Digital Solutions. Marketing Experts

קטלוג אתרים לקנייה והחלפה של קישורים.

בין אם אתם בעלי עסק ובין אם אתם חברת שיווק דיגיטלי המקדמת עסקים שונים, אתם בוודאי מודעים לחשיבות הרבה של קידום אתרים.

באמצעות אופטימיזציה של אתר למנוע החיפוש (seo) ניתן לשפר את מיקום האתר בגוגל ולהגיע עד לעמוד הראשון בתוצאות החיפוש.

 

מהי  בניית קישורים?

מרבית הגולשים כידוע נכנסים רק לאתרים המופיעים בעמודים הראשונים, ולכן חשוב מאוד שגם האתר שלכם יופיע שם.

תהליך קידום אתרים כולל מגוון רחב של פעולות כמו הטמעת מילות מפתח, שיפור הקוד של האתר, שיפור חווית המשתמש (כמו למשל הפיכת האתר לבעל עיצוב רספונסיבי או שיפור הניווט של האתר) וכן העלאת תוכן איכותי המעניק ערך מוסף לגולש.

אבל קיימת גם אסטרטגיה נוספת לשפר את הנוכחות שלכם ברשת: בניית קישורים.

בניית קישורים זוהי אסטרטגיית seo ידועה ומוצלחת, במסגרתה יוצרים ואוספים קישורים חיצוניים מאתרים אחרים המובילים לאתר שלכם.

כאשר האלגוריתם של גוגל מזהה שאתר מסוים קיבל קישורים רבים מאתרים איכותיים אחרים, הערך שלו בעיני גוגל עולה. האתר נתפס כסמכותי בתחום שלו ומומלץ על ידי גורמים שונים, ולכן גוגל צפוי לדרג אותו במיקומים גבוהים ובעמודים הראשוניים של תוצאות החיפוש.

מעבר לכך, קישורים חיצוניים מסייעים להגדיל את התנועה לאתר. ככל שיותר אתרים יפרסמו קישורים לאתר שלכם, כך יש סיכוי גדול שגולשים רבים ילחצו על אותו קישור ואתם תיהנו מטראפיק גבוה במיוחד.

אז איך משיגים את הקישורים החיצוניים האלו? קיימות שתי דרכים לעשות זאת: קניית קישורים לצד החלפת קישורים.

קרא עוד

מהי  קניית קישורים?

קניית קישורים היא למעשה רכישה של לינקים חיצונים מאתרים אחרים שיובילו לאתר שלכם.

פעולת קניית קישורים כוללת יתרונות רבים: קניית קישורים מאפשרת לכם לחסוך בזמן ובאנרגיה. בניגוד להחלפת קישורים המצריכה שעות עבודה וסבלנות רבה, קנייה של קישורים לוקחת כמה דקות בלבד. כך שאם אתם עוסקים בקידום אתרים ובשיווק דיגיטלי, תוכלו לקצר את תהליכי העבודה עבור קידום האתרים של הלקוחות.

כמובן שגם בעלי עסקים יכולים להרוויח מאוד מקניית קישורים. באמצעות קניית קישורים תצליחו במהירות לשפר את הדירוג שלכם בגוגל וכך תשיגו יותר פניות מלקוחות פוטנציאליים, תרחיבו את קהל הלקוחות ותגדילו את ההכנסות שלכם.

קרא עוד

Pricing

מחירון  הזמנת קישורים.

קישור בודד

קישור בודד + תוכן

חבילת 5 קישורים

חבילת 5 קישורים + תוכן

חבילת 10 קישורים

* המחירים לא כוללים מע"מ

 

חבילת 5 קישורים + תוכן

* המחירים לא כוללים מע"מ

Link exchange

מהי  החלפת קישורים?

אחת הדרכים הנפוצות להשיג קישורים חיצוניים לאתר, היא באמצעות החלפת קישורים.

במסגרת החלפת קישורים, נערך שיתוף פעולה בין שני אתרים שונים: כל אחד מהם מפרסם לינק לאתר השני. זוהי החלפת קישורים המכונה הדדית.

קיימת אפשרות לבצע החלפת קישורים שאינה הדדית. זוהי פעולה שבה אתר x מפרסם קישור לאתר Y, ובתמורה לכך מקבל אישור מאתר Z לאתר A.

כלומר, אין קשר ישיר בין שני אתרים. אפשר לבצע החלפה של קישורים בין ארבעה אתרים שונים.

 

החלפת קישורים

יש לכם אתר ואתם מעוניינים לבצע החלפת קישורים? צרו איתנו קשר!

למה חשוב לשים לב בעת קניית קישורים?

אם החלטתם לבצע קניית קישורים, עליכם לוודא שהקישור יפורסם באתרים פופולריים שזוכים לצפיות רבות.

בנוסף, אותם אתרים צריכים להיות רלוונטיים לתחום האתר ולקהל היעד שלכם. אנחנו מציעים שירות קניית קישורים ממגוון רחב של אתרים בתחומים שונים, כגון: אופנה, טכנולוגיה, כושר, תזונה, תעשייה ועוד. קישורים אלו יסייעו מאוד בקידום האתר שלכם, כך שבמהירות רבה תוכלו לקצור את הפירות.

קרא עוד

כיצד מבצעים החלפת קישורים?

החלפת קישורים מבוססת כאמור על שיתוף פעולה, ולכן יש ליצור קשר עם אתרים פופולריים ורלוונטיים לתחום ולקהל היעד שלכם, ולהציע להם להחליף בינכם קישורים.

אחת הפרקטיקות הנפוצות של החלפת קישורים היא באמצעות קישור יוצא ממאמר.
האתר מפרסם מאמר בתחום העסק שלכם, ומפרסם מתוכו קישור המוביל לאתר שלכם. אפשרות אחרת היא להוציא קישור מעמוד קיים באתר, כמו עמוד קטגוריה.
החלפת קישורים מומלצת היא מתוך עמוד הבית של האתר, דרך באנר למשל. עמוד הבית נחשב לעמוד הנצפה ביותר באתר, ולכן מדובר בקישור חזק מאוד שצפוי להניב לכם תוצאות טובות.

בנוסף לכך, קישור חיצוני יכול להופיע כקישור פוטר – זהו אזור הנמצא בתחתית האתר. קישור פוטר מופיע באופן קבוע בתחתית הדף. כך למשל, הקרדיט לבונה האתרים שבנה את האתר הוא קישור פוטר.

קרא עוד

Website catalog

קטלוג האתרים שלנו.

הצג עוד