גמישות גבוהה בשינוי ועדכון המסרים השיווקיים בהתאם לצורך, וניתן לבחון בזמן אמת את האפקטיביות של הפרסום.

בנוסף לכך, בהשוואה לאמצעי שיווק מסורתיים כמו טלוויזיה, עיתון ורדיו, שיווק דיגיטלי הוא זול יותר והחזר השקעה שלו גבוה יותר באופן משמעותי. כך לדוגמה, על כל דולר שחברה משקיעה בפרסום ממומן בגוגל, היא מרוויחה 2 דולר.

כל עסק – בכל גודל, בכל מקום ובכל התחומים, חייב להשקיע בשיווק וקידום באינטרנט. יחד עם זאת, עם כל כך הרבה אפיקים ופלטפורמות פרסום, קל מאוד ללכת לאיבוד. הפתרון הוא לשכור שירות ייעוץ עסקי לחברות בתחום השיווק הדיגיטלי.

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

עוזי שבת וצוות Digital Solutions #4

מהו שירות ייעוץ עסקי לחברות?

לפי משפט ידוע: "תן לאדם דג, הוא ישבע ליום אחד. למד אותו לדוג, הוא ישבע כל חייו".

אנחנו ב- Digital Solutions מעניקים לעסקים חכה לעולם השיווק הדיגיטלי. אנחנו מבינים את הצורך של עסקים להיות עצמאיים ולא תלויים בשירותי שיווק חיצוניים. לכן, אנחנו עוסקים בשירותי ייעוץ לעסקים, כך שלאחר כמה פגישות ושיעורים עמנו, אתם תוכלו לתפעל את ערוצי השיווק בעצמכם.

במסגרת ייעוץ עסקי לחברות, אנחנו נאפיין את השיווק שלו אתם זקוקים, זאת בהתאם למאפיינים של העסק שלכם.

אנו נערוך היכרות מעמיקה עם המותג, המוצרים או השירות שאתם מספקים, נבחן את הפעילות של המתחרים בענף שלכם, ונבצע מחקר קהל יעד. כך נוכל להמליץ לכם על אסטרטגיית השיווק שתענה למטרה וליעדים שלכם לטווח הקצר ולאורך זמן.

אנו נעשה לכם סדר בכל אמצעי שיווק הדיגיטלי הקיימים, ונייעץ לכם לגבי ערוצי השיווק הרלוונטיים לכם ושתואמים לתקציב שלכם. אנו נסייע לכם לבחור בפלטפורמות ובטקטיקות הפרסום שיניבו לכם את הרווחים ואת החזר ההשקעה הגבוהים ביותר.

ייעוץ עסקי לחברות כולל היכרות עם מערכות הפרסום והשיווק הדיגיטלי השונות, כמו Google Ads (מערכת פרסום המודעות של גוגל), מנהל המודעות של פייסבוק ועוד. כל זאת לצד גיבוש האסטרטגיה וטקטיקות הפרסום. אתם תלמדו לא רק כיצד להקים בקלות ובמהירות קמפיינים שיווקיים, אלא גם איך להפיק דוחות ונתונים בזמן אמת של כל קמפיין.

כך תוכלו לנתח את הנתונים, לבדוק את הישגי הקמפיין (כמו למשל מהו יחס ההמרה בין החשיפה לבין ההקלקות של הגולשים על המודעה) ובהתאם לכך להחליט באיזו טקטיקה לנקוט – האם להשאיר את המודעה באוויר, לשנות את הנוסח של המודעה או לסיים את הקמפיין.

שירות ייעוץ עסקי לחברות אותו אנו מספקים לעשרות חברות יאפשר לכם לחסוך כסף רב על שירותי שיווק דיגיטלי, יעשיר אתכם בידע חשוב שכל עסק זקוק לו, ויאפשר לכם לצעוד בדרך הנכונה והמותאמת באופן אישי לעסק שלכם.

חברה לקידום אורגני - מבנה ארגוני וניסיון
חברה לקידום אורגני – איך תוודאו שלא נפלתם על חאפרים

הכירו את המורה שלכם לשיווק דיגיטלי

עוזי שבת, מנכ"ל Digital Solutions, הוא מומחה בעולם השיווק הדיגיטלי. הוא מעניק שירותי ייעוץ עסקי לחברות ומעביר שירותים פרטיים בשיווק באינטרנט כבר מספר שנים, זאת מתוך תשוקה לעזור לעסקים לגדול ולצמוח.

הקריירה שלו בשיווק דיגיטלי התחילה בחברת eBrand שם עסק בשיווק למגוון לקוחות מכל התחומים ובניהול ושיקום מוניטין באינטרנט.

לאחר שנתיים של ניהול לקוחות, קידום אתרים וכתיבת תוכן, הוא החליט לחפש את האתגר הבא, בחברת Experda, ענקית ה-DBA הישראלית. הוא שימש כמנהל השיווק הדיגיטלי של החברה ולאחר מכן עבר לחברת קידום האתרים Upsite. במקביל לכך, הוא הצטרף למכללת Hacker-U כמרצה לשיווק דיגיטלי.

כיום, עוזי עוסק כמרצה במספר קורסים במכללת האקריו ומעביר פרויקט גמר לתלמידים שנמצאים שלב אחד לפני כניסה לתעשיית הדיגיטל. בשנת 2019 הקים את חברת Digital Solutions המציעה שירותי דיגיטל ומספקת פתרונות לעשרות לקוחות במגוון תחומים וסדרי גודל.

אז אם אתם רוצים להרחיב את קהל היעד ולהגדיל את המכירות שלכם, אתם חייבים ללמוד שיווק דיגיטלי מהטובים ביותר בתחום. אנו ב- Digital Solutions נשמח להעניק לכם שירות ייעוץ עסקי לחברות ולהוביל את העסק שלכם להצלחה.

שיווק באינטרנט לעסקים - Digital Solutions

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

מלאו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

או, חייגו:

הפופולריים ביותר

טוען מאמרים נוספים...

מאמרים נוספים