כתיבת מאמר אורח

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

תוכן עניינים

תוכן עניינים

קודם כל נודה לכם על שלקחתם חלק בפרויקט החשוב הזה שאנו בונים כאן ובכלל על שיתוף הפעולה. במידה ושני הצדדים יצאו שבעי רצון, רוב הסיכויים שנשאר בקשר ונמשיך לשתף פעולה בתחומים נוספים בהמשך הדרך.

בתמורה לתוכן שתיצרו עבור הבלוג שלנו, תקבלו פינת מחבר בתחתית העמוד הכוללת: שם מלא, תמונה ומספר שורות אודותיכם. בנוסף, תקבלו קישור DoFollow אותו תוכלו להוציא מכל מקום בעמוד או מקופסת המחבר.  לחברת Digital Solutions קשרים רבים בתעשיית הדיגיטל בישראל. נעזר בקשרים אלו ונפיץ את התוכן שיצרתם במגוון רשתות חברתיות, פלטפורמות ואפילו בדיוור אלקטרוני על מנת להוביל למקסימום חשיפה של התוכן.

נשמע משתלם, לא ככה?

קודם כל נודה לכם על שלקחתם חלק בפרויקט החשוב הזה שאנו בונים כאן ובכלל על שיתוף הפעולה. במידה ושני הצדדים יצאו שבעי רצון, רוב הסיכויים שנשאר בקשר ונמשיך לשתף פעולה בתחומים נוספים בהמשך הדרך.

בתמורה לתוכן שתיצרו עבור הבלוג שלנו, תקבלו פינת מחבר בתחתית העמוד הכוללת: שם מלא, תמונה ומספר שורות אודותיכם. בנוסף, תקבלו קישור DoFollow אותו תוכלו להוציא מכל מקום בעמוד או מקופסת המחבר. 

מה החלק שלנו בעסקה?

אנו מציעים לכם לעבור ברפרוף על עשרות התכנים שיש לנו בבלוג ולוודא שאין כבר תוכן קיים באותו נושא, כך שתקבלו את ה"נציגות" הבלעדית מאותו נושא בבלוג שלנו. על התוכן להיות באורך של לפחות 500 מילים, זו ההמלצה הכללית בתחום השיווק הדיגיטלי לסריקה איכותית של תוכן, כך שבהחלט מדובר באינטרס משותף 🙂

התוכן יעבור אישור שלנו טרם הפרסום, ייתכן ויהיו מספר ריג'קטים שנבקש מכם לטפל בהם, אם מדובר בשינויים מינוריים, צוות האתר יסדר אותם בהקדם ולאחר מכן יפרסם את המאמר. חשוב מאוד להמנע משכפול תוכן! יש להקפיד על בלעדיות ומקוריות ואף להריץ בדיקה מדגמית של התוכן בחיפוש גל גוגל בכדי לוודא שמישהו אחר לא הקדים אתכם.

מומלץ לצרף לתוכן שיצרתם תמונות, סרטונים, גיפים, אנימציות, קישורים וכו'. במידה ולא תעשו זאת, צוות האתר יבחר בעצמו את האלמנטים ש"יקשטו" את התוכן וירכיבו את המעטפת למאמר כולו.

ראשית, לבחור בנושא כתיבה מהרשימה הנמצאת בטופס השארת הפרטים בתחתית העמוד. אם יש לכם בקשה לנושא ספציפי המתקשר לשיווק דיגיטלי נשמע לשמוע גם עליו. לאחר שיסוכם נושא הכתיבה, נמשיך הלאה לשלב בחירת הכותרת המרכזית סביבה יעסוק התוכן. 

מה נדרש מכם?

אנו בחברת Digital Solutions מאמינים ביצירת תוכן איכותי בלבד, רלוונטי עבורכם? נשמח שתכתבו עבורנו ותצטרפו למאמץ הלאומי לספק ערך מוסף לגולשים שלנו. לבלוג שלנו מספר קטגוריות לצורך גיוון וכיסוי של כמה שיותר נושאי תוכן מתוך תעשיית הדיגיטל הבלתי נגמרת. אנו מאפשרים לפרילנסרים וחברות מעולם השיווק להביע את קולם ונותנים להם את הבמה להצליח ולהחשף לכמות מכובדת של גולשים.

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

מלאו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

או, חייגו:

הפופולריים ביותר

טוען מאמרים נוספים...

מאמרים נוספים