Digital Solutions. Marketing Experts

קידום ברשתות חברתיות.

בעידן של היום אין אדם בטווח גילאים של 15-60 שלא נוכח ברשתות חברתיות. קידום ברשתות חברתיות נהפך להיות פלטפורמה פורייה לבעלי עסקים לחשוף את המוצר/שירות שלהם.

"אם אתה לא שם אתה לא קיים" היא קלישאה אבל קלישאה נכונה. בעקבות משבר הקורונה שחל על כל העולם המעבר לקידום ברשתות חברתיות ונוכחות באינטרנט בכללותו נהיה אוויר לנשימה עבור מרבית העסקים. עידן הטלפונים החכמים הפכו את כולנו ל"מכורים" לרשתות החברתיות.

הקורונה גרמה להאצה של תהליכים בהם עסקים החלו לעשות את המעבר לנוכחות ברשתות חברתיות בקצב חסר תקדים.

 

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

Info. Info. Info

מה מעניין אותך?

*לחיצה על האייקונים תוביל לאזור המבוקש*

אז מה זה אומר תכלס קידום ברשתות חברתיות ב- Digital Solutions?

פעילות רלוונטית ועקבית ברשתות החברתיות תחשוף אותך ואת העסק שלך לכמות בלתי נתפסת של גולשים שיכולים ברגע להפוך לקהל היעד שלך. קידום בסושיאל מצריך הבנה מלאה של צרכי קהל היעד וגיבוש אסטרטגיית תוכן תואמת. שימוש נכון בפלטפורמות השונות, בעיקר באינסטגרם ובפייסבוק הנמצאות מעל כולן, יוביל אתכם ליצירת מערכת יחסים עם כל גולש וגולשת. נבנה אמון, נייצר עניין ואטרקטיביות ונהפוך לדבר הראשון איתו הם פותחים את העיניים בבוקר והדבר האחרון איתו הולכים לישון. קמפיין קידום ברשתות חברתיות כולל הרבה מעבר להתעסקות ללייק ובעוקב.

 

Facebook

הרשת החברתית הגדולה בעולם

נכון להיום פייסבוק היא פלטפורמת הרשת החברתית הגדולה בעולם, יתרה מזאת היא אוגרת מידע רב על המשתמשים, מה שמאפשר למקד את החשיפה לקהל משתמשים ממוקד עבור העסק שלך יותר מכל פלטפורמה אחרת.

 

Instagram

שמה דגש
על הוויזואליות

מכוונת יותר לטווח גילאים צעיר יותר ביני 16-35 רק בארץ יש למעלה מ 2 מיליון משתמשים בפלטפורמה, הייחודיות שלה היא הויזואליות. פייסבוק ממקדת את השיווק בתוכן לעומת אינסטגרם שמציגה המחשות ויזואליות.

Instagram

תראה לי את האינסטגרם שלך ואומר לך  מי אתה.

ברוב התחומים בימינו, האינסטגרם מכתיב את הרושם הראשוני שמתקבל מהעסק שלך ונחשב לחלק בלתי נפרד מקמפיין קידום ברשתות חברתיות. אם לא תראו פעילות, מיתוג וגיוון אתם כמעט ולא קיימים, בטח ביחס לשוק המוצף.

Our work

הפרויקטים שלנו.

הכירו את הלקוחות שלנו מקרוב, עם כל הסיפורים המעניינים, הניתוחים המעמיקים והסיטואציות איתן התמודדנו במהלך השירות שסיפקנו.

Our customers

הכירו את  הלקוחות שלנו.

לא לקוחות. שותפים לדרך. הכירו את מגוון הלקוחות המרוצים שלנו!

מה כולל קמפיין קידום  ברשתות חברתיות?

עדכוני גרפיקות מסביב לשעון

כחלק מניהול פרויקטים שוטף בקידום ברשתות חברתיות, מומלץ לייצר מספר גרפיקות על בסיס חודשי שיספקו למערכת הפרסום של פייסבוק את הכלים לעבוד איתם. כלומר בחינה של ביצועי וריאציות שונות לבחירת המודעות המניבות ביותר.

חיזוק אמינות העסק

קידום ברשתות חברתיות, בדגש על ניהול קמפיינים ממומנים מצריך תחזוק שוטף של המוניטין, גם כלפי הפלטפורמה עצמה וגם כלפי הגולשים. מיתוג כל הפרטים בדפים העסקיים ובחשבונות הפרסום, הצגת המלצות וחומרים "מאחורי הקלעים", להגיב לגולשים ועוד.

שקיפות מלאה מול הלקוח

אנו דואגים לשתף את הלקוח בנתוני הקמפיין בזמן אמת, כולל דו"חות תקופתיים, מערבים אותו בתהליך ניתוח הביצועים וכמובן שואלים מהי מידת הרלוונטיות של הלידים שמתקבלים. כמות הלידים שמתקבלים מהקמפיין לא בהכרח מצביעה על מידת הרלוונטיות שלהם, ולכן חשוב להיות במעקב עם הלקוח.

טיפול מקצועי בבירוקרטיה

קידום ברשתות חברתיות כרוך בבירוקרטיה, בפלטפורמות עצמן ועוד יותר בתוך מערכות הפרסום שלהן. אנו נדע להכווין את הלקוח בנוגע לפרטים המדויקים שנצטרך כדי להסיר כל חשש לחסימת החשבון מחשש לפיקטיביות, הגדלת החשיפות הרלוונטיות ואישור מודעות שיכולות להצטייר כבעייתיות מבחינת התקנון.

חיבורים למערכות חכמות

מערכות רבות בתחום הקידום ברשתות חברתיות מאפשרות חיבורים חכמים למערכות הפרסום של פייסבוק ואינסטגרם לצורך אוטומציות שונות, תזמוני פרסומים, איסוף פרטי לידים, מעקב המרות מתקדם ועוד. חשוב להשתמש במקסימום טכנולוגיה העומדת לרשותנו לצורך שיפור הקמפיינים.

The process

קמפיין קידום ברשתות חברתיות -  השלבים:

1

מיתוג פרופיל

נראות העמוד הראשי, דפי אודות ובכלל, כל מה שמייצר את הרושם הראשוני שמתקבל תוך שניות ספורות. זהו הבסיס של קידום בפלטפורמות וברשתות חברתיות ויש לו חלק מכריע לגבי המשך היחסים עם כל גולש וגולשת.

  • בחירה / שינוי של שם משתמש להופעה מוגברת בחיפוש של הפלטפורמה
  • התאמת תמונות ללא חיתוכים חובבניים
  • בחירת טקסט רלוונטי וממוקד לאזורי "אודות"
  • קישורים לנכסים רלוונטיים נוספים

2

אוטומציה ו"שירות לקוחות"

כל פלטפורמה והחלק שלה בתפקיד שירות לקוחות דיגיטלי. בפייסבוק למשל קיימת אופציה של שאלות מובנות ותשובות אוטומטיות בהתאם.
חשוב לוודא הגדרות נוספות במכשירים שבבעלות המקדם על מנת לא לפספס אף התראה, שיכולה להיות שווה הרבה מאוד כסף עבור הלקוח.
הכל חייב לקרות מהר, כאן ועכשיו, אחרת הגולשים יפנו למתחרה ויסגרו עסקה שיכלה להכניס לכם כסף רב.

3

תחזוקה שוטפת

פרסום פוסטים וסטורים, הוספת כיתובים והאשטגים, טיפול בתכנים קודמים (שעדיין מוצגים בדף), מענה לגולשים, מעקב אחר קהלי יעד רלוונטיים ועוד. חשוב להציג את פעילות הדף העסקי תוך גיוון בתכנים ובסוגי הפוסטים: חדשותיים, מאחורי הקלעים, בידור וכו'.
תדירות פרסום הפוסטים משתנה בין תחומים וקהלי יעד אך ההמלצה היא ל 3-5 פרסומים שבועיים, ניתן לגוון כמובן בין פוסטים בפיד לסטוריז.

4

ניתוח נתונים

קידום ברשתות חברתיות נמדד במספרים, בין אם מדובר בעוקבים, לייקים או אינטראקציות. נצטרך לאסוף נתונים הנוגעים לחשיפות ואינטראקציות עם העמוד, לנתח אותם ולהסיק מסקנות להמשך בכדי להשתפר ולהשיג ביצועים טובים יותר.

ניתן לשפר ביצועים באמצעות פרסום בשעות עם חשיפה מוגברת, שימוש בהאשטגים ממירים שמובילים גולשים רבים לפוסטים באתר.

אם אתה לא שם אתה לא קיים. היום אנחנו מדברים על מספרים בלתי מתוארים. בעידן של היום הרשתות החברתיות תופסות שליש מהיום שלנו בצפייה בתוכן. איזה תוכן, בשביל זה אנחנו כאן.

ברשתות חברתיות השיח מובנה בצורה של גלים. מכיוון שאנחנו כיצורים אנושיים יכולים לספוג כמות מסוימת של מידע, המידע צריך להיות מסונן אלינו בדרך מסוימת. קידום ברשתות חברתיות אומר שאתם הופכים פוסט רגיל לפוסט שיכול להגיע לקהלים גדולים בהרבה.

המשמעות הראשונית היא חשיפה יותר גדולה, המשמעותי המשנית היא שקידום ממומן ברשתות חברתיות נותן לכם כלי שיווקי שיכול להקפיץ את העסק שלכם פי כמה וכמה.

Blog Blog Blog

מאמרים בנושא רשתות חברתיות.

Questions & Answers

זמן שאלות  קידום ברשתות חברתיות.

לפי הנתונים, הרשת החברתית הפופולרית ביותר בעולם היא פייסבוק. הרשת החברתית שהוקמה בשנת 2004 על ידי מארק צוקרברג, מתגאה ביותר מ-2.8 מיליון משתמשים בחודש.

על פי המדד החברתי Sprout XV: Empower & Elevate, פייסבוק היא גם הפלטפורמה המבוקשת ביותר עבור משווקים וצרכנים – 89% מהמשווקים משתמשים בפלטפורמה לקידום הלקוחות שלהם, ו-83% מהצרכנים משתמשים בה כדי לקבל מידע על שירותים ומוצרים.

נכון לינואר 2019, בישראל רשומים בפייסבוק 6.6 מיליון משתמשים. בשל הפופולריות הרבה של הרשת החברתית הזאת, אין ספק כי קידום ברשתות חברתיות אינו יכול להיות שלם ללא קידום בפייסבוק.

 

הזמן הטוב ביותר לפרסום פוסטים ברשתות החברתיות תלוי בגורמים רבים, כמו למשל: סוג הפלטפורמה (פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, לינקדאין או טוויטר), תחום העסק שלכם והמאפיינים הדמוגרפים של קהל היעד (כמו מין, גיל, מקצוע, מיקום ותחומי עניין). כך לדוגמה, המומלץ לפרסם פוסטים בפייסבוק הוא משעות אחר הצהריים ועד אחת בלילה, בימי חול.

לעומת זאת, ברשת החברתית לינקדאין הזמן המומלץ לפרסום פוסטים הוא דווקא בין השעות 07:00-8:30 בבוקר ובין השעות 17:00-18:00 אחרי צהריים בימים שלישי, רביעי וחמישי. כחברה המנוסה בתחום השיווק הדיגיטלי הכולל קידום ברשתות חברתיות, אנו נערוך מחקר שוק, מחקר מתחרים וקהל יעד. כך נוכל לגלות מהו הזמן האידאלי ביותר לפרסום פוסטים שיקדמו את העסק שלכם.

 

לפני שמתחילים לפרסם פוסטים, חשוב מאוד להבין מהן המטרות ומהם היעדים שלכם. לאחר מכן יש להבין מיהו קהל היעד שלכם, ובהתאם לכך לבנות אסטרטגיית קידום ברשתות חברתיות. אנו נבנה עבור העסק שלכם את האסטרטגיה המתאימה ביותר, שתתאים לקהל היעד שלכם, ולמטרות וליעדים שאתם רוצים להשיג באמצעות הקידום.

 

הגדלת כמות העוקבים בדפי הרשתות החברתיות שלכם, תלויה בתכנון, אסטרטגיית שיווק מדויקת, פרסום התוכן המתאים ומיקוד לקהל היעד הנכון. באמצעות שילוב של קידום אורגני וקידום ממומן ברשתות חברתיות, ניתן להגדיל את קהל העוקבים שלכם ובהתאם לכך את כמות הלקוחות הפוטנציאלים ואת ההכנסות.

עליכם לפרסם פוסטים, תכנים ותמונות שיעניינו את קהל היעד ואת הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. שירגשו אותם, יעשירו את הידע שלהם, ישעשעו אותם ויעניקו להם ערך מוסף. ההשקעה בתוכן היא חשובה מאין כמוה ומורכבת, לכן מומלץ להיעזר בחברת שיווק דיגיטלי שיש לה ניסיון רב בקידום ברשתות החברתיות. אנו ב-Digital Solutions נשמח להציע לכם שירותי כתיבת תוכן לרשתות החברתיות שירים את העסק שלכם לגבהים.

כאשר בוחנים קידום ברשתות חברתיות התוכן מתחלק לשני סוגים עיקריים:

תוכן בעל ערך- תוכן שנותן לעוקבים ערך מוסף בתחום מסויים בין אם זה טיפ יומי או איך לבצע פעולה מסוימת וכדומה.
בכללותו תוכן בעל ערך הוא המלך, הכוונה אם לא תהיו מעניינים מספיק לא יהיה שום סיבה לעקוב אחר התכנים שלכם.

תוכן שיווקי- הוא תוכן משלים לתוכן בעל ערך שלרוב עונה על הצורך "לשם מה התכנסנו" גם הפרופיל שנותן ערך כזה או אחר לבסוף צריך להגיע לשורת הרווח מה יוצא לי מזה הלכה למעשה. 
תוכן שיווקי תמיד יניע לפעולה מסוימת אותה נרצה לגרום לגולש לעשות, החל ממעבר לעמוד אחר, ביצוע רכישה בפועל, לייק תגובה לתוכן מסוים וכדומה.

 

חשוב מאוד לבדוק מהו הניסיון של איש השיווק הדיגיטלי והאם הוא מנוסה בקידום ממומן וקידום אורגני ברשתות החברתיות. בקשו לראות את תיק העבודות שלו וכך תוכלו לגלות האם יש לו ניסיון בקידום עסקים מהענף והתחום שלכם. בנוסף לכך, חשוב לבדוק מה הידע שלו והאם הוא בקיא בטרנדים האחרונים בתחום. אנשי שיווק ברשתות חברתיות חייבים להיות בעלי כישורי הקשבה, יכולת לפתור בעיות ולהעניק לכם שירות טוב ויחס אישי.

יש לבדוק מהי רמת הזמינות שלהם, האם ניתן לפנות אליהם באמצעות פלטפורמות שונות (כמו טלפון, וואטסאפ או מייל), ומה בדיוק כוללת הצעת המחיר שלהם. כמו כן, אנשי שיווק דיגיטלי צריכים להבין בתוכן, לדעת כיצד לנתח ולקרוא נתונים, לבנות אסטרטגיות שיווק המותאמת באופן אישי לכל לקוח ולקוח.

 

תלוי בסוג העסק. עם השנים, רוב הרשתות החברתיות כבר התאימו את עצמן לכל סוגי האנשים והעסקים – החל מרואי חשבון ועד למעצב שיער.
ישנן פלטפורמות המבוססות על תכני ווידאו וישנן רשתות שמורכבות מכמות גדולה של תוכן.
אין תשובה חד משמעית, אני כן מאמין שהקמת תשתית רחבה בכל הנוגע לרשתות חברתיות ונוכחות אינטרנטית.

אז זהו, שלא!
הכמות המומלצת היא 3-4 פרסומים בשבוע לדף עסקי אך זה מאוד משתנה ויכול להיות גם יותר.
אנחנו לא נרצה לפרסם כמה שיותר תכנים מהסיבה הפשוטה שנתמקד באיכות ולא בכמות.
בנוסף, אנחנו רוצים להיות מעניינים, להשאיר טעם של עוד ולא לשווק בצורה אגרסיבית, לכן לא נרצה "לקפוץ" בהתראות של הגולשים שלנו בתדירות גבוהה מדי.

קידום ברשתות חברתיות מבוסס על קשר טוב עם העוקבים ולהיות חלק מחייהם הדיגיטליים, להיות נעימים לעין ולמלא צורך ספציפי.

תחזוקה שוטפת משתנה בין פלטפורמות ובין לקוחות, כאשר יש כאלה שיעדיפו שלא תענו להודעות בשמם לצורך העניין.

הצ'ק ליסט הכללי מכיל את הפעולות הבאות:

  • פרסום פוסטים וסטורים
  • יצירת אלבומים / Highlights
  • מענה לתגובות על פרסומים / הודעות פרטיות
  • חיזוק אינטראקציה עם גולשים
  • מיתוג פרופיל
  • ועוד

בוודאי.
לקוחות רבים מאפשרים לנו או לכל חברה אחרת לנהל עבורם את הדף העסקי ללא כל התערבות מצידם.
אני באופן אישי מעדיף תמיד את המעורבות שלכם, בכדי ליישר קו לגבי הגישה השיווקית, לקבל מכם פידבקים מקצועיים (בתחומכם) ובכלל להבין טוב יותר את האינטראקציה של גולשים בתחום.
קידום ברשתות חברתיות צריך לשקף את האסטרטגיה והייחודיות של הלקוח.

בקמפיין קידום אורגני (SEO) נעדיף להעזר גם ברשתות חברתיות שמייצגות את העסק / אדם אותו נרצה לקדם.

נוכל להוציא קישורים מהנכסים שבידינו לאתר, בכדי להוביל אליו תנועה איכותית, לחשוף אותו לקהלים נוספים ולחזק אותו עם קישורים שמשפיעים על דירוגים בתוצאות החיפוש.

בנוסף, נוכל להתברג בתוצאות החיפוש תחת ביטויים רלוונטיים עם תוצאות מרשתות חברתיות.

תלוי בלקוח ובמטרות שלו.

ניתן להגדיר הגדלת כמות עוקבים / חברים בכמות או אחוז מסוים, הגדלת האינטראקציה עם עוקבים (לייקים, שיתופים), הגדלת כמות הפניות (שליחת הודעות, השארת פרטים).

אם מדובר בפלטפורמה של ווידאו אז נכוון לעלייה בכמות הצפיות.

אם מדובר בפלטפורמה מכירתית אז כמובן שנמדוד הצלחה באמצעות 

כמובן. אם מתאפשר, הדבר יכול לסייע אבל בהחלט לא מדובר בחובה.

דמי פרסום יסייעו בניתוב תנועה רלוונטית ואיכותית לאותן פלטפורמות שנרצה לקדם, משם הכל מתגלגל ומוביל ליותר חשיפה, אינטראקציה ויותר מערכות יחסים עם הרשת החברתית.

הקידום האורגני מכוון בעיקר לקהל יעד שנמצא ב"מערכת יחסים" עם הדף העסקי כאשר פרסום ממומן מיועד לקהלי יעד רלוונטיים חדשים שאינם עוקבים אחרי העמוד.

משתנה בין סוגי עסקים ודפים ובין פלטפורמות.

ברמות העקרון, חשוב לייצר אסטרטגיית תוכן לטווח הארוך:

  • איזה תכנים יפורסמו
  • מה הם הדגשים בתכנים
  • מהי תדירות הפרסום
  • איזה רגש ננסה לעורר אצל הגולש?
  • איך נייצר עבור הקהל שלנו ערך מוסף?

חשוב לגוון בתכנים וליצור גם תכנים מאחורי הקלעים, פידבקים מגולשים, תהליך הכנה / יצירה של מוצר וכו'.