Digital Solutions. Marketing Experts

בניית אתרים לעסקים.

בעולם הדיגיטלי של היום, שבו הרשתות החברתיות הולכות ותופסות נתח רחב יותר מארגז הכלים השיווקים, קל להמעיט בערכו של אתר עסקי ולחשוב שאפשר להסתדר גם בלעדיו.

אנחנו כאן כדי להגיד לכם בדיוק ההיפך.

אחרי שהקמנו מאות אתרים עסקיים שהפכו כר פורה של לידים, לקוחות שווים והכנסות, אנחנו יכולים להגיד בפה מלא: אין ולא יהיה תחליף לנכס דיגיטלי בבעלותכם, מאופיין ומעוצב בהתאם למידותיכם ותפור במדויק ללקוחות הפוטנציאליים שלכם.

נכון, הקמת אתר היא פרויקט מורכב וקל מאוד ללכת לאיבוד בג'ונגל הסבוך הזה שנקרא בניית אתרים, אבל עם השותפים הנכונים שיידעו לצלול אתכם לרזולוציות העמוקות ביותר של העסק ויידעו לספק לכם מגוון פתרונות טכנולוגיים לכל צורך של העסק – הדרך ליצירת אתר מצליח ומהמם שעובד בשבילכם שעות נוספות תהיה קצרה ואפילו הרבה יותר מהנה ממה שחשבתם.

חברת Digital Solutions תיקח אתכם יד ביד לאורך התהליך: החל מאיתור איפה נמצא מכרה הזהב הדיגיטלי שלכם, דרך איפיון מדויק שמתאים בול ללקוחות הפוטנציאליים שלכם ועד לעיצוב הסקיצה הסופית והעלייה לאוויר – והכל בשקיפות מלאה, בחיוך, בתשוקה ובלי הפתעות בדרך.

Info. Info. Info

כל מה שרציתם לדעת  על התהליך איתנו

* הקליקו על מה שמעניין אתכם לדעת על שירות בניית אתרים עסקיים

?Why Choose Us

למה לבנות אתר עם Digital Solutions?

עם למעלה מ-10 שנות ניסיון, רקורד עשיר בניהול פרויקטי דיגיטל מורכבים וסיסטם שיווקי מוכח ויסודי – אנחנו יודעים בדיוק מה צריך כדי להפוך את האתר שלכם לנכס מניב שמייצר הכנסה לאורך זמן.

כבר במהלך פגישת האיפיון הראשונית תרגישו את האסימונים נופלים במוח. ככה זה כשאנחנו מביאים איתנו צוות מגוון של אנשי אסטרטגיה, דיגיטל ושיווק עם רעב אמיתי ליצור לכם נוכחות דיגיטלית שלא יהיה אפשר להתעלם ממנה.

אנחנו גם מספיק מנוסים כדי לדעת שבניית אתר היא כמו רכישת בית חדש: אם לא נשפץ ונרהט אותו – לא נוכל ליהנות ממנו באמת. לכן העבודה שלנו כמובן לא תסתיים עם העלאת האתר לאוויר. 

כבר בשלב הצעת המחיר הראשונית נציג בפניכם את כל האפשרויות לקידום אורגני וממומן מלא של האתר – כל הדרך לקדם אותו במנועי החיפוש ולהניע אליו טראפיק איכותי שהופך ללקוחות משלמים.

שקיפות לאורך כל הדרך

אצלנו שקיפות היא לא סתם סיסמא – היא DNA. לכל אורך התהליך אתם יכולים להיות בטוחים שנשים על השולחן את כל הקלפים: החל מבחירת הפלטפורמה והמערכות המומלצות, דרך Gameplan לקידום האתר ועד לבדיקת רספונסיביות והתאמה לסטנדרטים המתקדמים ביותר בשוק – הכל בשקיפות ובהצגת התמונה המלאה שתיתן לכם שקט נפשי וביטחון בתהליך. אנחנו מתחייבים לספק לכם את כל המידע שאתם צריכים כדי לקבל החלטות מושכלות תוך התחשבות בצרכים האישיים שלכם – בלי מניפולציות ובלי אותיות קטנות.

רצים אתכם לאורך כל המגרש

נכון, תהליך של הקמת אתר יכול להיות מבלבל, שלא לומר מציף. אבל אתם יכולים להיות בטוחים שיש לצדכם שחקני נשמה אמיתיים שיעזרו לכם לעשות את המהפך המתבקש ולצאת מההגנה להתקפה – כל הדרך לבריאת מציאות עסקית חדשה.

אנחנו מוכנים – הכדור בידיים שלכם.

משרד פרסום דיגיטלי ראוי הוא כזה שדואג ללקוחות שלו
עדי גולן - בונה אתרים מומלץ מטעם חברת Digital Solutions
עוזי ואור - Digital Solutions בניית אתרים

.Digital Solutions. Marketing Experts

מה תקבלו מאיתנו במסגרת  בניית אתר?

הידעתם שהיום לרוב האתרים בעולם יש כבר יותר כניסות ממכשירים סלולריים מאשר ממחשבים? מדובר במגמה שהתחילה לפני כעשור והיום כבר ברור לכולם כי אתרים שלא מתאימים את עצמם לרזולוציות שונות לא יעמדו במטרה שלשמה הוקמו.

מכירים את זה שאתם מנסים לגלוש באתר ולוקח לו יותר מ-5שניות? ברור שלא, זה כבר כמעט ולא קורה! אתרים חייבים להיות סופר מהירים בימינו. בעיות קשב וריכוז, חוסר סבלנות ואינספור הסחות דעת. אה, ועוד לא התחלנו בכלל לדבר על היחס המועדף שאתרים מהירים מקבלים מגוגל.

יש אתרים יפים ויש אתרים יפים שגוגל אוהב. למה לא להרוויח משני העולמות? תשתית קידום ראויה לאתר תסייע לו "לקדם את עצמו" ברמה מסוימת ולבנות מעין מיתוג ומוניטין בתוך תוצאות החיפוש של גוגל תחת מגוון ביטויי מפתח.

אנחנו בונים ומנהלים גם אתרי WIX ו-Shopify אבל אם אפשרי, אנו מעדיפים להקים עבורכם אתר מודרני עם אופציות בלתי נגמרות במערכת WordPress בשילוב מערכת העיצוב והבנייה Elementor, שכבשה את השוק העולמי. הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לבנות את האתר בחלקים כך שכל חלק וכל פונקציה ניתנת לשינוי בכל זמן נתון.

עם כל הכבוד, מי שיקבעו עד כמה האתר רלוונטי עבורם הם אך ורק הגולשים. תקבלו מאיתנו הטמעה של כלים רשמיים של גוגל לצורך ניתוח ומדידה של התנהגות גולשים ברחבי האתר. כמות כניסות, זמני שהייה, ערוצי תנועה, נטישות ועוד המון המון נתונים שתקבלו ישירות אליכם למייל. בין המערכות שנחבר לאתר: Google Analytics, Search Console.

אנחנו בונים ומנהלים גם אתרי WIX ו-Shopify אבל אם אפשרי, אנו מעדיפים להקים עבורכם אתר מודרני עם אופציות בלתי נגמרות במערכת WordPress בשילוב מערכת העיצוב והבנייה Elementor, שכבשה את השוק העולמי. הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לבנות את האתר בחלקים כך שכל חלק וכל פונקציה ניתנת לשינוי בכל זמן נתון.

שמירה על פרטי הגולשים שלך היא חיונית ולא מובנת מאליו בימים של תקיפות סייבר ופרצות אבטחה בלתי נגמרות. בנוסף, אנו נדאג שלא תקבל מיילים ספאמיים וחסרי תועלת למייל עם בוטים הגנתיים ששומרים על ניקיון תיבת המייל שלך.

ה"ת'כלס" של האתר שנבנה עבורכם – הנעות לפעולה ושמירת פרטי לידים. חשוב להציע לגולש מספר אופציות לביצוע פנייה ולהנגיש אותן בצורה טבעית עד כמה שניתן ולא אגרסיבית: טלפון, וואטסאפ ומייל. בנוסף, נוודא שתהליך איסוף הלידים מתבצע כראוי ומתועד במקומות הרצויים.

אילו אתרים  אנחנו בונים?

דפי נחיתה

8 שניות. זה הזמן שמוקצב לנו כדי לתפוס את העיניים של הגולש. דף נחיתה אטרקטיבי, פרקטי, יעשה את העבודה ויוביל ליצירת לידים בכמות שלא דמיינתם.

אתרי תדמית

איסוף מאגר לידים, הצגת תחומי העיסוק והשירותים, נראות מרשימה בתוצאות החיפוש וחתיכת בוסט לאגו ולמוניטין. שנמשיך להסביר למה גם אתם צריכים אתר כזה?

אתרי e-Commerce

מה, אתה לא מוכר אונליין? ערוץ הכנסות מוביל שלא כדאי לוותר עליו. חלוקת מוצרים לקטגוריות, ניהול מלאי, הנחות, מעקבים ועוד אופציות מתקדמות.

Our work

אתרים מהממים  שבנינו

ריכזנו לכם פרויקטים שאנחנו גאים בהם במיוחד (וגם נתנו בוסט ללקוחות שלנו)

Diakofti Village Investments

השקעות נדל"ן ביוון

See Sunergy – Electrical Engineering

אנרגיה מתחדשת

Bambini – Children's Clothing

חנות בגדי ילדים

Aloha Cellular Services

שירותי סלולר

Just Buy Dubai Investments

השקעות נדל"ן בדובאי

S.E Pharma – Validation & Calibration

שירותי ולידציה וכיול

Mobee House – Accommodation In Greece

השכרת נכסים באתונה

Best Car – Car Rental

השכרת רכבים

Yuli Davidov Law firm

עו"ד יולי דוידוב

Epoxy Heart – Epoxy Painting

אמנות הציור באפוקסי

Iris Lighting – Lighting Solutions

גופי תאורה בעבודת יד

Tamati – Coffee Shop

חנות קפה בחוויה אחרת

Tehila Wigs & Hair Extensions

רשת סלוני פאות ותוספות שיער

ComSee – Optics Store

חנויות אופטיקה ומשקפיים במרכז

Tal & Hadas – Logistical Solutions

פיתוח פתרונות תחבורה, בטחון וכושר

The process

שלב אחרי שלב: איך נראה  תהליך בניית אתר

1

הבנת מטרות האתר

כבר בשיחה הראשונית נתחקר אתכם לעומק כדי להבין מה בדיוק מטרות האתר: מהם היעדים השיווקיים שלכם ואיפה הייתם רוצים לראות את עצמכם בעוד חצי שנה, שנה ואף 5 שנים ויותר.

זה קצת נדוש אנחנו יודעים, אבל מאוד מאוד חשוב להבין את החזון שלכם כדי להניח את הבסיס ולבנות עבורכם תכנית פעולה ריאלית להשגת כל היעדים והגשמת כל החלומות העסקיים שלכם.

ככה, מתוך הקשבה אמיתית, נוכל לתכנן את הצעדים הבאים בהתאמה אישית אליכם.

2

אפיון האתר

סיכוי גבוה שאתם לא יודעים בדיוק איך אתם רוצים שהאתר שלכם ייראה – וזה לגמרי מובן. אחרי הכל בשנת 2024 יש אינספור טמפלייטים ואפשרויות לא רעות – הכל תלוי במטרות ובדגשים החשובים לכם.

בדיוק בשביל זה אנחנו פה!

איפיון מדויק הוא שלב קריטי להצלחה של כל אתר, כי הוא המצפן שינווט אותנו קדימה ויבטיח שנגיע ליעד הסופי בדרך הכי יעילה ומהירה שרק אפשר.

נכון, יש לא מעט החלטות שצריך לעשות, ובטח גם יהיו כמה שינויים בדרך – אבל תהיו בטוחים שנדע להוביל אתכם במסע הזה עם מינימום סימני שאלה ומקסימום גמישות מחשבתית.

3

איסוף החומרים הנדרשים

כדי שנוכל להקים לכם אתר מעולה, נצטרך לקבל מכם כמה חומרים שיווקיים חשובים:

  • לוגו וסלוגן שמייצג אתכם בול
  • טקסט קצר (ומרתק!) שמתאר אתכם ואת הדרך שעשיתם
  • שפת מותג (אם יש) או צבעים ופונטים שאתם אוהבים ומתחברים אליהם
  • רשימת נקודות שחשוב לכם להדגיש בעמודי השירות ובבלוג
  • ערוצי תקשורת מולכם
  • ועוד…

 

אם אתם קוראים את זה ומתחילים להילחץ – אל.
זה לא מבחן. וכמובן שאין שום ציפייה שכל הדברים האלו יהיו מוכנים למחר בבוקר.

אבל זה כל היופי בפרויקט הקמת אתר: זה מסע שבמהלכו תגיעו לתובנות נפלאות לגבי הבידול, מהות העסק, סיפור המותג והשפה שבה תדברו עם הלקוחות שלכם. אגב, אנחנו יודעים שיש סיכוי לא רע שתצטרכו עזרה עם כל זה. אז כמובן שנוכל להעמיד לרשותכם את מיטב הכותבים, אנשי הקריאייטיב והשיווק, שיעזרו לכם לפצח את התוכן לאתר של העסק ויקצרו תהליכים בדרך.

כך או כך – ברגע שהחלטתם להקים אתר כדאי להתחיל להתארגן על החומרים האלו – כדי שלא יהיו עיכובים מיותרים.

4

מתקדמים למבנה האתר

אחרי שנסיים עם האיפיון ותתנו לנו אור ירוק – זה הזמן להתקדם לבניית שלד האתר!

בשלב הזה נבנה את התפריטים, נשלים הגדרות גורפות כמו צבעים ופונטים, ניצור Header ו-Footer ייחודיים (החלק העליון והתחתון של כל העמודים ברחבי האתר).

אנחנו מאוד אוהבים את החלק הזה בתהליך, כי זה השלב שבו החזון הופך למציאות.

אגב, אל תתפלאו אם נשתף אתכם לא מעט לאורך הדרך – פשוט כי חשוב לנו לדעת שאנחנו בכיוון הנכון ושתהיו מרוצים מהתוצאות. יכול להיות אפילו שתקבלו מאיתנו כמה גרסאות לבחירה, רק כדי לוודא שאנחנו קולעים בול לטעם שלכם.

בסוף צריך לזכור: עדיף לעשות שינויים עכשיו, כשהכל עדיין לא באוויר, מאשר להתקדם לפיתוח ולחזור אחורה בהמשך.

5

שליחת סקיצה סופית לאישור ותיקון ריג'קטים

לכל אורך הדרך נשתף אתכם בהתקדמות ונוודא שאתם מרוצים מכל שלב בתהליך.
אבל רגע לפני עלייה לאוויר – נשלח לכם את הסקיצה סופית המלאה של האתר, לאישור סופי ואחרון ולוודא שהוא 100% לשביעות רצונכם.

טבעי כמובן שיהיו שינויים והערות, אבל אבל אל דאגה, אנחנו מנוסים בלהטמיע אותם ביעילות ובמהירות, כדי שהפרויקט ימשיך להתקדם בקצב.

אנחנו פה כדי להרגיע, לרכך, לקחת אחריות, ליזום, ולוודא שהאתר שלכם יהיה מושלם – בדיוק כמו שתמיד רציתם.

6

סיום הפרויקט והשקת האתר

השלב הסופי (והמרגש!) של עליית האתר לאוויר.

בדרך כלל, התהליך הזה אורך בין 14 ל-30 ימי עבודה, תלוי בהיקף ובתקשורת בינינו במהלך הפרויקט (ובעיקר בקצב אספקת החומרים מצידכם). אחרי שנקבל את האישור הסופי מכם, נשלים את העבודה הטכנית: נתקין תעודת אבטחה, נחבר תוסף נגישות ונטמיע כלי מדידה וניתוח כמו Google Analytics.

בשלב האחרון – נעזור לכם עם הפצה ראשונית ברשתות החברתיות ובפלטפורמות האחרונות – כדי לתת לכם את הבוסט לשתף את התוצאה הפנומנלית עם העולם.

אילו אתרים  אנחנו בונים?

דפי נחיתה

8 שניות. זה הזמן שמוקצב לנו כדי לתפוס את העיניים של הגולש. דף נחיתה אטרקטיבי, פרקטי, יעשה את העבודה ויוביל ליצירת לידים בכמות שלא דמיינתם.

אתרי תדמית

איסוף מאגר לידים, הצגת תחומי העיסוק והשירותים, נראות מרשימה בתוצאות החיפוש וחתיכת בוסט לאגו ולמוניטין. שנמשיך להסביר למה גם אתם צריכים אתר כזה?

אתרי e-Commerce

מה, אתה לא מוכר אונליין? ערוץ הכנסות מוביל שלא כדאי לוותר עליו. חלוקת מוצרים לקטגוריות, ניהול מלאי, הנחות, מעקבים ועוד אופציות מתקדמות.

Info

למה בכלל  לבנות אתר?

במשפט אחד: כי זה כרטיס הביקור הכי חשוב של העסק שלך בעידן הדיגיטלי!

אבל גם מעבר לכל הסיסמאות – הנה כמה סיבות מעולות לקבל את ההחלטה ולבנות אתר עסקי:

עם אתר אינטרנט - העסק שלכם נוכח 24 שעות ביממה

היתרון הכי גדול של אתר אינטרנט זה שהוא נגיש לכל אחד ואחת, בכל מקום ובכל זמן – גם מעבר לשעות הפעילות של העסק שלכם!

תחשבו כמה נהדר זה שלקוחות יכולים לקרוא עליכם 24 שעות ביממה, לעשות פעולות, ליצור קשר ואפילו לקנות אונליין.

תמיכה ללקוחות קיימים

שירות לקוחות זה עבודה מורכבת וקשה. אבל עם אתר – לפחות חלק מהעבודה הזו הופכת להיות אוטומטית לגמרי: תמיכה מקוונת ללקוחות, פתרון בעיות בקליק, מדריכים ומאמרים – כל אלו לא רק יחזקו את המיצוב שלכם כאוטוריטה בתחומכם, אלא גם ישאירו אתכם במודעות של הלקוחות ויהפכו לקוחות מזדמנים ללקוחות חוזרים.

באתר יש המון כלים מעולים לתמוך בלקוחות קיימים. הנה דוגמה לכמה מהם:

  • שאלות נפוצות – כל השאלות התכופות והמוכרות של לקוחות פוטנציאליים וקיימים – שנענות בקליק באתר וחוסכות לכם זמן יקר ומשאבים.
  • צ'אטבוטים – איש שירות לקוחות וירטואלי חכם. ממש כך. הצ'אטבוט לומד תסריטי שיחה בהתאם למוצרים ולערכים שלכם, ויודע לספק ללקוחות מידע אודות שירותים, מוצרים, בירורים לגבי החזרות מוצר וכו'.
  • טפסי 'צור קשר' – הדרך המוכרת והקלה לאסוף פרטי התקשרות של לקוחות קיימים ולחזור אליהם במהירות האפשרית ולהציע להם את השירותים והמוצרים שלכם.

 

אבל מעבר לכך – זו דרך מעולה להתחיל לבנות את רשימת התפוצה ולהגדיל את כלי השיווק שלכם כדי לבצע יותר מכירות בפחות זמן.

אתר תורם לביסוס אמינות ובניית אמון

זה די ברור שבשנת 2024 הציפייה מכל עסק היא שיהיה לו אתר אינטרנט. יותר מזה: עסק ללא אתר מעורר חשדנות!

אגב, ידעתם שדף 'אודות' הוא אחד הדפים הפופולריים ביותר בכל אתר עסקי?

במילים אחרות: אנשים עושים עסקים עם אנשים. הלקוחות הפוטנציאליים שלכם צמאים לראות מי עומד מאחורי העסק ומה הסיפור שלו.

ואת זה אפשר לעשות הכי טוב בעזרת אתר עסקי.

עם אתר עסקי אפשר להגדיל הכנסות

אמנם זה עדיין מוקדם מכדי לדבר על זה, אבל אתר עסקי יכול בקלות להפוך לנכס מניב במרוצת הזמן.

ככל שתנועת הגולשים באתר שלכם תגבר – כך תצליחו להפוך יותר גולשים ללקוחות משלמים.

ויותר מזה: אפשר וכדאי להציע את האתר שלכם כנדל"ן פרסומי לכל דבר – ולקבל עמלות מגוגל.

החזר השקעה תוך זמן קצר

זה סעיף שמיועד לכל אנשי האיקומרס שביניכם: בעוד שהקמה של חנות פיזית גוררת אחריה הוצאות רבות (שכ"ד, ארנונה, תשלום לעובדים וכו') – הקמה של חנות מקוונת זולה משמעותית.

אמנם תצטרכו לשלם לבונה טוב, לרכוש דומיין ולשלם תחזוקה שוטפת – אבל זו השקעה שמחזירה את עצמה מהר הרבה יותר!

מעבר לכך – תחשבו על זה שלחנות אינטרנטית אין שעות פתיחה מוגדרות – היא פתוחה לקונים 24 שעות ביממה!

נקודות נוספות הנוגעות לבניית אתרים לעסקים

אתרי האינטרנט של המתחרים שלכם הם מקור מצוין להשראה. הצעד הראשון של בניית אתרים, הוא לבדוק מה המתחרים בתחום שלכם עושים וכיצד האתר שלהם בנוי.

הקדישו זמן לשיטוט באתרים מובילים בתעשייה שלכם, ובחנו את חווית המשתמש שהם מעניקים. האם האתר קל לניווט? האם התפריט נוח? האם האתר מספק את המידע הנדרש? גלישה באתרים של מתחרים תעזור לכם להחליט כיצד צריך להיות האפיון של האתר שלכם.

יש לקוחות שמספקים דגשים לבניית האתר ויש לקוחות שכבר הכינו שיעורי בית ומצאו מספר אתרים שעונים על הצרכים העיצוביים ו/או הפונקציונליים שלהם. בתור חברה לבניית אתרים, אנו מעדיפים לקוחות שמגיעים עם רפרנסים (דוגמאות) לאתרים שהם אהבו, אותם אתרים יכולים לעסוק באותו התחום או בתחום אחר, מהארץ או מחו"ל.

קיימות מגוון רחב של פלטפורמות בניית אתרים. הבולטות שבהן הן וויקס וכן וורדפרס. לכל אחת יש את היתרונות והחסרונות שלה. וויקס היא קלה יותר לתפעול ולא מצריכה שום ידע בבניית אתרים. מצד שני, היא אינה גמישה ופחות יעילה בכל הנוגע לקידום אורגני.

וורדפרס מאידך, אמנם מצריכה ידע מוקדם אך היא גמישה יותר – תוכלו להקים אתר לפי הטעם האישי שלכם ולא על בסיס תבניות קיימות. בנוסף, ניתן להעביר את האתר לכל שרת אחסון שתרצו. חשוב לבחון היטב את הפלטפורמות של בניית אתרים, עד שתגיעו להחלטה מהי הפלטפורמה המתאימה ביותר.

אומרים שאין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני, ולכן נראות האתר שלכם היא חשובה במיוחד. חברות בניית אתרים לרוב מעסיקות מעצבים מקצועיים ומנוסים שידעו כיצד לעצב את האתר שלכם כך שיתאים לערכי המותג שלכם.

חשוב מאוד להשתמש בפלטת צבעים נכונה שמעבירה כראוי את המסר השיווקי שלכם ומתאימה לקהל היעד. כך לדוגמה, אם יש לכם משרד עורכי דין, עדיף לבחור בעיצוב קלאסי בצבעים רגועים ולא ברקע צעקני מדי. מצד שני, אם יש לכם עסק של גלידרייה, תוכלו להעז בבחירת הצבעים ולהשתמש בצבעוניות מתקתקה.

לצד עיצוב האתר, במסגרת תהליך בניית אתרים אסור להזניח גם את התוכן. לא סתם אומרים ש"התוכן הוא המלך". באמצעות התוכן תוכלו להעביר את המסרים השיווקים שלכם, להדגיש את הבידול שלכם מול המתחרים, להציג את היתרונות שלכם ולהניע את הגולשים לפעולה – יצירת קשר, השארת פרטים, הגעה לחנות שלכם או רכישה.

לכן, חשוב להשקיע בתוכן טוב שיעניק רושם חיובי על הגולשים. לצד כתיבת אודות ועמוד הבית, חשוב להוסיף מאמרים הקשורים לתחום העסק שלכם שיעניקו ערך מוסף לגולש.

מאמרים טובים יעודדו את הגולשים להיכנס לאתר שלכם וגם יעזרו לכם בכל הנוגע לקידום האתר בגוגל. מנוע החיפוש מעדיף לקדם בראש התוצאות אתרים שיש להם תוכן מקורי, אז דאגו להעסיק כותב תוכן טוב שיספק לכם מאמרים באיכות גבוהה.

כשיותר מ-50% מתעבורת הגלישה באינטרנט מגיעה מהטלפון הנייד, חשוב מאוד שהאתר שלכם יהיה רספונסיבי. כיום, חברות בניית אתרים מקימות אך ורק אתרים רספונסיביים. אלו אתרים שתצוגת המסך שלהם מותאמת לגלישה ממגוון מכשירים – מחשב נייח, מחשב נייד, טאבלט וטלפון נייד.

אתר רספונסיבי זהו אתר שנוח לגלוש בו מכל מכשיר, הניווט בו אינטואיטיבי וכל האלמנטים נראים שלמים ולא חתוכים. כדי לא לפספס את קהל הגולשים שמעדיף לגלוש באינטרנט באמצעות הנייד, ודאו שהאתר שלכם הוא רספונסיבי.

בניית אתרים אינה נגמרת רק בהקמת האתר. כדי שהגולשים ייחשפו לאתר שלכם, אתם חייבים להשקיע בקידום האתר שלכם.

מרבית הגולשים מבקרים אך ורק באתרים המופיעים בעמודים הראשונים של תוצאות החיפוש. שאר האתרים כמעט ולא זוכים לחשיפות. כדי להגיע לעמודים הראשונים, יש לבצע שלל פעולות המכונות "קידום אורגני" (SEO).

העלאה של תוכן איכותי היא אחת הדרכים לקדם את האתר שלכם. דרכים נוספות הן להטמיע מילות מפתח רלוונטיות ופופולריות אותן הגולשים נוהגים לחפש בגוגל, לוודא שהאתר שלכם מהיר ומעניק חווית משתמש טובה, להשיג קישורים חיצונים ממקורות אחרים שיובילו לאתר שלכם ועוד.

לאחר שהקמתם את האתר שלכם ודאגתם גם לקדם אותו, חשוב לבחון מדי יום את הביצועים של האתר. בדקו כמה גולשים נכנסים לאתר שלכם, באילו דפים הם מבקרים, מהו זמן השהייה באתר, כמה מהם מבצעים רכישה או משאירים את הפרטים שלהם, מהיכן הגולשים מגיעים אליכם, מה המאפיינים הדמוגרפיים שלהם ועוד.

הנתונים האלו יעזרו לכם ללמוד מה עליכם לשמר ומה עליכם לשפר באתר. ישנם כלים שונים שיעזרו לכם בהשגת הנתונים האלו, כמו גוגל אנליטיקס המספק דוחות מפורטים לגבי ביצועי האתרים השונים. ככל שתפיקו לקחים מהנתונים, תצליחו להשיג ביצועים טובים יותר, המרות גבוהות יותר ותצליחו להגדיל את ההכנסות שלכם. בהצלחה!

Questions & Answers

זמן שאלות  בניית אתרים לעסקים.

בהחלט. בניית אתרים מתבצעת כך שניתן יהיה לשנות את אופי האתר בכל שלב וכל עוד לא מדובר במעבר לאתר חנות אונליין (E-Commerce), הפרוצדורה היא הרבה יותר פשוטה.

כן, מדובר בכמה עשרות שעות עבודה ברוב המקרים בכדי להתאים את השינוי לכל העמודים באתר, מאוד תלוי מה נצטרך לשנות / להוסיף.

וואו, בניית אתרים עם הקצאת אזור שלם לבלוג מאפשרת למקדם האתרים ליהנות מסביבה נוחה לקידום.

ראשית, מדובר באזור מתעדכן באתר שיוצר עניין והופך את בעל האתר / כותב התוכן לאותוריטה בתחומו.

יצירת מאמרים בבלוג מאפשרים סוג של מערכת יחסים בין האתר לבין הגולשים, בטח עוד יותר כאשר קיימת אופציה לתגובות ופידבקים מצד הגולשים.

יתרון קריטי נוסף הוא שבלוג באתר מהווה סביבה נוחה, מכל הבחינות, לקידום אורגני של עשרות מילות מפתח, עם תכנים ארוכים יותר שמטרתם פחות מכירתית, בניגוד לעמודי שירות או מוצרים למשל.

תלוי בכמות השירותים והמידע שתרצו להעביר לגולשים. אם יש לכם מידע רב, חבל "לדחוס" אותו בדף נחיתה אחד, אלא מומלץ לפזר אותו על פני כמה עמודים באתר.

עמוד נחיתה בדרך כלל משמש לקמפיינים ממומנים בגוגל או ברשתות חברתיות ומכיל את תמצית השירותים / מוצרים שיש לכם להציע.

בניית אתרים מיועדת למי שיש לו מסרים ותכנים להעביר לקהל היעד.

חד משמעית. ישנם מספר תוספים מתקדמים להפרדת שפות בתוך האתר, כאשר לכל עמוד יוצרים גרסה נוספת בשפה אחרת.

האידיאל הוא לבסס בניית אתרים לעסקים על השפות שיהיו בו עם חשיבה למספר שנים קדימה, פעמים רבות מדובר בפרויקט מורכב.

אני אישית נעזר בתוספים Polylang ו-WPML המוכרים והטובים.

שאלה טובה. 

הייתי בוחר באתר שמשלב את סוגי האתרים הנפוצים: אתר תדמית בכדי לספק רושם ראשוני חיובי, אתר עסקי בכדי להציג את שירותי החברה, אתר מסחר בכדי לקדם מילות מפתח של מוצרים וכמובן איך לא, בלוג – ליצירת תוכן מתעדכן וקידום עשרות מילות מפתח בסביבה המותאמת לכך.

בכל מקרה, אנו תמיד ממליצים על בניית אתרים במערכת וורדפרס, המהווה פלטפורמה נוחה במיוחד לקידום אורגני.

אתרי מסחר אונליין הם בעלי מבנה שונה משאר האתרים.

אזורים שלמים באתר יהפכו לקטגוריות מוצר ויכילו בתוכם את עמודי המוצרים דרכם אפשר לבצע רכישות.

בנוסף, יש לבצע הפניות לעמודי מוצר גם מעמודים סטטיים וממאמרים בבלוג, אם קיים אזור כזה.

אתרי מסחר אונליין הם בעלי מבנה שונה משאר האתרים.

אזורים שלמים באתר יהפכו לקטגוריות מוצר ויכילו בתוכם את עמודי המוצרים דרכם אפשר לבצע רכישות.

בנוסף, יש לבצע הפניות לעמודי מוצר גם מעמודים סטטיים וממאמרים בבלוג, אם קיים אזור כזה.

הסוד להצלחה ולשביעות רצון של הלקוח נמצא בשלב הראשוני – בתיאום הציפיות ובתכנון הקמפיין.

פירוט נרחב של תיאום הציפיות, אישורי סקיצות ומודלים מול הלקוח וגם עדכונים שוטפים ימנעו מצבים של חוסר תקשורת וביצוע עבודה כפולה.

בסופו של דבר שיווק באינטרנט נמדד בתוצאות, איך נדע אם עמדנו במבחן התוצאה? רק אם נגדיר מטרה ברורה ונלך בעקבות האסטרטגיה שנבחרה.

דברו איתנו.

איך שנוח לכם:

או, כתבו לנו: