Digital Solutions. Marketing Experts

עיצוב גרפי לעסקים.

אם תשאלו בעלי עסקים קטנים מה הדבר החשוב ביותר עבור העסק שלהם אתם תשמעו שלל תשובות שונות כמו: שירות טוב, סחורה איכותית, מחירים זולים, קשרים וכך הלאה. אם תשאלו את אותה השאלה בעלי חברות גדולות, רשתות ועסקים גדולים, התשובות שלהם יהיו יותר חד משמעיות והן כולן יתמקדו סביב שיווק, מיתוג ומיצוב. בואו נדבר קצת על עיצוב גרפי לעסקים.

 

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

Branding

עיצוב גרפי לעסקים והמשמעות של  מיתוג.

מנהלי חברות גדולות, רשתות ועסקים גדולים שמים דגש רב על שיווק, מיתוג ומיצוב. מדוע?
הסיבה לכך היא שלכל תחום שאליו בעל עסק יבחר להיכנס, מקצוען ככל שיהיה, הוא יכנס לשוק תחרותי קשה מאוד. התחרות כמובן תהיה טובה לו בעיקר מהבחינה של שיפור ושדרוג של העסק כל הזמן אבל מצד שני זה יקשה על העסק לגדול ולהצליח באמת כפי שתכנן בהתחלה.

לכן, אנשי השיווק המנוסים ביותר יודעים בדיוק איך לנצח את המתחרים מבלי להתחרות בהם. התשובה לכך היא כמובן מיתוג ומיצוב. ברגע שחברה הופכת למותג שהלקוחות אוהבים, היא למעשה מוציאה את עצמה מהתחרות והופכת להיות סמל, או אפילו סמל סטטוס.

קחו לדוגמא את חברת אפל, המוצרים שלהם לא בהכרח הכי טובים שיש בשוק, המחירים שלהם ממש לא זולים, ובכל זאת, יותר ויותר אנשים קונים רק את המוצרים עליהם מוטבע התפוח הכסוף ולא מוכנים לוותר עליו תמורת אף מותג אחר. לכן, במאמר הזה נדבר על כל נושא מיתוג העסק, בדגש על עסקים קטנים, שעדיין אין להם מיתוג, ומה שהם צריכים בעצם זה עיצוב גרפי לעסקים.

 

Our work

הפרויקטים שלנו.

הכירו את הלקוחות שלנו מקרוב, עם כל הסיפורים המעניינים, הניתוחים המעמיקים והסיטואציות איתן התמודדנו במהלך השירות שסיפקנו.

 

See Sunergy

בניית אתר | ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות

במביני – חנות אונליין

בניית אתר | ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות

S.E Pharma – עמוד נחיתה

בניית אתר | ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות

 

Best Car – לוח רכבים

בניית אתר | ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות

Epoxy Heart – חנות אונליין

בניית אתר | ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות

איריס תאורה – חנות אונליין

בניית אתר | ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות

פאות תהילה – אתר תדמית ושירות

בניית אתר | ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות

Republic – חנות נעליים אונליין

בניית אתר | ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות

EleganToys

בניית אתר

Visit Rwanda – האתר הרשמי

בניית אתר | ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות

דנה יוגה – אתר תדמית ושירות

בניית אתר | ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות

עיצוב גרפי לעסקים - איך למצוא מעצב?

הרבה בעלי עסקים קטנים ממעיטים בכוחם של המעצבים המקצועיים ונותנים לאחיינית שלהם או לאחיהם הקטן לעצב עבורם לוגו, פליירים, פוסטים לפייסבוק ואתר. מה שהם לא מבינים, שמה שיעשו אותם אנשים שעושים להם "טובה" ומעצבים להם, הם בעצם יעתיקו את הדברים הכי בנאליים מהמתחרים שלהם ויעשו עיצובים בינוניים ומשעממים שלא תורמים בשום צורה למיתוג העסק.

עיצוב גרפי לעסקים משמש כמקצוע רציני מאוד שלעיתים מחייב גם תואר ראשון ואנשים העוסקים בכך יודעים בדיוק מה משדר כל צבע על כל גווניו, במה לוגו עגול שונה ממרובע והאם מספיק רק השם או שיש צורך גם בסמל מסויים. בנוסף, הדקויות העיצוביות האלה תמיד מתעדכנות ולכן לוגו שהיה נראה טוב ב-2010, רוב הסיכויים שהיום יראה מיושן למדי וכמובן אף עסק לא מעוניין במיתוג מיושן.

כמובן שזה לא נגמר רק שם, יש צורך בבנייה ויזואלית לאתר אינטרנט בצורה מקצועית שתגרום למשתמש להישאר באתר ואם יש אפשרות העיצוב יגרום לו גם להתקשר או לקנות, צריך גם שהמודעות בפייסבוק ובגוגל יהיו תואמות לקו העיצובי של העסק.

אז אם נסכם זאת בדרך פשוטה, המיתוג העיצובי של העסק חייב להיות מקצועי וככל שתשקיעו במעצב טוב ויקר יותר כך תקבלו תמורה טובה יותר. זו השקעה חד פעמית להמון שנים קדימה שבלעדיה העסק לא יוכל להתקדם ולהתפתח לזירה של ה'גדולים'.

קרא עוד

עיצוב גרפי לעסקים - מה חשוב לדעת?

נחלק את הדברים החשובים לסעיפים בגלל שבזכות הידע הזה תדעו בדיוק אם עומד מולכם מעצב גרפי מקצועי או שהוא חאפר שיתחיל לגמגם מולכם כשאתם מדברים איתו על הנושאים האלה:

  • ספר מותג – ספר מותג כולל בתוכו את הלוגו כמובן, את תרשים הזרימה של הלוגו והקווים המנחים שלו וזה למקרה ובשלב מסוים יהיה צורך לשנות בו קווים מסוימים, ומפת צבעים שלפיהם יעוצבו שאר הדברים של העסק החל משלטי חוצות ועד לפוסטים באינסטגרם. כל אלו כמובן נכללים רק בדפי העיצוב בספר שכולל בתוכו בין היתר את כל ערכי המותג, החזון וכו'.
 
  • וקטורי – עיצוב גרפי לעסקים תמיד יהיה בנוי מצבעים וקטוריים (ציוריים) ולא ריאליסטיים כיוון שהעיצוב חייב להתאים גם לדיגיטל וגם להדפסה. לוגו שכולל בתוכו המון הצללות, צבעים דהויים מעורבבים אחד בשני וכיוצא בזה אולי יראו טוב דרך מסך הסמארטפון אבל ברגע שזה יצא להדפסה זה יראה כגוש לא ברור והצבעים לא ישארו אותם צבעים כפי שנראו על המסך.
 
  • מינימליזם – אם בעבר, עד תחילת שנות ה-90 בערך הייתה מגמה עיצובית שככל שהמיתוג צבעוני יותר, מושקע יותר ועמוס יותר בצורות וכיתובים כך זה משדר יותר מסרים ללקוחות ובכך המותג יבלוט יותר, מאז דברים השתנו ומינימליזם נהייתה אומנות של ממש. מעצב גרפי מקצועי ידע לדעת ליצור בדיוק את הלוגו/האתר/דף נחיתה המושלם עבור העסק שלכם, ולאחר מכן להוריד ולמחוק כל דבר שרק ניתן כדי להשאיר כמה שפחות.
 
  • מי אתם ומה העסק שלכם מייצג – לפני שהמעצב מתחיל ליצור עיצוב גרפי לעסקים עליו ליצור בריף מפורט ככל הניתן על העסק שלכם. הוא צריך לדעת לאיזה מטרה הוקם העסק, מי הם הלקוחות שלו, מה החזון של העסק, איזה מוצרים/שירותים הם מוצרי הדגל של העסק, האם זה עסק אינטרנטי או לא, האם יש שירות לקוחות לעסק או שהכל מבוצע דיגיטלית, אפשר להמשיך את הרשימה הזאת בלי סוף וזה כמובן תלוי בכם, כבעלי עסקים כמה מידע תדעו לתת למעצב על העסק שלכם כדי שידע למתג אתכם בצורה הנכונה ביותר.
 
  • זמן – עיצוב גרפי לעסקים כפי דיברנו על בניית ספר מותג יכול ואפילו אמור לקחת זמן רב למעצב מקצועי. מעצבים שמבטיחים לכם ליצור פרוייקט גדול תוך יממה זה משהו שצריך להדליק לכם נורה אדומה. מעצבים כאלה הם אינם מקצועיים ואת אותו השירות תוכלו לקבל גם בבתי דפוס שמעצבים את הפליירים לפי תבניות מוכנות מראש. מעצבים מקצועיים, בעיקר אלו העובדים עם החברות הגדולות יכולים לעבוד על ספר מותג במשך כחצי שנה על מנת לעשות אותו מושלם.
קרא עוד

עיצוב גרפי לעסקים - קחו דוגמא

אם עוד לא הבנתם מה החשיבות של העיצוב והמיתוג לעסק שלכם, כדאי שתסתכלו ותלמדו מהחברות הגדולות בעולם, בעיקר כאלו שמגיעים מאותה הנישה כמוכם. בין אם אתן קוסמטיקאיות, רופאי שיניים, עורכי דין, מנהלים מוסך, מרצים או כל מקצוע אחר, תמיד אתם יכולים למצוא השראה אצל גדולי התחום וללמוד את דרכם בדרך לפסגה וכמובן שגם להתחקות אחריהם.

אלו המוכרים, נעשו מוכרים לא רק בגלל שהיו מקצועיים במיוחד בתחומם, הם ניהיו מוכרים כי זו הייתה אחת המטרות העסקיות שלהם ולהפוך למותג מוכר מתחיל במיתוג ומיצוב נכונים או יותר נכון מהבסיסי ביותר – עיצוב גרפי לעסקים.

קחו לדוגמא את הכיתוב הלבן המסולסל על הרקע האדום של קוקה קולה, אתם באמת צריכים לקרוא את הכיתוב כדי להבין שזו קוקה קולה? שאלה נוספת, מתי ראיתם בפעם האחרונה פרסומת קוקה קולה שמדברת על המשקה שלהם, על המרכיבים שלו, על איכותו או כל פרט אחר?

קרא עוד

מה ההבדל בין עיצוב פרינט לעיצוב און ליין?

עיצוב גרפי לעסקים מתחלק היום לשני תתי נושאים, עיצוב פרינט (הדפסה) ועיצוב דיגיטלי (און ליין). ההבדל ביניהם אינו מהותי, מה שכן חשוב, כפי שצויין למעלה, שהצבעים בעיצובים אינם יכולים לזהור אחרת בהדפסה זה יראה מחריד, בנוסף, בפרינט חשוב לדעת האם זה יהיה על שקית בד, שלט חוצות או חולצה בגלל שבהתאם לכך גודל הפונט צריך להשתנות וכמות הטקסט ההגיונית שתופיע בעיצוב גם היא תשתנה.

קרא עוד

Blog Blog Blog

מאמרים בנושא עיצוב גרפי לעסקים.

Questions & Answers

זמן שאלות  בניית אתרים לעסקים.

עיצוב גרפי לעסקים ממלא תפקיד מכריע בשיפור זהות המותג של העסק. הנה כמה דרכים שהוא יכול להשיג זאת:

1. יצירת לוגו מושך מבחינה ויזואלית: לוגו מעוצב משמש כפנים של עסק, המייצג את ערכיו, אישיותו וייחודו. זה עוזר לצרכנים לזהות ולזכור את המותג.

2. עקביות בין חומרים: עיצוב גרפי מבטיח עקביות בשימוש בצבעים, טיפוגרפיה ואלמנטים חזותיים בחומרי שיווק שונים. עקביות זו בונה זיהוי מותג ומחזקת את זהות המותג.

3. משיכה אסתטית: עיצוב גרפי אפקטיבי יוצר עיצובים מושכים ויזואלית שמושכים תשומת לב ומשאירים רושם חיובי על לקוחות פוטנציאליים. זה עוזר לגרום למותג להיראות מקצועי, אמין ואמין.

4. מסרים ברורים וקוהרנטיים: עיצוב גרפי עוזר לעסקים להעביר את המסר שלהם בצורה ברורה ויעילה. הוא משתמש באלמנטים ויזואליים כמו תמונות, אייקונים ואינפוגרפיקה כדי להעביר מידע בצורה מושכת ויזואלית.

5. קשר רגשי: באמצעות צבעים, טיפוגרפיה ודימויים שנבחרו בקפידה, עיצוב גרפי יכול לעורר רגשות ספציפיים וליצור חיבור בין המותג לקהל היעד שלו. חיבור רגשי זה עוזר בבניית נאמנות למותג.

6. בידול מהמתחרים: אסטרטגיית עיצוב גרפי המבוצעת היטב עוזרת לעסקים לבלוט על פני המתחרים שלהם. על ידי יצירת זהות ויזואלית ייחודית, עסקים יכולים לחטב עמדה מובהקת בשוק ולהשאיר רושם מתמשך על הלקוחות.

עיצוב גרפי לעסקים ממלא תפקיד חיוני בעיצוב ושיפור זהות המותג של העסק, מה שהופך אותו למושך ויזואלית, בלתי נשכח ומוכר לקהל היעד שלו.

 

ניתן להשתמש בעיצוב גרפי עסקי ליצירת חומרי שיווק משפיעים בכמה דרכים:

1. משיכה ויזואלית: עיצובים מושכי עין ופריסות מושכות חזותית מושכים תשומת לב וגורמים לחומרי שיווק לבלוט. טכניקות עיצוב גרפי כגון ערכות צבעים, טיפוגרפיה וקומפוזיציה עוזרות ליצור חומרים מושכים ויזואלית שמושכים ומשמרים את תשומת הלב של הצופה.

2. עקביות מותג: עיצוב גרפי מבטיח שהחומרים השיווקיים יתאימו עם הזהות החזותית של המותג, תוך שמירה על עקביות מבחינת הצבעים, הגופנים והסגנון הכללי. עקביות בונה הכרה במותג ומטפחת אמון בקרב הצרכנים.

3. תקשורת אפקטיבית: עיצוב גרפי מסייע בהעברת המסר המיועד בצורה ברורה ותמציתית. באמצעות שימוש בתמונות, אייקונים, תרשימים ואינפוגרפיקות, ניתן לפשט מידע מורכב ולהפוך לעיכול יותר עבור קהל היעד.

4. קריאה לפעולה: עיצוב גרפי אפקטיבי מנחה את הצופה לעבר הפעולות הרצויות. על ידי הצבה אסטרטגית של חזותיים משכנעת, עותק משכנע וכפתורים או קישורים מעוצבים היטב, חומרים שיווקיים יכולים לעודד את הצופים לנקוט בצעדים הרצויים, כגון ביצוע רכישה או הרשמה לשירות.

5. חיבור רגשי: לעיצוב גרפי יש כוח לעורר רגשות וליצור חיבור עם הקהל. על ידי שימוש בוויזואליות, פסיכולוגיה של צבעים ודימויים משפיעים, חומרי שיווק יכולים להדהד עם הצופים ברמה הרגשית, ולגרום להם יותר לעסוק במותג.

6. בידול: בשוק תחרותי, עיצוב גרפי עוזר לעסקים לבדל את עצמם. תפיסות עיצוב ייחודיות וחדשניות יכולות לייחד מותג מהמתחרים, להפוך אותו לבלתי נשכח יותר ולהגדיל את סיכוייו למשוך את תשומת הלב של לקוחות פוטנציאליים.

על ידי ניצול יעיל של עיצוב גרפי לעסקים בחומרי שיווק, עסקים יכולים ליצור השפעה חזקה, למשוך את קהל היעד שלהם ולהניע את הפעולות הרצויות, מה שיוביל בסופו של דבר להגברת המודעות למותג, מעורבות הלקוחות וצמיחה עסקית.

 

תורת הצבעים משחקת תפקיד מכריע בעיצוב גרפי עסקי מכמה סיבות:

1. זהות מותג: צבעים הם מרכיב חיוני בזהות המותג. בחירת הצבעים עוזרת לבסס את אישיותו של המותג, לעורר רגשות ספציפיים וליצור זהות ויזואלית מובהקת. שימוש עקבי בצבעים על פני חומרי שיווק מסייע בזיהוי והיזכרות של המותג.

2. השפעה רגשית: לצבעים יש את הכוח לעורר רגשות ולהשפיע על הפסיכולוגיה האנושית. צבעים שונים מעוררים תגובות רגשיות שונות. לדוגמה, צבעים חמים כמו אדום וכתום יכולים לשדר אנרגיה והתרגשות, בעוד שצבעים קרירים כמו כחול וירוק יכולים לעורר תחושת רוגע ואמון. על ידי הבנת פסיכולוגיית הצבע, עסקים יכולים להשתמש בצבעים באופן אסטרטגי כדי ליצור את ההשפעה הרגשית הרצויה על קהל היעד שלהם.

3. היררכיה חזותית: ניתן להשתמש בצבע ליצירת היררכיה חזותית בעיצוב. על ידי שימוש בצבעים מנוגדים, עסקים יכולים להפנות את תשומת הלב של הצופה לאלמנטים ספציפיים או למידע חשוב. זה עוזר בהנחיית המיקוד של הצופה וארגון התוכן בצורה ויזואלית נעימה ואפקטיבית.

4. קריאה ונגישות: גם בחירת הצבעים בעיצוב גרפי משפיעות על הקריאה והנגישות. צבעי ניגוד גבוה בין הרקע לטקסט מבטיחים קריאות. בנוסף, התחשבות בעיוורון צבעים ובלקויות ראייה אחרות היא חיונית כדי להבטיח שהעיצובים יהיו נגישים לקהל רחב יותר.

5. אסוציאציות תרבותיות: לצבעים יכולים להיות פרשנויות ואסוציאציות תרבותיות שונות. חיוני לעסקים לקחת בחשבון את ההקשר התרבותי ואת ההעדפות והאמונות של קהל היעד בבחירת הצבעים לעיצוב הגרפי שלהם. זה מסייע בהימנעות מכל שגוי בתקשורת או אי הבנות תרבותיות.

על ידי הבנה ויישום יעיל של תורת הצבע, עסקים יכולים למנף את כוחם של הצבעים כדי ליצור עיצובים מושכים ויזואלית, לעורר רגשות רצויים, לבסס זהות מותגית חזקה ולהעביר ביעילות את המסר שלהם לקהל היעד שלהם.

 

עיצוב גרפי ממלא תפקיד מרכזי בסיוע לעסקים להעביר ביעילות את המסר שלהם באמצעות פלטפורמות מדיה חברתית. כך:

1. סיפור חזותי: עיצוב גרפי לעסקים מאפשר לעסקים לספר סיפורים מרתקים באמצעות חזותיים. על ידי יצירת גרפיקה מושכת וניתנת לשיתוף, עסקים יכולים להעביר את המסר שלהם בצורה תמציתית ומושכת מבחינה ויזואלית. סביר יותר שתוכן ויזואלי ילכד תשומת לב וישותף, ויגדיל את טווח ההגעה וההשפעה של המסר.

2. מיתוג עקבי: פלטפורמות מדיה חברתית מספקות הזדמנות לחזק את זהות המותג באופן עקבי. עיצוב גרפי מבטיח שכל הפוסטים, הבאנרים ותמונות הפרופיל במדיה החברתית יתאימו לזהות החזותית של המותג, תוך שימוש בצבעים, גופנים ואלמנטים עיצוביים עקביים. עקביות זו מסייעת בביסוס הכרה במותג ובבניית אמון בקרב הקהל.

3. אינפוגרפיקה והדמיית נתונים: ניתן להפוך מידע מורכב לנגיש ומרתק יותר באמצעות עיצוב גרפי. אינפוגרפיקה והדמיית נתונים עוזרים להציג נתונים, נתונים סטטיסטיים ומסרים מרכזיים בפורמט מושך חזותי וניתן לעיכול. זה מקל על הצופים להבין ולשתף את המידע, מה שמגדיל את הסיכוי שהמסר יופץ בצורה יעילה.

4. ויזואליות בלתי נשכחת: בנוף המדיה החברתית הצפוף, עסקים צריכים להתבלט כדי למשוך תשומת לב. עיצוב גרפי מאפשר לעסקים ליצור חזותיים מדהימים ובלתי נשכחים אשר לוכדים את עניין הקהל. עיצובים ייחודיים ומושכי עין מגדילים את הסיכוי שמשתמשים יפסיקו לגלול ולעסוק בתוכן.

5. קריאה לפעולה: עיצוב גרפי אפקטיבי משלב אלמנטים משכנעים כמו כפתורים, באנרים ושכבות מעוצבות היטב כדי לעודד את הקהל לפעול. קריאות לפעולה ברורות ומושכות חזותית עוזרות להגביר מעורבות, כגון לחיצה על קישור, הרשמה או רכישה.

6. התאמה לפלטפורמות שונות: לכל פלטפורמת מדיה חברתית יש מפרטי עיצוב ודרישות משלה. עיצוב גרפי לעסקים מבטיח שעסקים יכולים להתאים את התוכן שלהם כך שיתאים לממדים והאילוצים הספציפיים של כל פלטפורמה. זה מבטיח שהמסר יוצג בצורה מיטבית בערוצי מדיה חברתית שונים.

עיצוב גרפי לעסקים מאפשר להם להעביר ביעילות את המסר שלהם בפלטפורמות של מדיה חברתית על ידי מינוף סיפורים חזותיים, שמירה על מיתוג עקבי, שימוש באינפוגרפיקה והדמיית נתונים, יצירת ויזואליות בלתי נשכחת, שילוב אלמנטים משכנעים והתאמת תוכן לדרישות הפלטפורמה.
על ידי שימוש באסטרטגיות עיצוב אלו, עסקים יכולים לשפר את נוכחותם במדיה החברתית ולתקשר ביעילות עם קהל היעד שלהם.

 

הנה כמה מגמות עדכניות בעיצוב גרפי שעסקים צריכים להיות מודעים אליהם:

1. מינימליזם ופשטות: עיצובים נקיים ומינימליסטיים ממשיכים להיות פופולריים. מגמה זו מתמקדת בפשטות, תוך שימוש במרחב לבן בשפע, צבעים מינימליים וטיפוגרפיה נקייה כדי להעביר את המסר בצורה ברורה ולא מסודרת.

2. צבעים נועזים ותוססים: בחירות צבעים עזות ונועזות צוברות פופולריות. עסקים מתנסים בפלטות צבעים בהירות ומושכות תשומת לב כדי לגרום לעיצובים שלהם לבלוט ולעורר רגשות עזים.

3. צורות מופשטות וגאומטריות: השימוש בצורות מופשטות וגאומטריות הוא מגמתי בעיצוב גרפי. צורות אלו מוסיפות עניין ויזואלי, יוצרות מראה מודרני וניתן לייצג באמצעותן מושגים או רעיונות בצורה ייחודית ויצירתית.

4. גרדיאנטים ודואטונים: עושים קאמבק בעיצוב הגרפי. טכניקות אלו מוסיפות עומק, מימד ועניין ויזואלי לעיצובים. ניתן להשתמש בהדרגות ליצירת מעברים חלקים בין צבעים, בעוד שדואוטונים כוללים שימוש בשני צבעים מנוגדים ליצירת אפקט נועז ובולט.

5. איורים מותאמים אישית ואלמנטים מצויירים ביד: עסקים משלבים יותר ויותר איורים מותאמים אישית ואלמנטים מצויירים ביד בעיצוביהם. זה מוסיף טאץ' אישי וייחודי, עוזר בסיפורים ומבדל את המותג מהמתחרים.

6. ניסוי טיפוגרפיה: טיפוגרפיה הופכת ליצירתית וניסיונית יותר. עסקים משתמשים בגופנים ייחודיים ומותאמים אישית, מערבבים גופים שונים ומשחקים עם סגנונות טיפוגרפיה כדי ליצור עיצובים מושכים ויזואלית בלתי נשכחים.

7. עיצוב רספונסיבי וידידותי למובייל: עם השימוש הגובר במכשירים ניידים, עיצוב רספונסיבי וידידותי לנייד הוא קריטי. עסקים צריכים להבטיח שהעיצובים הגרפיים שלהם מותאמים לגדלי מסך ולמכשירים שונים כדי לספק חווית משתמש חלקה.

8. דימויים אותנטיים ומכילים: עסקים מאמצים אותנטיות והכלה בעיצובים הגרפיים שלהם. שימוש בדימויים מגוונים ומייצגים המשקפים תרבויות, מגדרים ורקעים שונים הוא מגמה חשובה להתחבר לקהל רחב יותר ולקדם את ההכללה.

9. תנועה ואנימציה: הוספת תנועה עדינה או אנימציה לגרפיקה הופכת פופולרית. זה יכול להיות בצורה של לוגו מונפש, GIF או צילומי קולנוע, שמוסיפים עניין ויזואלי ומושכים תשומת לב בצורה דינמית.

10. קיימות ועיצוב ידידותי לסביבה: ככל שהמודעות הסביבתית גוברת, עסקים משלבים אלמנטים עיצוביים ברי קיימא וידידותיים לסביבה. זה כולל שימוש בחומרים ממוחזרים, פלטות צבע אדמתיות ומסרים מודעים לסביבה כדי להוכיח את מחויבותם לקיימות.
שמירה על מגמות אלו יכולה לעזור לעסקים להישאר רלוונטיים, ליצור עיצובים מושכים ויזואלית ולהתחבר לקהל היעד שלהם בצורה משמעותית. עם זאת, חשוב לאזן בין השימוש בטרנדים לבין שמירה על אסטרטגיית עיצוב התואמת את זהות המותג ויעדיו.