הגבלת תגובות בפייסבוק
מספר שינויים ביצעה פייסבוק במהלך חודש מרץ, מטרתם היא לשלוט על כל נושא התגובות והפרסומים שמופיעים בפיד של כל משתמש.
- שליטה על תגובות: פייסבוק מאפשרת סינון ברמת החשבון או ברמת הפוסט בלבד בנוגע למשתמשים שיכולים להגיב על פוסטים.
- פילטרים לניהול הפיד: אופציה חדשה בתפריט העליון מאפשרת למשתמשים לנהל בצורה טובה יותר את נושאי הפוסטים שיופיעו בפיד.
- הסבר על "מומלץ עבורך": פוסטים רבים בפיד מופיעים עבור משתמשים במסגרת "מומלץ עבורך". עכשיו, מספקים בפייסבוק הסבר מפורט יותר על הפיצ'ר ועל סיבת ההופעה של פוסטים מסוימים.
באופן כללי, פייסבוק פועלים להתאמה אישית רחבה יותר של הפיד ולשליטה רחבה יותר על הנעשה בחשבון שלהם.
סכימות השכלה חדשות במנוע החיפוש
מנוע החיפוש של גוגל מוסיף תמיכה בסכימה מסוג חדש, עבור אתרי לימודים והשכלה. אתרים המציגים פתרונות של משוואות או תשובות לשאלות ספציפיות יזכו לחשיפה מוגברת בתוצאות החיפוש בשאילתות רלוונטיות.
שמות הסכימות החדשות:
- Practice Problem
- Math Solvers
הסכימות החדשות יוצגו גם בדו"חות של מנהלי אתרים במערכת Google Search Console. המטרה היא כמובן להקל על גולשים המחפשים פתרונות טובים ומהירים, מגמה מתמשכת של השנים האחרונות ושלשמה נוצרות הסכימות מלכתחילה.
אינטגרציה חדשה בין אתרי WIX לגוגל לעסקים
האינטגראציה החדשה מאפשרת למנהלי אתרים ב-WIX לקבל נתונים על חשבון גוגל לעסקים שלהם בתוך סביבת האתר של WIX. החיבור כולל את כל האופציות הקיימות ב-Google My Business שמעכשיו יופיעו גם ב-Wix.com.
גוגל לעסקים מצטרף לרשימת אינטגרציות מכובדת ל-Wix:
- Google Search Console
- Google Workspaces
- Google Analytics
- Google Tag Manager
- Reserve with Google
Wix ממשיכה במאמציה לצמצם את הפער ממערכת WordPress, המובילה בעולם במספר המשתמשים בפער רב.
חודש של שדרוגים ב-Linkedin
לינקדאין משדרגת את הפרופילים האישיים במטרה להנגיש אותם בצורה טובה יותר למגייסי כוח אדם.
- אופציה חדשה ליצירת סרטון תדמית בפרופיל האישי תאפשר להרשים עוד יותר את המגייסים.
- פיצ'ר נוסף בשם Creator Mode נכנס גם הוא לתוקף ויאפשר ליוצרים (בעיקר יוצרי תוכן) אפשרות להציג את תחומי ההתמחות שלהם באמצעות האשטגים שיופיעו בחלק העליון של הפרופיל.
- פרילנסרים יוכלו להציג את השירותים אותם הם מספקים באמצעות עמודי שירות ייחודיים. בהחלט כלי חדש שיאפשר למשוך לקוחות.
- אפשרות להוספת כינוי גוף לפרופיל, כך שמגייסים ובכלל משתמשים שצופים בפרופיל יוכלו לדעת ולזהות מראש עם מדובר בזכר או נקבה.
שמירת סטורי בטיוטה לפרסום עתידי
בקרוב מאוד תשיק אינסטגרם את האופציה ליצירת סטורי במצב טיוטה לפרסום עתידי, אופציה שהיתה קיימת עד כה רק עבור פוסטים רגילים שמתפרסמים בפיד. אין ספק כי ההגבלה לפרסום מיידי של סטורי משפיעה במידה מסוימת על מפרסמים וגורמת להם להתנהל בצורה אחרת. מצד שני, האופציה החדשה תפגע בטריות ואותנטיות התכנים שיפורסמו בסטורי ולא ישקפו יותר "סטטוס עדכני".
You asked and we're delivering... story drafts coming soon 📣
— Adam Mosseri 😷 (@mosseri) March 23, 2021