קידום אתרים באילת – עיר התיירות של ישראל

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

תוכן עניינים

תוכן עניינים

העיר הדרומית החמה ביותר בישראל אשר כוללת כ-52 אלף תושבים, היא מקום מצוין לפתיחת עסק.

התיירות השופעת מהארץ ומהעולם מזמינה לקוחות חדשים לבקר בעסקים המקומיים באילת המציעים שירותי לינה, מזון ומשקאות, חיי לילה, חופים, ואטראקציות שונות ברחבי העיר. בעמוד הבא נדבר על יתרונות קידום אתרים באילת.

מדוע קידום אתרים באילת חשוב יותר?

שיווק דיגיטלי באמצעות קידום אתרים אכן חשוב בכל מקום ואין מרחב לויכוח בנושא. אז למה קידום אתרים באילת תשומת הלב וההקפדה בנושא היא כפולה? בגלל כמות התיירים שמגיעים לעיר, מרבית הלקוחות בעסקים של העיר הם בכלל לא מקומיים.

לכן, תיירים, לפני כל פעולה, בין אם עוד בשלב תכנון הטיול באילת לפני הגעתם אל העיר או ממש ברגע מסויים בזמן שהותם בעיר, מחפשים את האטרקציות, המסעדות בתי הקפה, המלונות ועוד בחיפוש של גוגל או בגוגל מפות.

העסקים שיופיעו במיקומים הכי גבוהים בתוצאות החיפוש ויזכו לדירוג גולשים גבוה הם אלה שיקבלו את מרבית תשומת הלב מהתיירים. גם ישראלים שמגיעים לנופש באילת נחשבים לתיירים לכל דבר ועניין מפני שגם הם בדרך כלל יחפשו את היעד הבא שלהם בנופש דרך החיפוש באינטרנט.

קידום אתר באילת יביא לכם לקוחות חדשים

קידום אתרים זהו תחום מקיף אשר כולל כל כך הרבה משימות שונות שיעזרו לקדם את העסק שלך.

החל ממיתוג ובניית אתר, הלאה להופעה בגוגל מפות, מעקב וניתוח תנועות הגולשים, ניהול מוניטין, קישורים, ועוד פעולות רבות שיעזרו להגדיל את כמות הלקוחות הפוטנציאליים שנחשפים לעסק שלך באינטרנט, ובוחרים להגיע אליך ולרכוש ממך.

המוטיבציה שלנו לעזור לעסקים באמצעות קידום אתרים באילת מגיעה מתוך האהבה העצומה שיש לנו לעיר המיוחדת הזאת. החל מהטיילת שמתחילה מהקניון ועד מלון הרודס, הלאה לעיר עצמה שמלאה אך ורק בכיכרות (כמו כיכר הג'אז, כיכר הנסיך הקטן וכיכר הרמזורים), והלאה לחופים הדרומיים מהחוף של מוש לאקווה ספורט ועד למלון הנסיכה (שנצור בלבבותינו לעד).

אילת זאת עיר התיירות מיוחדת ביופיה, ואנחנו נעשה כל שביכולתינו כדי לעזור לעסקים המקומיים בעיר לזרוח, ממש כמו דג זהרון בשעות הלילה.

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

מה הוא זחלן ולמה חשוב להכיר אותו לפני שניגשים לבצע קידום אתרים באילת?

זחלן רשת זו בעצם תוכנה שפועלת באופן אוטומטי לצורך ביצוע סריקות ברשת האינטרנט העולמית.

מנועי חיפוש כמו גוגל משתמשים בזחלן כדי ליצור תמונה עדכנית באופן שוטף לגבי נתונים שונים ברשת. הנתונים של הזחלן נשמרים באינדקס והדבר הזה בעצם מאפשר למנועי החיפוש לשלוף את הנתונים מתוך אותו אינדקס בצורה מהירה.

גוגל בוט הינו בעצם זחלן הרשת של גוגל. הסיבה לכך שכדאי להכיר את הנושא בתחום קידום אתרים באילת היא בגלל שהזחלן של גוגל, הגוגל בוט, מתבסס על שני זחלנים נפרדים אשר סורקים את האינטרנט: זחלן המיועד לסריקה בצורה של מחשב שולחני וזחלן המיועד לסריקה בצורה של מכשיר נייד.

העניין הוא שמרבית האנשים שיוצאים לנופש בארץ או בחו"ל לא יחפשו מסעדה או חנות דרך מחשב. את כל פעולות החיפוש היומיומיות, גם כשאנחנו בנופש, נעדיף לעשות דרך המכשיר הנייד.

לכן כחלק מתהליך קידום אתרים באילת חובה לתת דגש להפרדה בין שני הזחלנים של גוגל ובמקרים מסוימים לתעדף בקידום אתרים באילת את האפשרות של הימצאות האתר בתוצאות החיפוש הראשונות במכשירים ניידים יותר מבמחשבים שולחניים.

השלבים לביצוע קידום אתרים באילת

בשלב הראשון אנחנו נוודא שבכלל יש אתר ושהוא תקין, שהרי ללא אתר אי אפשר להופיע בתוצאות של גוגל במקומות מכובדים. שלב זה יכלול ביצועים שונים במערכת וורדפרס יחד עם שימוש בתוסף המוכר והידוע אלמנטור. נוודא שהאתר תקין מבחינת דומיין ומארח, מהירות טעינה, תקינות קישורים פנימיים, ניראות ויזואלית של פוסטים, ועוד פעולות חשובות נוספות עבור הזחלן של גוגל שסורק את האתרים.

כעת, אחרי שיש אתר, אפשר להתחיל לבצע קידום אתרים באילת. בשלב הראשון אנחנו נבצע מחקר מילות מפתח מקיף, כדי לדעת על איזה ביטויים כדאי לרוץ.

לאחר שבחרנו את הביטויים שלנו, נחלק אותם למאמרים שונים, ונתייעץ עם בעל העסק האם יש העדפה שניצור את התוכן בעצמנו או שבעל העסק מעדיף לכתוב את המאמרים עבורנו.

לאחר שסיימנו גם את שלב המחקר ויצרנו מאמרים שונים באתר אשר יתחרו על ביטויים נבחרים, צפויה להיות תנועה רבה באתר. השלב הבא הוא ניתוח תנועת הגולשים שהגיעו לאתר שלך ולבצע פעילויות A/B טסטינג שונים או במילה אחרת – אופטימיזציה. השלב האחרון הוא לינקים חיצוניים, כלומר השגת קישורים מחוץ לאתר אשר מחזקים את האתר עצמו.

קידום אתרים באילת

איך נתמחר קידום אתרים באילת

קידום אתרים באילת זאת עבודת פרך רצינית ביותר אשר כוללת שעות רבות של עבודה, היעזרות בקשרים חשובים (גם מצד בעל העסק) ופעילויות אסטרטגיה שונות במקביל, ולכן גם התמחור יהיה בהתאם.

זה לא זול במיוחד, אלא שמי שכן בוחר לקדם את האתר שלו בשיווק אורגני, ירוויח לטווח הארוך מכל המבחינות החשובות ביותר – עלויות הפרסום רק ילכו ויקטנו, גולשים רבים יותר יהפכו ללקוחות, והלידים יהיו הרבה יותר חמים, כלומר איכותיים.

התמחור תלוי בכמה פרמטרים שונים: האם קיים אתר? האם קיימים תוכן ומדיה? כמה מילות מפתח נרצה לקדם? מה היקף שעות העבודה החודשי? ועוד מידע נוסף שיעלה במהלך הפגישה עם הלקוח.

כיצד לבחור את חברת קידום אתרים באילת הטובה ביותר?

רגע לפני שתתחילו לבצע השוואות מחירים ולבדוק איזו מחברות קידום אתרים באילת היא המתאימה לכם ביותר, יש כמה דברים שיעזרו לכם לבחור נכון:

תשלום על כל חודש בחודשו

חבילות הקידום הן שונות ותלויות בצרכי הקידום והקמת הנכסים הדיגיטליים עבור העסק שלכם.

אם יש אפשרות לקבל את השירות בהתאם לתוכנית של כל חודש בחודשו ללא התחייבות לתקופה ממושכת זו כנראה תהיה הערבות הטובה ביותר מבחינתכם שחברת הקידום שבחרתם יודעת שתהיו מרוצים מהתוצאות שלה ולכן אינה מחייבת בחוזה למשך זמן ארוך.

שנות ניסיון

כפי שתרצו שהמוסכניק שמתקן לכם את הרכב או שהרופא המנתח שלכם יהיה המנוסה ביותר, כך גם תרצו שהחברה שמקדמת את האתר שלכם תהיה בעלת מוניטין של מספר שנים על מנת שתוכל לתת את המענה הטוב והמקצועי ביותר ובמקביל שיהיה לה הניסיון הדרוש להתמודד עם מקרים ותקלות בלתי צפויות.

קידום אתרים באילת בשקיפות מלאה

גם כאן, כמו בכל מקצוע, אין סיבה שלא תדעו על מה אתם משלמים ומה מתנהל מאחורי הקלעים לצורך קידום האתר שלכם.

גם אם אינכם מבינים בתחום ולעיתים המחשבה היא שגם אם יסבירו לכם לא תבינו, היא איננה נכונה ולנו בדיגיטל סולושנס חשוב להקפיד להסביר ולפרט על כל פעולה כי לדעתנו זו זכותכם המלאה לדעת בדיוק מה אנו עושים עבורכם.

יחס אישי

בזמן שחברות גדולות יכולות אולי להתפאר בגדול החברה כדי לגרום לכם לסמוך שהצלחתכם תלויה בצלחתם, דווקא בחברות קידום אתרים באילת קטנות יותר היחס לכל לקוח הוא אישי יותר ולכן גם אין מקרים של "בין הכיסאות" או תקלות שמתרחשות בדרך כלל בארגונים גדולים.

קידום ללא הגבלה

דעו שחברה שמגבילה את הקידום האורגני כלפי האתר שלכם, כמו למשל הגבלת ביטויים או הגבלת החלפות קישורים, פועלת באופן לא מקצועי.

את כל הפעולות שיש לבצע כדי לתת את השירות הטוב ביותר עבורכם, על החברה המקדמת להציג עוד לפני תחילת העבודה תוכנית מסודרת לפי מה שנכון לעשות ולא לפי "בנק" בהתאם לחבילת הקידום שרכשתם.

מיקומים ראשונים

רצוי מאוד שהחברה שמבצעת קידום אתרים אורגני באילת תציג לכם הוכחות על הצלחה עם לקוחות אחרים.

כדי לבחון את התוצאות זכותכם לבקש אתרים לוקאליים אחרים שהחברה קידמה ולחפש את השירותים שלהן בגוגל ולראות בעצמכם איפה הם ממוקמים בתוצאות החיפוש. הדבר אינו מחייב עסקים דווקא באילת, אלה יכולים להיות עסקים בכל הארץ, העיקר לראות שלהבטחות אכן יש כיסוי.

האם זה בשבילך?

לא כל אסטרטגיה שיווקית מתאימה לכל עסק, ולכן חשוב לנו בצוות דיגיטל סולושנס לעזור לך לבצע את ההחלטה החכמה ביותר. כדי לדעת האם יותר נכון לבצע קידום אורגני או קידום ממומן בעסק שלך, נרצה לשאול אותך:

1. האם מחזור ההכנסות הנוכחי חיובי? (כלומר האם כרגע יש יותר הכנסות מאשר הוצאות)

2. האם יש דחיפות לקבל לקוחות חדשים כמה שיותר מהר? (גם אם זה בעלות יותר גבוהה)

3. האם העסק יוכל להתמודד עם כמות גדולה יותר של לקוחות שמגיעים? (ואין עומס מבחינת כמות העובדים), אין צורך לענות כרגע על השאלות הללו, נדבר על כך במהלך הפגישה.

כל מה שנשאר כרגע, זה להשאיר פרטים ולהתחיל קידום אתרים באילת.

אז אם אתם מעוניינים לקבל מאיתנו הצעת מחיר, לבדוק כיצד אנו עובדים, לשאול שאלות על קידום אתרים באילת או אפילו רק להתייעץ על משהו קטן, אתם יותר ממוזמנים להשאיר לנו פרטים לחזרה אליכם ואנו נדאג ליצור עמכם קשר בהקדם.

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

מלאו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

או, חייגו:

הפופולריים ביותר

טוען מאמרים נוספים...

מאמרים נוספים