חדשות הדיגיטל – חודש נובמבר 2021

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

תוכן עניינים

תוכן עניינים

מצב יצירה 🎨

לינקדאין מאפשרת לכל מי שהחשבון שלו על "מצב יצירה" (Creator Mode), גישה ליצירת סרטוני לייב וניוזלטרים עבור העוקבים שלו. כאשר מצב היצירה מופעל, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לחכות שהפיצ'רים החדשים יופעלו גם בחשבון שלכם.

מצב היצירה הוא שדרוג חינמי לחשבון שלכם והוא מיועד עבור יוצרי תוכן וכל גולש יכול להפעיל את מצב היצירה בחשבון, אך הפעלה שלו תבצע את השינויים הבאים:

  • כפתור ה-"Connect" ישתנה לכפתור "Follow" והחשבון שלכם יציג את מס' העוקבים שלכם במקום מספר החברים.
  • תוכלו להציג את הנושאים שעליהם אתם יוצרים תוכן באמצעות האשטגים.
  • תיבות ה-"Featured" ו-"Activity" יעברו למעלה, כדי להדגיש את התוכן שלכם.
  • גולשים אחרים לא יוכלו לראות את הלייקים והתגובות שכתבתם לאחרים.
  • כאמור, תקבלו גישה ליצירת סרטוני לייב וניוזלטרים עבור הקהל שלכם.

עם זאת, כדי להשתמש בפיצ'רים החדשים (סרטוני הלייב והניוזלטרים), תצטרכו לעמוד במספר קריטריונים:

  • קהל של יותר מ-150 עוקבים.
  • שיתופים שנעשו לתוכן שלכם (לא משנה אם זה תוכן טקסטואלי או ויזואלי כמו תמונות וסרטונים וכו')
  • חשבון שעובד לפי הכללים של לינקדאין ולא חורג מהם.

אצא לי השוקה

גוגל משיקה ארבעה פיצ'רים חדשים לשירות המפות שלה כדי לשדרג את חווית השופינג המקומית, מה שעשוי לעזור לכם למכור יותר. 🍅

ראשית, מעכשיו תוכלו לראות כמה עמוס המקום עוד לפני שתגיעו אליו, זאת באמצעות הפיצ'ר "Area Busyness". גוגל תראה לכם כמה המקום עמוס בזמן אמת, בנוסף לתחזית לכמה המקום עשוי להיות עמוס בהמשך היום.

הפיצ'ר השני, נקרא "Directory Tab" והוא שימושי במיוחד. פיצ'ר זה מראה לכם איזה חנויות יש בתוך כל בניין, כך שאם אתם נמצאים בקניון גדול או שדה תעופה, תוכלו לראות איזה חנויות פתוחות כרגע, מה הדירוג שלהן ובאיזה קומה הן.

הפיצ'ר השלישי , שכרגע רלוונטי רק לארה"ב, נקרא "Grocery Shopping" והוא מאפשר לגולשים לעשות קניות ולקבוע שעת הגעה לאיסוף שלהם, כך שהחנות תדע בדיוק מתי אתם אמורים להגיע. ואחרון חביב, גוגל מציגה לנו מידע רב יותר על מסעדות. כרטיס המסעדה בגוגל יראה לכם טווח מחירים, האם יש מקום לשבת או האם המסעדה מבצעת גם משלוחים. כל המידע מגיע מגולשים אחרים.

דפי זהב

מעכשיו לינקדאין מאפשרת לכם לפרסם את שירותכם המקצועיים בחינם באמצעות "LinkedIn Services Marketplace". המרקטפלייס של לינקדאין הוא מנוע חיפוש שמסייע לאנשים למצוא בעלי מקצוע עבור פרויקטים קצרי-טווח. פרילנסרים מכל הסוגים יכולים לפרסם את שירותיהם בכ-250 קטגוריות.

לעומת זאת, לקוחות יכולים לחפש בעלי מקצוע ישירות או לחלופין לפרסם הצעת עבודה אליה הפרילנסרים יוכלו להגיש הצעת מחיר ובכך להתחרות עליה. חשוב לדעת כי מטרת המרקטפלייס היא לקשר בין לקוחות ופרילנסרים, וכל מה שמעבר לזה, כמו למשל משא ומתן על עלויות, נעשה מחוץ לפלטפורמה.

מעבר לזה, לא ניתן לחפש עבודה בפלטפורמה, אלא רק לפרסם את שירותכם ולחכות שיפנו אליכם.

גוגל והעיר הקטנה

כאשר יותר ויותר אנשים מחפשים מידע וחדשות על מה שקורה בסביבה הקרובה אליהם, גוגל משפרת את תוצאות החיפוש המקומיות עבור הגולשים. 🏙️

הפיצ'רים החדשים הם:

  • קרוסלת חדשות מקומיות – גוגל תציג לכם קרוסלה של חדשות מקומיות הרלוונטיות לחיפוש שלכם.
  • קרוסלת חדשות חמות – מקורות מידע מקומיים מוסמכים יוצגו באופן תדיר יותר לצד חדשות ממקורות מידע ארציים.
  • הבנה עמוקה יותר של נושאים – גוגל שיפרה את האלגוריתם שלה כדי שיבין יותר טוב את משמעות החיפושים של הגולשים. למשל, כאשר גולש יחפש "כדורגל", גוגל עשויה להראות לו חדשות מקומיות של הקבוצה העירונית.
  • ציוצים מקומיים – גוגל תציג לגולשים ציוצים של מקורות עיתונאיים מקומיים.

גיבוש קבוצתי

חברת מטא משיקה פיצ'רים חדשים עבור הקבוצות בפייסבוק במטרה לשפר את התקשורת בין המשתתפים בקבוצות, לחזק את הקשרים ואפילו לאפשר למנהלים לעצב את הקבוצה באופן חופשי יותר.

בין האפשרויות החדשות שמנהלים יכולים להשתמש בהם:

  • התאמה אישית – צבעים, רקעים לפוסטים, פונטים ואמוג'י – כולם יכולים להיות מותאמים אישית כדי לשקף את האווירה בקבוצה.
  • סט פיצ'רים – סט מוגדר מראש של פורמטים לפוסטים, תגים ועוד יכולים להיות מופעלים בקבוצה.
  • פורמטים מועדפים – תוכלו לקבוע למשתתפים בקבוצה באיזה פורמט ועיצוב הפוסטים שלהם יתפרסמו.
  • הודעת ברוכים הבאים – תוכלו להגדיר ברכה ייחודית שתופיע לכל מי שמצטרף לקבוצה.


בנוסף לפיצ'רים אלו, מטא מאפשרת גם:

  • תתי קבוצות – אמנם עדיין בהרצה, אך יתכן שבהמשך תוכלו לפתוח תתי קבוצות סביב תחומים מסוימים.
  • צ'אט בקבוצה – תוכלו לשוחח בלייב עם אחרים בקבוצה באמצעות Messenger.
  • אירועים חוזרים – ניתן יהיה לקבוע אירועים שחוזרים על עצמם כדי לקרב בין חברי הקבוצה.
  • פרסים לחברי הקהילה – תוכלו להעניק פרסים לחברים בקבוצה שתרמו תרומה משמעותית.

מנהלים יוכלו לנהל את הקבוצות שלהם בקלות באמצעות:
  • הכרזות נעוצות – מנהלים יכולים לנעוץ פוסטים ואפילו לקבוע את הסדר שבו הן יופיעו.
  • הצעות מותאמות אישית – מנהלים יכולים להציע לכותבי פוסטים להוסיף דברים לפוסט שלהם לפני פרסום, וגם להצביע על דברים ספציפיים שבגללם פוסט נדחה.
  • צ'אט פנימי – מנהלים יכולים ליצור צ'אט פנימי משותף עבור מנהלי הקבוצה.


בנוסף, מטא מאפשרת למנהלים לגייס כספים בקלות רבה יותר:

  • גיוס כספים – מנהלים יוכלו להריץ גיוס כספים כדי לכסות את עלות ניהול הקבוצה.
  • מכירת סחורה – ניתן להקים חנות בקבוצה ובכך למכור מוצרים שקשורים אליה.
  • מנוי בתשלום – ניתן להקים תתי קבוצות שהכניסה אליהן תהיה בתשלום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מלאו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

או, חייגו:

הפופולריים ביותר

טוען מאמרים נוספים...

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים