המדריך המלא: איך להרוויח כסף מאינסטגרם?

איך להרוויח כסף מאינסטגרם

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

תוכן עניינים

תוכן עניינים

אושיות אינסטגרם ומשווקים מצליחים להפיק רווחים נאים מאוד מהרשת החברתית המובילה בעולם. איך הם עושים את זה? לפניכם המדריך המלא איך להרוויח כסף מאינסטגרם. אינסטגרם היא אחת האפליקציות המובילות ביותר בעולם. האפליקציה, שבבעלות פייסבוק מאז שנת 2012, מאפשרת למשתמשים בה לשתף תמונות וסרטוני וידאו קצרים של עד דקה.

מאז שהשיקה את הפיצ׳ר ״סטוריז״ המאפשר לשתף תכנים של עד 15 שניות, אינסטגרם הפכה לפופולרית עוד יותר וכיום יש בה 700 מיליון משתמשים ברחבי העולם. עם כמות כזאת עצומה של משתמשים, אין פלא שאינסטגרם מיצבה את עצמה כפלטפורמה רווחית במיוחד.

אינסטגרם מספקת הזדמנות הן למשווקים והן למשפיעני רשת להרוויח סכומי כסף גדולים מהרשת החברתית בסכומים שנעים מ-200 עד עשרת אלפים דולר מדי חודש. למעשה, ישנם אנשים שמצליחים להתפרנס בכבוד רק באמצעות האינסטגרם ועובדים בתחום במשרה מלאה.

אז אם גם אתם רוצים להגדיל את ההכנסה שלכם ולהרוויח בגדול, הנה לפניכם כמה טיפים שיענו על השאלה – איך להרוויח כסף מאינסטגרם.

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

פרסום פוסטים ממומנים

אם אתם שואלים את עצמכם איך להרוויח כסף מאינסטגרם – אחת הפלטפורמות החזקות והמשפיעות בימינו, אז הדרך הנפוצה ביותר היא באמצעות פרסום פוסטים ממומנים. לא תאמינו, אבל אנשים שיש להם בחשבון האינסטגרם יותר מ-7 מיליון עוקבים יכולים לקבל שכר של עד 150 אלף דולר לפוסט אחד.

הדרך לעשות זאת היא לפרסם תמונות הקשורות לתחומי העניין שלכם ומציגות את האישיות שלכם. השתמשו ב״האשטגים״ (תגיות) רלוונטים על מנת למשוך יותר ויותר גולשים שיעקבו אחריכם. עם הזמן, כשתצברו כמות גדולה של עוקבים (לפחות חמשת אלפים) ועם מעורבות גבוהה, תוכלו ליצור שיתופי פעולה עם מותגים שונים.

במסגרת שיתוף הפעולה, תידרשו לפרסם באינסטגרם שלכם תמונות עם המוצרים יחד עם ״האשטג״ של המותג. חשוב מאוד שהמוצרים יתאימו לפרסונה האינסטגרמית שלכם ולערכים שאתם מייצגים, ושהגולשים לא ירגישו שאתם מנסים למכור להם בכוח. מומלץ לשלב פוסטים ממומנים יחד עם פוסטים רגילים, כדי לא להפוך את החשבון שלכם לפרסומי בלבד.

איך להרוויח כסף מאינסטגרם באמצעות מכירת התמונות שלכם לאתרים ומותגים

הרבה אנשים תוהים איך ניתן לייצר רווחים מאינסטגרם, והתשובה נעוצה בתמונות שלכם. אתרי אינטרנט שונים וכן מותגים זקוקים לעיתים קרובות לתמונות אילוסטרציה טובות. אם אתם צלמים מקצועיים או חובבי צילום שמצליחים ללכוד את הרגע בקליק אחד, תוכלו להציע את התמונות שלכם למאגרי תמונות כמו Shutterstock או להציע אותן ישירות לפורטלים גדולים ולחברות פרסום. חשוב מאוד שהתמונות שלכם יהיו איכותיות, ברזולוציה גבוהה ושישדרו אותנטיות.

בתחילת דרכה אינסטגרם אפשרה פורמט תמונות מרובע בלבד, אבל נכון לעכשיו ניתן להעלות גם תמונות אופקיות שמתאימות בעיקר לצילומי נוף. חשוב לשים לב לקומפוזיציה, ומומלץ להוסיף טקסט קצר שיתקשר לתמונה ויעניק לה ערך מוסף.

איך להרוויח כסף מאינסטגרם באמצעות שיווק שותפים

ואם אתם מחפשים עוד דרך מוצלחת להגדלת ההכנסות מאינסטגרם, אז התשובה היא שיווק שותפים (אפילייט). שיווק שותפים זהו מודל של קידום מוצרים כשעל כל מכירה, מקדם המוצר מקבל עמלה מסוימת. כל שעליכם לעשות הוא להירשם לאחת מתוכניות השותפים הקיימות ברשת, כמו למשל Clickon או TravelPayOuts ולקבל מהם קישור שותפים. את הקישור תוכלו להטמיע בתיאור התמונה המקדמת את המוצר של תכנית השותפים, או בתיאור הפרופיל שלכם (Bio).

חשבונות אינסטגרם עם פחות מ-10 אלף עוקבים יכולים לפרסם את הקישור רק בתיאור הפרופיל, אבל כשתחצו את רף העשרת אלפים תוכלו לפרסם את הקישור גם בתיאורי התמונות שאתם מפרסמים.

איך להרוויח כסף מאינסטגרם באמצעות מכירת מוצרים

אם יש לכם עסק משלכם למכירת מוצרים או למתן שירותים בכל תחום, אינסטגרם תהווה עבורכם פלטפורמה נהדרת להגדלת המכירות שלכם. תוכלו לפרסם תמונות מאחורי הקלעים של תהליך ייצור המוצרים, סרטוני וידאו של לקוחות מרוצים או תמונות של סלבס עם המוצרים שלכם. ניתן לפרסם את המוצרים שלכם בפוסטים רגילים, או באמצעות מודעות בתשלום.

מודעות אלו יכולות לכלול תמונות או סרטון והיתרון שלהן הוא שניתן להתאים אותן לקהל היעד שלכם. אפשר לפלח את קהל היעד לפי תחומי עניין, המיקום שלהם, ההשכלה, המין, הגיל והפעילות שלכם ברשת החברתית. חשוב מאוד שהמודעות שלכם לא יהיו גנריות, על מנת שהגולשים בפיד יטרחו להציץ עליהן. זכרו: בכדי להבין איך להרוויח כסף מאינסטגרם צריך להיות יצירתיים ולחשוב כמה שיותר מחוץ לקופסה.

ייעוץ וניהול חשבונות אינסטגרם

אם אתם תוהים איך לעשות כסף מאינסטגרם כך שתקבלו משכורת קבועה פחות או יותר, אז הדרך לעשות זאת היא לעסוק בייעוץ עבור מותגים וחברות שונות ולנהל עבורם את חשבונות האינסטגרם שלהם. אם אתם בעליו הגאים של חשבון אינסטגרם פופולרי ויודעים איך למשוך עוקבים, אין ספק שמותגים רבים ירצו לעבוד עמכם ולקבל מכם טיפים.

ניתן לפנות באופן יזום למותגים שחשבון האינסטגרם שלהם לוקה בחסר, או לחפש עבודה בתחום באחת ממודעות הדרושים. מנהל רשתות חברתיות נחשב בשנים האחרונות למקצוע מבוקש ביותר בתחום השיווק הדיגיטלי, אז נצלו את הכישרון והיכולות שלכם כדי להבין איך להרוויח כסף מאינסטגרם ולגרום לעמודי אינסטגרם שונים להמריא אל על.

מכירת חשבון אינסטגרם

השיטה הזאת מתאימה למי שיש לו חשבון אינסטגרם פופולרי עם עשרות אלפי עוקבים והוא לא בטוח איך להרוויח כסף מאינסטגרם. לא תאמינו, אבל יש אנשים שישמחו לרכוש את חשבון האינסטגרם שלכם ולהסב אותו לטובת מותג מסחרי או אושיית רשת אחרת.

ניתן לנסות למכור את החשבון באמצעות קבוצות בפייסבוק המתעסקות באינסטגרם או דרך אתרים המתמחים בקנייה ומכירה של חשבונות אינסטגרם. כך למשל, אם יש לכם חשבון בשפה העברית תוכלו להציע אותו למכירה באתר Floop ואם החשבון שלכם בשפה האנגלית תוכלו להעלות אותו למכירה באתר FameSwap.

הקמת ערוץ אינסטגרם לתחום מסוים

לערוץ אינסטגרם שעוסק בנישה מסוימת ופופולרי באותה נישה, יש פוטנציאל מסחרי אדיר. איך להרוויח כסף מאינסטגרם? תוכלו למשל להקים ערוץ שעוסק בתיירות כמו טיולים וחופשות בארץ, ערוץ אינסטגרם של אוהדי קבוצת כדורגל או ערוץ שעוסק ביופי וקוסמטיקה. לאחר שתצברו עוקבים רבים, תוכלו לפנות לחברות מסחריות הקשורות לנושא הערוץ שלכם ולהציע להם שיתופי פעולה.

תוכלו להעלות פוסטים ממומנים בפיד או בסטורי המקדמים מוצרים מסוימים, שקהל העוקבים שלכם ימצא בהם עניין. אם העמוד שלכם יצליח במיוחד, סביר להניח שלא תצטרכו לרדוף אחרי אותן חברות וההצעות יגיעו אליכם ללא כל מאמץ.

איך להרוויח כסף מאינסטגרם - תכנון פוסטים

כתיבה שיווקית למותגים באינסטגרם

הימים בהם רק מותגים גדולים השתמשו באינסטגרם כבר נמצאים הרחק מאחורינו, וכיום 92 אחוז מהעסקים הקטנים מתכננים להשקיע יותר זמן ומשאבים בקידום העסק שלהם ברשת החברתית, הם כבר הבינו איך להרוויח כסף מאינסטגרם. בעוד שלמותגים גדולים יש צוות שלם של אנשי תוכן שכירים, הרי שעסקים קטנים נעזרים לעיתים קרובות באנשי תוכן עצמאיים כדי להוזיל עלויות, כמובן שהם עדיין מצליחים להרוויח כסף מאינסטגרם.

לכן, אם יש לכם כישרון וניסיון בכתיבה שיווקית, תוכלו לפנות לעסקים ולהציע להם את שירותי הכתיבה שלכם לאינסטגרם. תוכלו לכתוב עבורם את הביו בעמוד ואת כל הכיתובים שמתווספים לתמונות. אם יש לכם חשבון אינסטגרם שמתהדר בכתיבה שיווקית טובה, מומלץ לשלוח לאותם עסקים את החשבון שלכם כדוגמה ליכולות שלכם.

איך להרוויח כסף מאינסטגרם? צרו פילטרים!

בשנת 2016, כשאינסטגרם העתיקה את הסטוריז של אפליקציית סנאפצ'אט, איש לא יכול היה לחזות את ההצלחה של הפורמט הזה. כיום, הסטוריז באינסטגרם נחשבים לפיצ'ר הפופולרי ביותר ברשת החברתית, ומעל ל-500 מיליון איש צופים או יוצרים סטוריז באינסטגרם מדי יום. אחת מהסיבות להצלחה היא הפילטרים המשעשעים והמגניבים שיש בסטוריז, ושחברות רבות משתמשות בהם כדי לקדם את המוצרים שלהם.

בעוד שליש חברות המעסיקות מעצבים שכירים שיעצבו עבורם פילטרים לסטוריז, יש חברות שמחפשות את הכישרונות מבחוץ. אם יש לכם יכולות יצירתיות וניסיון בעיצוב גרפי, תוכלו ליצור פילטרים עבור חברות מסחריות. זאת דרך נוספת להרוויח מהאינסטגרם ולהגדיל את הרווחים שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מלאו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

או, חייגו:

הפופולריים ביותר

טוען מאמרים נוספים...

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים