חברה לקידום אורגני – איך תוודאו שלא נפלתם על חאפרים?

חברה לקידום אורגני

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

תוכן עניינים

תוכן עניינים

החלטתם לשכור את שירותיה של חברה לקידום אורגני עבור העסק שלכם? לפניכם כל הדברים שחשוב לשים לב אליהם. בעידן של ימינו, הצלחה של עסק תלויה בראש ובראשונה בנוכחות הדיגיטלית שלו. הסיבה לכך היא שכאשר הגולשים מחפשים בגוגל עסק מסוים כמו למשל ״אינסטלטור״, מרביתם נוהגים להיכנס לאתרים שמקודמים היטב ונמצאים בעמודים הראשונים.

לעומת זאת, עסקים שנמצאים בדפים האחרונים של מנוע החיפוש כמעט ולא זוכים לכניסות ועלולים להפסיד לקוחות פוטנציאלים. המקום בדפים הראשונים של גוגל הוא מוגבל מאוד, ואתרים רבים נלחמים כדי להגיע אליו ולהשיג תנועה רבה לאתר האינטרנט שלהם. אז איך מגיעים לשם? הדרך להגיע למיקומים הראשונים ולהגדיל את התנועה לאתר שלכם, היא באמצעות שכירת שירותיה של חברה לקידום אורגני.

חברה לקמפיינים של SEO אחראית על שיפור המיקומים של אתרים בגוגל, זאת באמצעות אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO-Search Optimization Engine). כך למשל, החברה מטמיעה מילות מפתח רלוונטיות ומשיגה קישורים מאתרים חיצוניים המובילים לאתר אותו הם מעוניינים לקדם. אין ספק שכל עסק חייב להשקיע בקידום אורגני כדי להצליח, אבל איך תדעו כיצד לבחור את החברה המתאימה והטובה ביותר? לפניכם טיפים לבחירת חברה ראויה.

מהו קידום אתרים אורגני?

עוד לפני שנתחיל לדבר על בחירת חברה לקידום אורגני, חשוב שתבינו מה זה בכלל קידום אתרים בדרך הזו. קידום אתרים אורגני הוא קידום אתרים באופן טבעי, מבלי לשלם ישירות למנועי החיפוש. כלומר אתם נוקטים בפעולות יזומות שאמורות לגרום לאתר להתקדם בדירוג במנועי החיפוש. 

כאשר השאיפה הטבעית תהיה להגיע לדירוג הכי גבוה שיש, וכמות החשיפה תעלה. ככל שתתקרבו לעמודי החיפוש הראשונים במנועי החיפוש, אך כמות גדולה של גולשים תיכנס לאתרכם. זוהי הסיבה שאמורה לשכנע אתכם לא להתפשר בעת החיפוש אחר חברת הקידום האולטימטיבית בשבילכם. גם אם נדמה לכם שכולן מספקות פחות או יותר את אותה התמורה, תעשו מאמצים לעשות את הבחירה המושלמת.

מתי צריך לפנות לחברת קידום אורגני?

כל דקה שעוברת עשויה לעלות לכם ביוקר, כאשר תראו איך המתחרים משאירים לכם אבק. העבודה של חברה לקידום אורגני היא עבודה מאומצת, ולרוב את התוצאות לא תראו מיד. לפיכך אנו מציעים לכם לפנות לחברת קידום אורגני בהקדם האפשרי, ולא לחכות עד שכבר יהיה מאוחר מדי.

במקרים רבים כאשר מתמהמהים עם ההחלטה, התוצאות הופכות להיות רק בגדר חלום. גם אם נדמה לכם שאתם יכולים ומסוגלים לבד, את האחריות מוטב להפקיד בידיים מקצועיות. בידיים של חברה המתעסקת מבוקר עד ערב בקידום אתרים אורגני, ויודעת בדיוק איך להביא אתכם בדיוק לתוצאה הרצויה. גם אם התוצאה נראית לכם בלתי אפשרית, תאפשרו לחברת הקידום להיות זאת שתעשה את העבודה עבורכם.

כך תבחרו חברה לקידום אורגני – מבלי לצאת פראיירים

יש כמה קריטריונים חשובים שאמורים לעשות את כל ההבדל בעת בחירת חברה לקידום אורגני. ברגע שתשימו את הקריטריונים הללו בראש סדרי העדיפויות, תראו איך הבחירה הופכת למוצלחת. במקום לבחור בחאפרים חסרי ניסיון, תדעו כי הבחירה שתעשו תוביל אתכם כל הדרך להצלחה. אין דבר יותר משמח מאשר לדעת כי את האחריות הפקדתם בידיים הכי בטוחות שיש.

  • בחינת תיק העבודות – כל חברה יכולה להבטיח הרים וגבעות בשיחה הראשונית, אך מה יקרה הלכה למעשה? כדי להימנע מעבודה עם חאפרים שרק מבטיחים הבטחות, תבקשו לראות תיק עבודות. בתיק העבודות תראו את כל האתרים אותם החברה קידמה, ולאן בדיוק היא הביאה אותם.
  • ניסיון בתחום הקידום האורגני – תזכרו כי הוותק של חברת הקידום בתחום משחק תפקיד מרכזי, מבחינתכם הניסיון הוא השקט הנפשי שלכם. חברה מנוסה תהיה חברה שבאמתחתה ידע נרחב, ואין ספור ניסיונות קידום שונים. בזכות הניסיון שצברה לאורך השנים, תדע החברה איך לקדם אתכם להצלחה בזמן הקצר ביותר.
  • המלצות מלקוחות מרוצים – אינכם הראשונים שמחפשים אחר חברה לקידום אורגני. למה שלא תשמעו מה יש ללקוחות השונים לספר? הם יכולים לספר דברים חיוביים או שליליים על חברת הקידום איתה עבדו. זוהי נקודת מבט מעולה, כזאת שתשקף לכם בצורה אותנטית את פעולות החברה.
  • מחיר הגיוני ביחס לעבודה – המון חברות קידום אתרים מנסות לפתות לקוחות חדשים על ידי שליחת הצעות מחיר זולות מדי. תזכרו כי הצעת מחיר זולה באופן מחשיד ככל הנראה תבוא לידיי ביטוי בעבודה חלקית בלבד. חשוב לחפש חברת קידום במחירים שפויים, אך המחיר אמור לשקף את העבודה המתבצעת בשטח.
  • ידע בקידום בתחום שלכם – קידום של חנות דיגיטלית יהיה שונה בהשוואה לקידום של אתרים מסוגים שונים. כדי להוריד את מפלס הלחץ, ולאפשר לכם לדעת שבחרתם נכון – תחפשו חברת קידום המתמחה בתחומכם. כזאת שכבר התנסתה בקידום אתרים העובדים בתחום בו אתם עוסקים.

שנות הניסיון של חברה לקידום אורגני

אומרים שאין חכם כבעל נסיון, והאמרה הזאת תקפה גם בכל הקשור לחברה שתנהל את הקמפיינים האורגניים שלכם. חשוב מאוד לבדוק מהו הוותק של החברה, ועד כמה היא מנוסה בקידום אתרים בגוגל. האלגוריתם של גוגל הוא מורכב וישנם מאות גורמים המשפיעים על קידום אתרים באינטרנט. רק חברות בעלות ניסיון רב מכירות היטב את כל הגורמים האלו ויודעות כיצד להתאים את האתר לדרישות של מנוע החיפוש.

אם אינכם מבינים בתחום הקידום האורגני ואתם מצפים לשכור חברה לקידום אורגני שתדע לתת לכם את המענה הטוב ביותר ולא רק הבטחות סרק, כדי לדעת מעט יותר על המקצועיות של החברה. אתם יכולים לבקש שיסבירו לכם לפרטים על כל התהליכים שהחברה עומדת לבצע, למה אלה התהליכים הנכונים עבורכם וכיצד הם ישפיעו על הקידום האורגני של האתר שלכם.

מקצועני קידום אורגני לעומת אנשי מכירות שאינם מבינים בתחום הזה, יידעו בדיוק כיצד לקדם אתכם, ידעו כיצד להסביר לכם את אופן הקידום ויהיו שקופים איתכם מתחילת התהליך במאת האחוזים עד שתבינו מה השירות שלהם כולל וכיצד הוא עובד. אנשי מכירות או חברה שאינה באמת מבינה בתחום תדע רק לספר סיפורים במקום להסביר לכם את התכלס לעומקו.

מאמרים נוספים

בדיקת מוניטין ברשת 🔎

אחד הכלים החשובים שתוכלו להשתמש בהם כדי לבחור חברה לקידום אורגני, הוא בדיקת המוניטין של החברה ברשתות החברתיות כמו פייסבוק וכמובן בגוגל. חפשו חברה שקיבלה המלצות רבות של לקוחות קודמים, והתרחקו מחברה שקיבלה בעיקר ביקורות שליליות משום שהן אמורות להדליק לכם נורה אדמה. מומלץ לנסות ליצור קשר עם הלקוחות הקודמים של החברה שהשאירו חוות דעת, ולברר עמם מהי מידת שביעות הרצון שלהם מהחברה ומשירות קידום האתרים שהיא סיפקה עבורם.

חלק מבדיקה זו, אתם יכולים לבצע בעצמכם. בידקו מהו המיקום של חברה לקידום אורגני בתוצאות החיפוש בגוגל. כך תדעו לפחות האם אתם עומדים מול סנדלר שהולך יחף. יהיו חברות קידום אורגני שיספקו שלל תירוצים וסיבות למה הם נמצאים רק בעמוד החמישי (במקרה הטוב) והלא רלוונטי ויהיו כאלה שיופיעו לכם ממש בעמוד הראשון או השני בתוצאות החיפוש. כמובן שזה תלוי גם במילות המפתח המקודמות של אותה חברה לקידום אורגני ובכל זאת, כדי לבדוק אילו מילות מפתח אמורות להיות מקודמות בחיפוש.

פשוט בדקו אילו שירותים החברה מציעה. כמובן שהביטוי המרכזי בנושא הזה הוא אכן ' חברה לקידום אורגני ' או 'קידום אתרים בגוגל', פשוט רשמו את אחד המונחים בתיבת החיפוש באתר גוגל וחפשו את אותה חברה שאיתה יצרתם קשר וברצונכם לבדוק את המיקום שלה. קחו בחשבון שזהו אינו מדד מדויק ובגלל התחרות הקשה על הביטויים האלה בגוגל, ייתכן ואתר שאתמול ראיתם באחד מהתוצאות הראשונות של החיפוש, היום כבר יהיה בתחתית העמוד השני.

נסכם בכך שאחד משלושת הדפים הראשונים בתוצאות החיפוש האורגניות זהו הישג מרשים עבור חברת קידום כאשר מחפשים חברה לקידום אורגני בגוגל.

חברה לקידום אורגני - מבנה ארגוני וניסיון

הפעילות האינטרנטית של חברה לקידום אורגני

זה נכון שלפעמים הסנדלר הולך יחף, אבל הדרך לדעת מהן היכולות של חברה המספקת שירותים לקידום אורגני היא באמצעות המיקום של האתר שלה בגוגל. כאשר אתם מחפשים במנוע החיפוש את הביטוי ״קידום אתרים אורגני״, רוב הסיכויים שהאתרים המופיעים בדפים הראשונים בתוצאות החיפוש הם של חברות שיודעות לעשות את העבודה. לכן, העדיפו לפנות לחברות שכאלה, ולא לחברת קידום אתרים שמופיעה לה הרחק מאחור.

מעבר לכך, שימו לב גם לנראות האתר של חברה לקידום אורגני. יש חברות שמשקיעות את כל המשאבים שלהן רק לצורך הקידום האורגני של האתר שלהן בגוגל, אך האתר שלהן עצמו לא קיבל אף ריענון או תחזוקה משמעותיים לאורך שנים רבות וניתן לראות את זה די בקלות בחווית המשתמש של האתר ובנראות המיושנת שלו.

עיצוב אתרים גם הוא משפיע על קידום אתרים, במיוחד עבור חברה לקידום אורגני וחלק מהעיצוב נכללים כמובן גם אלמנטים עיצוביים וגם עיצוב חוויית השימוש באתר. לא כל אתר יפה הוא נוח לשימוש ומספק את המטרה שלשמה הוא קיים ולא כל אתר שהוא פרקטי במיוחד, באמת מזמין גולשים להשתמש בו בגלל נראות שעבר זמנה אי שם בתחילת שנות ה-2000.

אתרים בתחום זה חייבים להיות סולידיים, אלגנטיים ומניעים לפעולה פשוטה וברורה – השארת פרטים או חיוג לקבלת שירות על ידי חברה לקידום אורגני.

עוזי שבת בפודקאסט על קידום אתרים מודרני:

הבטחות של החברה

היזהרו מחברות שמבטיחות לכם שבתוך שבוע האתר שלכם יופיע במקום הראשון בגוגל. קידום אורגני הוא תהליך ארוך ומתמשך הדורש סבלנות רבה. בדרך כלל לוקח כמה חודשים עד שחברה לקידום אורגני מצליחה לקדם אתר למיקומים הראשונים. ישנן חברות המשתמשות בטכניקות קידום פסולות המכונות SEO כובע שחור.

כך למשל, הן משכפלות דפים ריקים ללא תוכן, דוחסות מילות מפתח שאינן רלוונטיות, מחביאות קישורים לאתרים, מפיצות קישורים באופן אוטומטי בטוקבקים ובפורומים, משתמשות בתוכנות לבניית קישורים, דוחסות תגיות מטא ומזייפות הקלקות כדי ״לעבוד״ על גוגל ולהציג תנועה גדולה יותר לאתר.

חברה לקידום אורגני - הסכם התקשרות
חברה לקידום אורגני - מומלץ לבדוק את הבטחות החברה

הפעולות האלו עלולות להוביל לכך שגוגל יעניש את האתר שלכם, ידחק אותו לעמודים האחרונים ואף יעלים אותו מתוצאות מנוע החיפוש. לכן, אם חברה מפזרת הבטחות על קידום שיעבוד כמו קסם, ככל הנראה שמדובר בטריקים זולים. כדי להבין כיצד עובד האלגוריתם של גוגל חשוב להבין מהם הפרמטרים שהוא בוחן ומה בעצם המשימות העיקריות של חברה לקידום אורגני:

זמן שהיה ממוצע באתר

משתמשים המגיעים לאתר שאיתרו בחיפוש בגוגל ויוצאים ממנו מיד לאחר מכן בחזרה לתוצאות החיפוש למעשה מורידים את זמן השהיה הממוצע באתר וזה כמובן פוגע באופן ניכר בקידום האורגני.

אתר שלא משרת את מטרתו באופן ראוי בעיני הגולשים אינו יכול להיות מדורג גבוה בגוגל ולהישאר שם אורך זמן.

ככל שהתכנים באתר רלוונטיים יותר עבור הגולשים כך גם זמן השהיה שלהם באתר עולה וזה אכן משפר את המיקום בגוגל. לכן כל מיני קיצורי דרך לקידום אתרים אינם יכולים להחזיק מים והאלגוריתם של גוגל יסרוק זאת תוך זמן קצר.

חברה לקידום אורגני נמדדת בכמות כניסות לאתר

כפי שכבר אמרנו, יש שיטות לזיוף או פברוק כמות כניסות לאתר ובכך לשפר את מיקומו בגוגל. אך גם שיטות אלה מוגבלות מאוד וגוגל יודע לזהות אותן תוך זמן קצר. האלגוריתם של גוגל משתדרג כל הזמן וזיופים שכאלה כמו כניסות מזויפות לאתר ניתנות לאיתור בקלות יתרה ככל שהטכנולוגיה משתפרת.

כדי להגדיל באופן אורגני את כמות הכניסות הרלוונטיות לאתר יש צורך בתכנים מגוונים יותר ממה שניתן לצפות. זה אומר שלדוגמה חברה לקידום אורגני לא תנסה לשפר את מיקומה רק באמצעות תכנים הכוללים את התחום הספציפי הזה אלה גם תוסיף עוד תכנים בתחום קידום אתרים ושיווק דיגיטלי כדי לשפר את מיקומה בגוגל באמצעות הגדלת כמות הכניסות לאתר.

מעבר דפים באתר

בהמשך לכמות הכניסות, גם מעבר בין דפים באתר משפר את ביצועי הקידום האורגני. לשם כך יש צורך במגוון תתי נושאים ופיצ'רים לשימוש הגולשים כדי להחזיק אותם יותר זמן באתר ובמספר רב עמודים שיש בתוכו. למשל מחשבונים למיניהם עשויים לשפר מאוד את הביצועים.

קישורים לאתר

קניית קישורים וקבלת תנועה לאתר מאתרים אחרים, לא רק מגוגל, תשפר אותו במיקום האורגני. אתרים בעלי אלפי ועשרות אלפי כניסות ביום כמו אתרי חדשות הם מעולים לצורך קניית קישורים והטמעתם כדי לקבל תנועה לאתר מאותם אתרים ופורטלים. קניית קישורים ומאמרים זו משימה שכדאי להפקיד לדיה של חברה לקידום אורגני כיוון שאלו אינם זולים ובטח לא תרצו שיבצעו בדיקות וניסויים מיותרים בכסף שאתם משקיעים.

ישנם עוד מספר פרמטרים משתנים בנוסף לאלו הרשומים מעלה והם מתעדכנים ומשתנים ללא הרף. חברה לקידום אורגני חייבת להיות תמיד עם יד על הדופק כדי להיות מודעת לעדכונים בפעילות האלגוריתם וכיצד הוא סורק את האתר כדי להביא אותו לאחד המקומות הראשונים בחיפוש בגוגל.

שירות לקוחות

שוחחו עם החברה ובחנו את האינטראקציה שלכם עמה. האם עובדי החברה משוחחים עמכם באדיבות ובנעימות? האם הם סובלניים לשאלות שלכם או שמתחמקים מהן? קידום אורגני הוא כאמור תהליך ארוך, לכן חשוב שמי שילווה אתכם בכל שלב ושלב היא חברה שמעניקה שירות אדיב ויחס אישי.

מומלץ לבדוק מהי הזמינות של החברה לקידום אורגני, והאם ניתן ליצור עמה קשר בדרכי תקשורת שונות כמו וואטסאפ או צ׳ט בפייסבוק. אם לחברה לוקח לה זמן רב לענות לפנייה שלכם, ייתכן כי גם כאשר תהיו הלקוחות שלה תקבלו יחס דומה.

קידום אתרים אורגני הוא תהליך ארוך שברמת העיקרון, אינו נגמר לעולם. הרבה יותר נוח וכלכלי להשתמש באותה חברה לקידום אורגני לאורך כל הזמן. התייחסו זאת כמו לשיתוף פעולה עסקי או גיוס עובד לתפקיד מנהלי בחברה שלכם. תבחנו והכירו את החברה עד כמה שניתן כדי להבין האם היא אכן מתאימה לכם ליחסים ארוכי טווח.

חברה לקידום אורגני - שירות לקוחות לא פחות חשוב

תיק עבודות של חברה לקידום אורגני

בקשו מהחברה שתציג בפניכם אתרים אותם קידמה באמצעות קידום אורגני. כך תוכלו להתרשם מהיכולות ומהביצועים של החברה, ולדעת מה פוטנציאל קידום האתר שלכם. תיק עבודות צריך להכיל בתוכו את כל העבודות שהחברה ביצעה לחברות אחרות בתנאי שאין ביניהן הסכם סודיות בצורה שקופה וברורה.

דבר שנהוג לעשות הוא לבקש מחברת הקידום האורגני הוא לספר לכם ולהסביר לכם אודות הגרפים והטבלאות שמוצגים לכם. כך גם תדעו לבחון אם האדם מולכם מבין על מה הוא מדבר וכמובן שכך גם תבינו מה הפעולות שבוצעו עבור אותו לקוח לטובת הקידום האורגני.

עדיף לבחור בחברה שיש לה ניסיון בקידום אתרים של עסקים מהענף שלכם, במיוחד אם העסק שלכם שייך לענף הנחשב לתחרותי במנוע החיפוש כמו משרד עורכי דין.

חברה לקידום אורגני שאינה ממהרת להציג בפניכם תוצאות קידום אורגני שנעשו בעבר לאתרים אחרים כנראה יש לה מה להסתיר. חברות קטנות שרק החלו את דרכן וללא ניסיון מעשי לא יהיה להן מה להציג לכם.

גם אם הן מתיימרות להיות החברות הטובות ביותר, לא משנה מה רמת המקצועיות של החברה, בסופו של דבר, התוצאות והניסיון בשטח (או במקרה הזה יהיה נכון יותר להגיד "הניסיון בדיגיטל") הם אלה שיספקו לכם את הערובה שהחברה איתה אתם מעוניינים להתנהל כעת אכן תדע לבצע את הפעילות האורגנית בצורה הטובה ביותר.

להסתמך על מילים יפות עשוי לעלות לכם הון והמון זמן מבוזבז במקום לפנות מלכתחילה אל החברה הנכונה ביותר עבורכם לקידום אורגני.

חוזה התקשרות עם חברה לקידום אורגני 📜

לפני שאתם סוגרים עסקה עם חברת שיווק, בקשו שתעביר לכם את חוזה ההתקשרות עמה. ודאו שקיים פירוט לגבי השירות שהחברה תספק עבורכם והיקף העבודה, לבדוק את תנאי התשלום, זמני ביצוע העבודה, תנאי ביטול התקשרות וכו׳.

רק לאחר שעברתם היטב על כל הסעיפים ניתן בשעה טובה לחתום על החוזה עם החברה. אז אם אתם ממש ברגע זה בחיפוש אחר חברה לקידום אורגני כדי שתקדם את האתר שלכם בצורה הטובה ביותר אתם בהחלט בכיוון הנכון.

עצם זה שהגעתם לכאן מעיד על כך שבחינת כל הכיוונים ובדיקה כללית בגוגל אלה הצעדים הראשונים שלכם בכניסה אל התחום. אנו בדיגיטל סולושנס מציעים את כל המעטפת של השיווק הדיגיטלי החל מבניית אתרים ועד לקידום באמצעות תכנים ויראליים ברשתות חברתיות. קידום אורגני בגוגל היא אחת ההתמחויות שלנו שבתוצאותיה אנו גאים. דיגיטל סולושנס מבצעת גם קידום אתרים לוקאלי וגם קידום אתרים בארצות הברית.

אם אתם מעוניינים להתייעץ בנושא, אכפת לכם לדעת יותר על התחום לפני שאתם מוציאים על כך את כספכם או שכבר הצלחנו לשכנע אתכם שהניסיון שלנו הוא מה שאתם מחפשים, פנו אלינו בהרשמה קצרה כבר עכשיו ונדאג לחזור אליכם עם כל הפרטים.

תדאגו לא להתחייב לעבודה ממושכת מראש

אחת מהבעיות העיקריות של בעלי אתרים רבים היא שהם נוטים לסמוך מהר מאוד על חברות קידום אורגני. חברה לקידום אורגני אמורה להיות זאת שעובדת קשה כדי להרשים אתכם כל הזמן. ברגע שהחברה אינה עומדת בציפיות שלכם, זכותכם המלאה להחליפה בחברת קידום אחרת. אך ישנן חברות קידום אורגני שדואגת לכבול את העסקים אליהן בחוזה דרקוני וחסר כל פרופורציה. 

לפיכך, מראש עליכם לראות כי אינכם כבולים לעבודה עם חברת הקידום למשך חודשים ארוכים. תוודאו כי לרשותכם עומדת האפשרות לנתק את ההתקשרות, ולחפש אחר חברה אחרת לקידום אורגני. ברגע שלא תהיו מחויבים לחברת הקידום שבחרתם, היא זאת שתדאג להרשים אתכם בכל פעם מחדש. האחריות שלה תהיה ליצור אתכם קשר, ולהסביר לכם מדוע הדברים לא מסתדרים כמצופה.

הטעויות הנפוצות בעת בחירת חברה לקידום אורגני

  • בחירת חברת קידום ללא סקר שוק – הכוח בתור לקוחות נמצא בידיים שלכם, ומוטב כי תנצלו אותו ביתר שאת. חברה לקידום אורגני צריכה להיות החברה המתאימה והנכונה ביותר בשבילכם. כדי שזה יקרה מחובתכם לבחון מספר רב של אלטרנטיבות, ולוודא כי אינכם מתפשרים.
  • עבודה עם חברת קידום זולה במיוחד – המחירים צריכים להיות אטרקטיביים, בטח אם העסק שלכם נמצא בתחילת הדרך שלו. אך עבודה עם חברת הקידום הזולה ביותר עשויה להיות בעוכריכם. בשלב מסוים תגלו כי המחירים הזולים באים על חשבון איכות העבודה של החברה.
  • אי הגדרת יעדים מבעוד מועד – לפני שאותה חברה לקידום אורגני מתחילה את עבודתה, רצוי מאוד שתגדירו מה אתם מצפים ממנה. כך אף אחד לא יהיה מופתע, וכולם יבינו לאן אמורה לנשוב הרוח. ברגע שהחברה לא תעמוד בציפיות, באפשרותכם להחליפה בחברת קידום אחרת.
  • הזנחת היחס האישי ומידת הזמינות – החברה שמציעה שירותי קידום אורגני אמורה להיות זמינה לכם מסביב לשעון. גם אם מדובר על חברת קידום גדולה ופופולארית, אין זה אומר שתצטרכו להתפשר בעניין הזה. אם חברת הקידום לא זמינה לכם, זה בהחלט צריך להדליק לכם נורות אדומות להמשך הדרך.

שאלות תשובות – בחירת חברה לקידום אורגני

אף אחד לא יחייב אתכם לעבוד עם חברה המציעה שירותי קידום אורגני לאתרים. אך תזכרו כי אתם עמוסים באין ספור משימות, ולא תרצו להעמיס על עצמכם עוד יותר. חברת הקידום תוריד מכם את מידת העומס, ותאפשר לכם להשיג תוצאות מרשימות וגבוהות בהרבה.

המחיר של חברה לקידום אורגני ישתנה בהתאם לכל מיני פרמטרים שאמורים להילקח בחשבון. מה שאתם צריכים לזכור זה כי ההשקעה הנוכחית תחזיר את עצמה כעבור זמן קצר. לרוב מדובר על תשלום חודשי של כמה אלפי שקלים עבור קידום בפלטפורמות השונות.

המחשבה כי קידום אורגני בא על חשבון קידום ממומן אינה מתכתבת עם המציאות. ישנה אפשרות לבצע קידום אורגני וממומן בעת ובעונה אחת, מבלי שזה יפגע האחד בשני. כדי לבחור את הדרך הנכונה לכם תצטרכו להגדיר את התקציב אותו תהיו מוכנים להוציא בכל חודש על קידום האתר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תמונה של עוזי שבת
עוזי שבת
מנכ"ל חברת Digital Solutions ומרצה לשיווק דיגיטלי במרכז האקדמי פרס ובמכללות האקריו ווינגייט. חי ונושם את עולם השיווק המודרני ומאמין אדוק בחדשנות דיגיטלית באתרים.

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים