גוגל מיי ביזנס: כך תקדמו את העסק בחינם

גוגל מיי ביזנס (Google My Business)

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

תוכן עניינים

תוכן עניינים

גוגל מיי ביזנס הוא שירות של גוגל שיקדם את העסק שלכם. מדוע גם אתם צריכים חשבון ב"גוגל לעסק שלי"? התשובות במאמר הבא.

עסקים המעוניינים לחזק את הנראות שלהם בגוגל וכך להגדיל את ההכנסות ואת מעגל הלקוחות, יכולים להירשם לשירות החינמי של חברת גוגל הנקרא גוגל מיי ביזנס ("גוגל לעסק שלי").

מדובר בכלי המאפשר לכם לנהל ולבצע אופטימיזציה לפרופיל העסקי שלכם במנוע החיפוש הפופולרי. השירות מתאים לעסקים קטנים וגדולים כאחד, ובאמצעותו תוכלו להופיע במפות של גוגל ובתוצאות המקומיות של חיפוש בגוגל.

הרישום לשירות גוגל מיי ביזנס הוא פשוט ונוח לשימוש. וכל שעליכם לעשות הוא להזין את שם העסק, תחום העסק, כתובת ושעות הפתיחה.

לאחר שגוגל תעבור על הפרופיל ותאשר אותו, היא תפתח עבורכם פרופיל עסקי שיאפשר לאנשים למצוא אתכם בקלות ובנוחות על גבי המפה של גוגל.

בנוסף, הגולשים יוכלו להוסיף ולקרוא ביקורות והמלצות, להוסיף ולצפות בתמונות מבית העסק שלכם.

כיצד גוגל מיי ביזנס יתרום לעסק שלכם?

העלאת המודעות לעסק שלכם

גוגל מיי ביזנס מאפשר לכם להציג את העסק שלכם – להעלות את פרטי הקשר, להציג את המוצרים והשירותים שלכם באמצעות תמונות וסרטונים המוצגים בפוסטים, ולספר על תחום ההתמחות והבידול שלכם מול המתחרים.

כך, שזהו כלי שיווקי נפלא המקדם את העסק שלכם, ויכול לעזור לכם להשיג לקוחות חדשים שעדיין לא שמעו עליכם.

העלאת המודעות לעסק שלכם באמצעות גוגל מיי ביזנס

הגעה לקהל יעד מקומי

אחד היתרונות של גוגל מיי ביזנס הוא קידום עסקים שיש להם מיקום פיזי, כמו חנות להשכרת רכב או מסעדה. כאשר הגולשים זקוקים לשירות או מוצר מסוים, הם יכולים לערוך חיפוש במפה של גוגל.

העסק מתממשק עם Google Maps, כך שהגולשים יכולים לאתר את העסק שלכם שנמצא במיקום הסמוך אליהם או בעיר אחרת בהתאם לאזור החיפוש. הפיצ'ר הזה יעזור לכם להרחיב את קהל הלקוחות שלכם ואתם תיהנו מגידול ברווחים.

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

אינטראקציה עם הלקוחות

תקשורת עם הלקוחות שלכם היא חשובה מאין כמוה. כאשר הלקוח מקבל תגובה לפנייה שלו, הנאמנות שלו למותג מתחזקת.

באמצעות גוגל מיי ביזנס תוכלו להגיב לביקורות והמלצות של הלקוחות, לענות על שאלות ולקבל פידבק שיעזור לכם להפיק לקחים ולהבין מה עליכם לשפר ומה עליכם לשמר בעסק שלכם.

השארת רושם חיובי

עסקים שיש להם חשבון גוגל מיי ביזנס ושזוכים לביקורות חיוביות של מעל ארבעה כוכבים, אלו עסקים שמשאירים רושם חיובי.

כאשר הגולש מתלבט לאיזה עסק לפנות, סביר להניח שהוא יעדיף לפנות לחברה שיש מאחוריה שורה ארוכה של המלצות וביקורות חיוביות. למעשה, 93% מהלקוחות עשויים להיות מושפעים מביקורות מקוונות.

אנשים סומכים על ביקורות מקוונות באותה מידה שהם סומכים על המלצות אישיות. ככל שאתה מקבל ביקורות חיוביות יותר של לקוחות, כך יש לך יותר סיכויים ליצור לידים ולהגדיל מכירות.

אותן ביקורות משפיעות גם על הקידום שלכם בגוגל – מחקר שנערך על ידי חברת Moz מצא כי ביקורות הן גורם המהווה 10% מדירוג האתרים בתוצאות מנוע החיפוש.

לכן, אם אתם רוצים שהאתר של העסק שלכם יגיע למיקומים הראשונים בגוגל אתם חייבים ליצור פרופיל עסקי ולעודד את הלקוחות להשאיר ביקורות חיוביות.

חשוב להשיג ביקורות חיוביות, אך זכרו שגם העסקים הטובים ביותר מקבלים לעיתים ביקורות שליליות. חשוב לדעת שגוגל רוצה לשדר אמינות ולהבטיח שדפי העסקים יהיו אותנטיים ככל שניתן.

בשל כך, היא אינה מאפשרת לעסקים למחוק תגובות שליליות, למעט מקרים שבהם יש חשד לביקורת שאינה מוצדקת ומופרכת לחלוטין. במקרים כאלו, תוכלו לדווח לגוגל על כך כדי שתבחן את הנושא.

ניתן לסמן את הביקורת השלילית ב"סימון בלתי הולם", בתקווה שגוגל תחליט להסיר את הביקורת. אפשרות אחרת היא לפנות למוקד התמיכה של גוגל ולהתריע בפניה על הביקורת השלילית. בדרך כלל הצעדים האלו לא יועילו וגוגל תשאיר גם את הביקורות השליליות.

לכן, ההמלצה היא שאם קיבלתם ביקורת שלילית בתוך גוגל מיי ביזנס, נסו להתמודד עם זה באופן מקצועי. אל תיקחו את הביקורות האלו באופן אישי. נסו לחשוב על ביקורות ככלי למידה.

ביקורות יספקו לכם הצצה לאופן בו הלקוחות רואים את המותג שלכם, והן יאפשרו לכם להבין מה הצרכנים חושבים על המוצרים או השירותים שלכם.

עסקים רבים בוחרים להתעלם מהביקורות השליליות המפורסמות בשירות של גוגל מיי ביזנס ומדובר בטעות. במקום זאת, הגיבו לגולש, התנצלו והציעו פיצוי לאותם לקוחות מאוכזבים.

השתמשו בביקורות כדי לשפר את המוצר או השירות שלכם וכך תקבלו ביקורות חיוביות יותר.

קידום אורגני

ממש כמו שהאלגוריתם של גוגל מדרג אתרים בתוצאות החיפוש, כך הוא גם מדרג פרופילים עסקיים של גוגל מיי ביזנס.

באמצעות " Google My Business dashboard" תוכלו לשלב מילות מפתח בפרופיל העסקי שלכם, אשר רלוונטיות לתחום שלכם וזוכות לפופולריות רבה בקרב קהל היעד שלכם. כך תוכלו לחזק את הפרופיל העסקי שלכם, ולהשיג לידים רבים.

גוגל מיי ביזנס - השגת תובנות על קהל היעד

תוכלו להשתמש במרכז השליטה של "Google לעסק שלי" כדי לקבל תובנות עיקריות לגבי קהל היעד שלכם.

בכרטיסיית הניתוח בפלטפורמה ניתן לצפות בכמות הצפיות בעסק שלכם, בשאילתות שבהן הלקוחות משתמשים כדי למצוא את הפרופיל העסקי שלכם, ולגלות האם הם הגיעו אליכם באמצעות מפות Google או בחיפוש Google.

בנוסף, ניתן לקבל מאפיינים דמוגרפיים על קהל היעד שנכנס לפרופיל העסקי שלכם כמו גיל, מגדר ומיקום. ניתוח הנתונים האלו יסייע לכם בפעילות השיווק הדיגיטלי שלכם, ויעזור לכם לחזק את המעורבות של הלקוחות שלכם ולהבין מי הוא בעצם קהל היעד שלכם.

יצירת אמינות באמצעות גוגל מיי ביזנס

האינטרנט הוא מקום מופלא, אך ישנם עסקים מפוקפקים שפעילים בו. קשה לדעת מי מסתתר מאחורי מסך המחשב, וכאשר הגולש מחפש שירות או מוצר מסוים הוא עלול לחשוש מפנייה לעסק שהוא אינו מכיר.

אחת הדרכים לחזק את האמינות של העסק שלכם, היא באמצעות גוגל לעסק שלי. פרופיל עסקי שיש לו כתובת, תמונות וביקורות, יוצר אמינות גבוהה ותחושה שיש מי שעומד מאחורי העסק. כדי לשמור על האמינות שלכם, חשוב שהמידע על העסק שלכם יהיה תמיד עדכני וללא טעויות.

יצירת אמינות באמצעות גוגל מיי ביזנס

כיצד לייעל את דף גוגל מיי ביזנס שלכם?

בשעה טובה החלטתם להקים דף בשירות גוגל מיי ביזנס. כעת, השלב הבא הוא לוודא שהכנסתם את כל המידע החשוב אודות העסק שלכם. עליכם לכלול כמה שיותר פרטי קשר מדויקים. אם לא תכניסו כתובת מדויקת של מיקום בית העסק שלכם, לאנשים יהיה קשה למצוא אתכם. בנוסף לכך, חשוב שתיאור העסק שלכם יהיה רלוונטי ויתאר היטב את תחום ההתמחות שלכם.

גוגל מיי ביזנס מאפשרת לכם לכתוב תיאור קצר ומוגבל של עד 750 תווים. אז ודאו שבחירת המילים שלכם מדויקת ככל שניתן. בנוסף, כדאי לשלב 2-3 מילות מפתח הרלוונטיות ביותר לעסק שלכם. לא הרבה יודעים, אבל ניתן להוסיף פוסטים לעמוד בגוגל מיי ביזנס. התוכן של הפוסטים יופיע בתוצאות החיפוש ובמפות של גוגל.

בפוסטים ניתן לקדם אירועים המתרחשים בעסק שלכם, להציג את המוצרים והשירותים שלכם, ולעדכן על מבצעים והנחות. שימו לב שכל פוסט יכול להתפרסם במשך 7 ימים, ולאחר מכן גוגל דורשת להחליף את הפוסט הישן בפוסט חדש. אל דאגה, גוגל תשלח לכם תזכורת על כך לאימייל שלכם.

כדאי לדעת שניתן להוסיף לפוסטים שלכם עד 10 תמונות או סרטונים. התמונות והסרטונים של העסק שלכם יעזרו להמחיש את המוצרים או השירותים שאתם מספקים. בנוסף, הם ימשכו את תשומת לבם של הגולשים. כי עם כל הכבוד לטקסט, אין כמו חומר ויזואלי. כמובן שחשוב להוסיף את הלוגו שלכם ואת התמונות של בית העסק, אבל אל תסתפקו בזה.

מומלץ לעדכן לעיתים קרובות את התמונות והסרטונים שלכם בגוגל מיי ביזנס. כשגוגל רואה שעסק מעדכן תמונות באופן תדיר, היא מתייגת אותו כעסק פעיל. אז יש סיכוי טוב שהיא תקדם אתכם גבוה יותר במפה או בתוצאות החיפוש המקומיות. כאמור, חשוב לעודד את הלקוחות שלכם להשאיר המלצות וביקורות חיוביות על העסק שלכם. רבים מהגולשים נוהגים לבדוק המלצות לפני הרכישה. אז ודאו שיש לכם המלצות וביקורות חיוביות רבות מהלקוחות המרוצים שלכם.

לסיכום, Google My Business הוא כלי יעיל מאוד לקידום העסק שלכם. חשוב שגם אתם תהיו שם ותשקיעו בעמוד – תבצעו אופטימיזציה שלו ותקדישו מזמנכם כדי להותיר רושם חיובי על הגולשים. זוהי הדרך הטובה (והחינמית) להגיע לראש תוצאות החיפוש של גוגל. אז קדימה, הקפידו לעדכן את העמוד שלכם בגוגל מיי ביזנס ותראו מהר מאוד את התוצאות. בהצלחה!

השימוש ב-Google Insights

חשוב להכיר שגוגל מיי ביזנס מספק לעסקים המשתמשים בשירות שלו, כלי רב עוצמה והוא ה.Google Insights כלי זה הוא פלטפורמה המספקת מידע בעל ערך רב על מעורבות המשתמשים. זה יכול להיות מידע בסיסי של מאפיינים דמוגרפיים כמו גיל, מין ומיקום. ועד לפרטים מורכבים יותר כמו השאילתות שהלקוחות משתמשים כדי למצוא את העסק שלהם או מספר הצפיות בפרופיל העסקי.

המידע שמספק גוגל מיי ביזנס דרך ה Google Insights עוזר לעסקים להבין טוב יותר את הקהל שלהם ועל סמך הנתונים לייצר מסר מותאם יותר לרגשות הקהל ולזהות תחומים לשיפור. התובנות שניתן להפיק מה Google Insights עוזרות לדייק את הקמפיינים הפרסומיים ולשפר את חוויית הלקוח. בין אם זה נעשה באמצעות ביקורות שנכתבו, זיהוי מגמות או מעקב אחרי האפקטיביות של קידומי המכירות ושל אירועים.

המידע שמספק ה Google Insights הוא בדיוק מה שמניע עסקים לבצע החלטות נכונות יותר לגבי השיווק של העסק שלהם כך שייגע ויהדהד טוב יותר את צרכי הלקוחות.

הכירו את Google Ads

פלטפורמת השיווק בגוגל היא עולם ומלואו. היא מציעה כלים רבים שבעזרתם ניתן להגיע לקהל רחב של אנשים. גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול בעולם והוא בעל בסיס משתמשים עצום של מיליארדים אשר מבקרים בו בכל יום. גוגל מיי ביזנס בשילוב של כלים אחרים שמציעה גוגל יכול להעשיר את האפשרויות שהעסק יכול להפיק מהפרסום בגוגל.

Google Ads מאפשר להתאים את הקמפיינים לפרופיל העסקי בגוגל מיי ביזנס. השימוש ב Google Ads מבטיח שהמודעות יופיעו בצורה בולטת בתוצאות החיפוש, במפות וברישומים המקומיים. שילוב עוצמתי זה של גוגל מיי ביזנס עם הפרסום ב Google Ads עוזר ללכוד את תשומת לב המשתמשים בצורה טובה יותר.

בנוסף Google Ads מציע פורמטים שונים של מודעות וזה נותן לעסקים את הגמישות ואת החופש ליצור מושכות חזותית שיתפסו טוב יותר את העין של קהל היעד. השילוב בין השימוש בגוגל מיי ביזנס לבין הפרסום ב Google Ads מעמיק את הפוטנציאל של עסקים אשר משתמשים בשירותי הפרסום של גוגל להתחבר ביעילות לקהל היעד שלהם בצורה ממוקדם רלוונטית ויעילה.

השילוב של גוגל מיי ביזנס עם ערוצי שיווק אחרים

כאמור, פלטפורמת הפרסום של גוגל מציעה אפשרויות רבות והיא חיונית לכל עסק המבקש לשווק את עצמו בעידן השיווק הדיגיטלי של ימינו. אך חשוב להכיר בכך שישנם ערוצי שיווק יעילים לא פחות כמו הרשתות החברתיות והדוא"ל. עסקים אשר יתפרסו ויישרו קו על פני הערוצים השונים ויציגו מסר אחיד ועקבי לגבי המותג שלהם על פני נקודות מגע שונות יזכו ליצור נוכחות מקוונת מגובשת ולמקסם את החשיפה של העסק שלהם.

כאשר גוגל מיי ביזנס משולב עם אסטרטגיית שיווק באחת מהרשתות החברתיות ניתן להניע תנועה ומעורבות של משתמשים אל עבר חשבון הגוגל מיי ביזנס של העסק וזה בזכות סקרנות המשתמש והרצון לקבל מידע מקיף מתוך האתר. קידום אשר נעשה ממקורות שונים מאפשר טווח הגעה רחב יותר ומגדיל את הסיכויים למצוא את הלקוחות הפוטנציאליים של העסק.

באופן דומה ומשלים ניתן לשלב קמפיינים שיווקיים בדוא"ל עם גוגל מיי ביזנס. ניתן לציין את פרטי הפרופיל כגון פרטי יצירת קשר, תמונות וביקורות בניוזלטרים בדוא"ל או בקמפיינים לקידום מכירות. שילוב זה של קידום בדוא"ל עם הפרופיל העסקי בגוגל מיי ביזנס יוצר אפקט כפול אשר גם משדר אמינות וגם מספק לנמנעים דרך קלה ונוחה ללמוד עוד על העסק ועל השירותים שהוא מציע.

ביסוס נוכחות מותג עקבית כזאת המתפרסת על פני ערוצי שיווק גדולים מגדילה את החשיפה של העסק ללקוחות פוטנציאליים ומגדילה את הסיכויים ללידים והמרות.

קידום אירועים והצעות

גוגל מיי ביזנס מציע כלי חשוב לשיווק העסק. באמצעות תכונת כתיבת הפוסטים ניתן לקדם אירועים קרובים, לשתף הצעות מיוחדות ולחזק את הקשר עם הקהל ביעילות ומיידיות. ניתן לתפוס את תשומת ליבם של לקוחות פוטנציאליים ברגע שהם מחפשים מידע רלוונטי על ידי יצירת פוסטים מושכי תשומת לב אשר יופיעו בתוצאות החיפוש של גוגל ושל גוגל מפות.

השימוש בתכונה זו של יצירת פוסטים בפלטפורמת גוגל מיי ביזנס מאפשרת גם לייצר באז ולהדגיש כאשר מתרחשים אירועים קרובים כגון, השקות מוצרים, סמינרים קרובים או השקות מוצרים. יצירת הבאז הזה סביב האירוע תסייע למקסם את נוכחות המשתתפים.

בנוסף, שימוש נוסף לתכונת כתיבת הפוסטים בגוגל מיי ביזנס מאפשרת לעסקים לייצר תחושת דחיפות אשר מפתה לקוחות פוטנציאליים לפעול וזאת על ידי שיתוף של הצעות בלעדיות, מבצעים לזמן מוגבל והנחות. יצירת הקשר עם הקהל באמצעות גוגל מיי ביזנס עוזר לעסקים לייצר קו ישיר של תקשורת עם קהל היעד. אינטראקציה זו בזמן אמת אשר מעודכנת ומתזומנת עם פעילות העסק היא דרך יעילה למנף את הנוכחות המקוונת של העסק, לבנות אמון ולעודד את תחושת הנאמנות למותג. הגברת הנוכחות המקוונת מגדילה את החשיפה ובתורה את ההמרות והרכישות באתר.

הצגת תוכן ויזואלי בגוגל מיי ביזנס

לתוכן ויזואלי כמו תמונות וסרטונים בממד הדיגיטלי יש חשיבות רבה. הפלטפורמה הדיגיטלית מבוססת ברובה על מילים כתובות והתוכן הויזואלי מאפשר לגולשים לחוות את העסק ברובד נוסף ובזווית אחרת. תוכן חזותי לוכד טוב יותר את תשומת הלב ומעביר מידע במהירות וביעילות.
הצגת תמונות ויזואליות של מוצרים ושירותים עוזרת לייצר חוויה מעניינת יותר וסוחפת למשתמשים שמגיעים לפרופיל העסקי שלך. 

ויזואליות לא רק משפרת את האסתטיקה של הפרופיל העסקי אלא גם עוזרת לבנות ביטחון ואמון במותג. הויזואליות מסייעת לרכוש לקוחות פוטנציאליים ומאפשרת לייצר רושם מתמשך אשר יבליט את היתרונות של העסק שלך על פני המתחרים.

שאלות נפוצות

כדי ליצור חשבון גוגל מיי ביזנס, בצע את השלבים הבאים:

  1. בקר באתר Google לעסק שלי: עבור לאתר Google לעסק שלי בכתובת https://www.google.com/business/ ולחץ על כפתור "נהל עכשיו".
  2. היכנס או צור חשבון: אם כבר יש לך חשבון Google, היכנס עם האישורים הקיימים שלך. אם לא, לחץ על "צור חשבון" כדי להגדיר חשבון Google חדש.
  3. הזן מידע עסקי: מלא את המידע הנדרש על העסק שלך, כגון שם העסק, כתובת, קטגוריה ופרטים ליצירת קשר.
  4. אמת את העסק שלך: גוגל תצטרך לאמת שאתה הבעלים של העסק. ניתן לעשות זאת באמצעות גלויה שנשלחת לכתובת העסק שלך, שיחת טלפון או אימות בדוא"ל, בהתאם לשיטה הזמינה עבור העסק שלך.
  5. בצע אופטימיזציה של הפרופיל שלך: לאחר הגדרת ואימות החשבון שלך, תוכל לבצע אופטימיזציה של הפרופיל שלך על ידי הוספת תמונות, שעות פעילות, שירותים ומידע רלוונטי אחר כדי להבליט את העסק שלך ב-Google.
  6. עדכן את המידע שלך באופן קבוע: עדכן את הרישום שלך ב-'גוגל מיי ביזנס' בכל שינוי כדי להבטיח שללקוחות יש מידע מדויק על העסק שלך.

    על ידי ביצוע השלבים הבאים, תוכל ליצור חשבון גוגל מיי ביזנס ולהתחיל לנהל את הנוכחות המקוונת שלך בצורה יעילה.

בדרך כלל, שינויים שבוצעו בפרופיל שלך ב-'גוגל מיי ביזנס' עשויים לקחת בין כמה שעות לכמה ימים עד שהם יופיעו באינטרנט. הזמן המדויק שלוקח לשינויים להשתקף בפרופיל שלך יכול להשתנות בהתאם לגורמים שונים כמו סוג השינוי שבוצע, נפח השינויים שעובדים על ידי Google וסטטוס האימות של העסק שלך.

הנה כמה נקודות שכדאי לקחת בחשבון בנוגע לתזמון של שינויים בפרופיל 'גוגל מיי ביזנס':

  1. עריכות קלות: שינויים קטנים כמו עדכון שעות עבודה או מספרי טלפון עשויים להופיע באינטרנט תוך מספר שעות.
  2. עריכות עיקריות: שינויים משמעותיים כגון שינוי שם העסק או הכתובת עשויים להימשך זמן רב יותר, אולי כמה ימים, מכיוון ש-Google תצטרך לאמת את המידע.
  3. סטטוס אימות: אם העסק שלך כבר מאומת, שינויים עשויים להופיע מהר יותר בהשוואה לעסקים לא מאומתים, שכן לעסקים מאומתים יש יותר אמינות.
  4. תהליך סקירת גוגל: גוגל עשויה לבדוק שינויים מסוימים לצורך דיוק ותאימות להנחיות שלהם לפני עדכון הפרופיל שלך.

    אם תגלה שהשינויים שלך אינם משתקפים לאחר פרק זמן סביר, תוכל לבדוק את סטטוס העריכות שלך במרכז השליטה של ​​'גוגל מיי ביזנס' או ליצור קשר עם התמיכה שלהם לקבלת סיוע.

אופטימיזציה של העסק שלך לחיפוש מקומי ב-Google כרוכה בביצוע שיטות עבודה מומלצות כדי לשפר את הנראות שלך בפני לקוחות פוטנציאליים באזור שלך. הנה כמה שיטות עיקריות המומלצות על ידי Google לאופטימיזציה של העסק שלך לחיפוש מקומי:

  1. אמת את הרישום שלך בגוגל מיי ביזנס: ודא שהמידע העסקי שלך מדויק, מלא ומעודכן בגוגל מיי ביזנס. אמת את הרישום שלך כדי להשיג יותר שליטה ואמינות.
  2. ספק מידע עסקי מדויק: כלול את שם העסק שלך, כתובת, מספר טלפון (NAP), אתר אינטרנט, שעות פעילות וקטגוריה. עקביות בכל הפלטפורמות המקוונות היא חיונית.
  3. הוסף תמונות וסרטונים: תוכן ויזואלי יכול להפוך את הרישום שלך למושך יותר. הוסף תמונות וסרטונים באיכות גבוהה של העסק, המוצרים והשירותים שלך.
  4. איסוף ביקורות והגיב לביקורות: עודדו לקוחות מרוצים להשאיר ביקורות חיוביות ברישום שלך ב-'גוגל מיי ביזנס'. השיבו לביקורות, חיוביות ושליליות, כדי להראות מעורבות עם לקוחות.
  5. השתמש במילות מפתח מקומיות: כלול מילות מפתח מקומיות רלוונטיות בתיאור העסק, בפוסטים ובתוכן האתר שלך כדי לשפר את דירוג החיפוש המקומי.
  6. צור פוסטים של גוגל מיי ביזנס: צור באופן קבוע פוסטים עם עדכונים, מבצעים, אירועים והצעות כדי לשמור על הרשומה שלך עדכנית וליצור מעורבות עם לקוחות.
  7. השתמש במפות Google: ודא שמיקום העסק שלך מדויק במפות Google ועודד לקוחות להשאיר ביקורות ותמונות במפות Google.
  8. בצע אופטימיזציה לנייד: ודא שהאתר שלך מותאם לנייד שכן חיפושים מקומיים רבים מתבצעים במכשירים ניידים.
  9. השתמש בתובנות של גוגל מיי ביזנס: עקוב אחר תובנות שסופקו על ידי גוגל לעסק שלי כדי להבין כיצד לקוחות מוצאים את העסק שלך ומקיימים איתו אינטראקציה.
  10. רשום שירותים ומוצרים: השתמש בתכונות 'שירותים' ו'מוצרים' ב-'גוגל מיי ביזנס' כדי לספק מידע מפורט על מה שהעסק שלך מציע.

    על ידי ביצוע שיטות עבודה מומלצות אלה וניהול פעיל של פרופיל Google לעסק שלי, תוכל לשפר את הנראות שלך בתוצאות החיפוש המקומיות ולמשוך יותר לקוחות לעסק שלך.

כדי להוסיף תכונות מיוחדות לרישום שלך בגוגל מיי ביזנס בצע את השלבים הבאים:

  1. גש לחשבון גוגל מיי ביזנס: היכנס לחשבון גוגל מיי ביזנס בכתובת https://www.google.com/business/.
  2. בחר את מיקום העסק שלך: אם אתה מנהל מספר מיקומים, בחר את מיקום העסק הספציפי שאליו ברצונך להוסיף תכונות מיוחדות.
  3. נווט ללשונית "מידע": לחץ על הכרטיסייה "מידע" בתפריט בצד שמאל של לוח המחוונים.
  4. גלול מטה אל "הוסף מאפיינים"**: גלול מטה אל הקטע "הוסף מאפיינים" של המידע העסקי שלך.
  5. בחר את התכונות המיוחדות: לחץ על סמל העיפרון שליד "מאפיינים" כדי להוסיף או לערוך תכונות מיוחדות עבור העסק שלך. אתה יכול לבחור מבין מאפיינים שונים הרלוונטיים לעסק שלך, כגון "ישיבה בחוץ", "זמינות Wi-Fi", "איסוף משולש", "נגיש לכיסא גלגלים" ועוד.
  6. בחר ושמור מאפיינים: בחר את התכונות המיוחדות החלות על העסק שלך על ידי סימון התיבות שלידן. הקפד לשמור את השינויים שלך לאחר בחירת התכונות.
  7. אמת שינויים: Google עשויה לדרוש אימות עבור מאפיינים מסוימים כדי להבטיח דיוק. בצע את כל שלבי האימות אם תתבקש.
  8. פרסם שינויים: לאחר שבחרת ושמרת את התכונות או התכונות המיוחדות לעסק שלך, לחץ על כפתור "החל" כדי לפרסם את השינויים ברישום שלך בגוגל מיי ביזנס.

    על ידי הוספת תכונות מיוחדות לרישום שלך בגוגל מיי ביזנס, תוכל לספק מידע רב ערך ללקוחות פוטנציאליים ולשפר את הנראות והמשיכה של העסק שלך בתוצאות החיפוש.

כדי לשאול ולענות על שאלות לקוחות בגוגל מיי ביזנס, בצע את השלבים הבאים:

לשאול שאלות:

  1. גש לחשבון גוגל מיי ביזנס: היכנס לחשבון 'גוגל מיי ביזנס' בכתובת https://www.google.com/business/.
  2. נווט למדור "שאלות ותשובות": לחץ על הכרטיסייה "שאלות ותשובות" בתפריט בצד שמאל של לוח המחוונים.
  3. שאל שאלה: כדי לשאול שאלה בשם העסק שלך, לחץ על כפתור "שאל שאלה". הקלד את השאלה שברצונך לשאול, וודא שהיא ברורה ומועילה ללקוחות פוטנציאליים.
  4. שלח את השאלה: לאחר שהקלדת את השאלה שלך, לחץ על כפתור "פרסם" כדי לשלוח אותה. השאלה תהיה גלויה כעת למשתמשים המבקרים ברישום העסק שלך.

    מענה לשאלות:
    1.עקוב אחר שאלות: בדוק באופן קבוע את הקטע "שאלות ותשובות" במרכז השליטה של ​​גוגל מיי ביזנס כדי לראות אם לקוחות כלשהן שאלו שאלות חדשות.
    2.השב מיד: כאשר לקוח שואל שאלה לגבי העסק שלך, לחץ על השאלה כדי לצפות בה ולאחר מכן לחץ על כפתור "תשובה" כדי לספק תשובה.
    3.ספק תשובות מדויקות ומועילות: כתבו תשובה ברורה ואינפורמטיבית לשאלה שהציג הלקוח. היו מנומסים, מקצועיים והבטיחו שהמידע שאתם מספקים מדויק ומועיל.
    4.צור קשר עם לקוחות: עודד לקוחות לשאול שאלות על העסק שלך על ידי קשובה ומתן תשובות חשובות. זה יכול לעזור לבנות אמון ולשפר את מעורבות הלקוחות.
    5. עקוב אחר תגובות: לאחר פרסום תשובתך, עקוב אחר שאלות המשך או הערות מלקוחות והגיב מיידית כדי לשמור על תקשורת טובה.

    על ידי שאילת שאלות ותשובות פעילות של לקוחות בגוגל מיי ביזנס, תוכל לשפר את מעורבות הלקוחות, לספק מידע רב ערך ולהציג את המחויבות שלך לשירות לקוחות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מלאו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

או, חייגו:

הפופולריים ביותר

טוען מאמרים נוספים...

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים